Skravletråd juli 2016

Så bra :D
Her har vi ikke mange planer, mest at vi skal kose oss, også at mannen skal være den som løper etter snuppa og ikke jeg ;)
Mannen har vært på jobb hele helgen. Han gleder seg på ferie om litt over 1 ike nå

Hva har du strikket? :) Denne helgen blir max avslapping ;) Skal sy litt og strikke litt og begynne å skravle litt igjen ;) Hvordan går det med deg?
Det går fint. Litt hektiske dager så ikke så mye tid til skravling. Har vært innom litt når jeg har hatt tid. Stikket minsten buksa. Nå er den ferdig. Kan ta bilde å legge ut :)

1,5 time kjøring fra båten :) (hytta ligger på en øy)
Ja, den store har nå snakket om den store båten i en uke nå :P jeg skjønner ikke så mye av det, men det er vel noe "a la hurtigruten" og den passerer ikke så ofte.
Det var jo ikke så ille avstand:)
Hehe, tipper han store gleder seg som et barn:P

Det går fint. Litt hektiske dager så ikke så mye tid til skravling. Har vært innom litt når jeg har hatt tid. Stikket minsten buksa. Nå er den ferdig. Kan ta bilde å legge ut :)
Ja blir hektiske dager noen ganger ;) Godt det et bra med deg :) Å ja legg ut bilde :D

Rolig her idag :)
Er riktig drittvær til oss idag, så vi har mest vært inn i hytta og spilt spill og plukka sammen. Nå har vi tatt oss fra øya og sitter i bilen på tur hjem. Blir godt å vask opp litt klær (lillegutt holder på å slutte med bleie!) og ta en lang varm dusj :D
Så imorgen handler vi mat og far tilbake til kattene som fortsatt er på hytta :) deilig med sommer og ferie, selvom det er dårlig vær :P

Ble fjelltur med søsteren min sponant idag. Herlig :) nå skal den stive og støle kroppen hoppe i en varm dusj:)

Back
Topp