Ja der vet man jo aldri helt hva man får, men sluttresultatet blir garantert bra!Jepp, og at magen kommer til å se ut som et rent h*** etterpå slik at jeg ikke blir skuffet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja der vet man jo aldri helt hva man får, men sluttresultatet blir garantert bra!Jepp, og at magen kommer til å se ut som et rent h*** etterpå slik at jeg ikke blir skuffet
Huff ja!Hahaha håper jeg ogsåtenker mer på lukten
![]()
Huff da, hørtes ikke bra ut!Begynt å pakke litt..
Men bør egt ligge på sofaen mener mannen ,slo hodet mitt for snart tre timer siden, fortsatt svimel og kvalm..
Huff du finner på noe lurt for høres ikke godt ut!Og Blæ. Jeg glemte ammeinnlegg. Jeg har jo sluttet med det. Men etter dette amme-maratonet med feberbaby har jeg fått definitivt økt produksjon, med spreng og lekkasjer!
Så her sitter jeg med våte flekker på toppen :-(
Oi, høres avslappende utHøres ut som om dere koser dere
Her går det bra, vi har barnefri på 7ende dagen![]()
Hva har du strikket?Endelig ferdig med buksamå bare klippe tråder og montere knapper. Men har ikke nok knapper, så må handle i morgen.
Hva er deres planer for helgen damer?![]()
God helgGod helg![]()
Høres ikke bra ut!Begynt å pakke litt..
Men bør egt ligge på sofaen mener mannen ,slo hodet mitt for snart tre timer siden, fortsatt svimel og kvalm..
Godt å få gjort mest mulig idagMen jeg burde dra meg ut av sofaen hvor jeg bare skulle hvile litt
Jeg skal pakke bleier (og kluter og olje og salve) og medisiner
Og tømme kjøleskapet, det hadde jeg nesten glemt.
Mannen dusjer bikkja og må deretter pakke sine ting og hennes, og datastæsj
Jeg må jo bare få kroppen til å nedjustere. Men jeg håndmelket en del i dusjen i dag. Ene brystet var hardt. Og med noen klumper. Trykket på brystet helt på siden (der det grenser mot resten av meg, liksom) og spruten sto.Huff du finner på noe lurt for høres ikke godt ut!
Uff da kjære degBegynt å pakke litt..
For meg som sleit maksimalt sist høres det ut som det luksusproblemet, selvom jeg er veldig klar over at overproduksjon ikke er lett.Jeg må jo bare få kroppen til å nedjustere. Men jeg håndmelket en del i dusjen i dag. Ene brystet var hardt. Og med noen klumper. Trykket på brystet helt på siden (der det grenser mot resten av meg, liksom) og spruten sto.
Jeg har jo overproduksjon. Det løste jeg ved å pumpe til neo til hun var et halvt år. Hadde nesten fått normalisert det etter at det sluttet. Så kom denne uka her....
Passet litt dårlig i grunn..Huff da, hørtes ikke bra ut!
Kommer du å pakker til meg ogspMen jeg burde dra meg ut av sofaen hvor jeg bare skulle hvile litt
Jeg skal pakke bleier (og kluter og olje og salve) og medisiner
Og tømme kjøleskapet, det hadde jeg nesten glemt.
Mannen dusjer bikkja og må deretter pakke sine ting og hennes, og datastæsj
Ja nå har jeg endelig startet ferienUff da kjære degPass på deg selv
Du har startet ferien din også duSkjønner at jeg har vært borte en stund herfra ja
Du hadde vel 2-3 uker igjen til ferien sist jeg spurte
![]()
De gjør ingenting annet enn å si ta det med roHøres ikke bra ut!
Kanskje ta en tlf til legevakt?
Men dersom du ikke er bra i morgen SÅ DRAR DU DIT!!!!De gjør ingenting annet enn å si ta det med ro
Vi koser oss!Høres ut som om dere koser dere
Her går det bra, vi har barnefri på 7ende dagen![]()
Jeg har jo ikke blitt ferdig her engang...Kommer du å pakker til meg ogsp