Du er så flink til såntBuksen til U var nå heller ikke helt etter oppskriften...
Gøy å finne på en egen liten vri
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du er så flink til såntBuksen til U var nå heller ikke helt etter oppskriften...
Gøy å finne på en egen liten vri
Deilig å ha det litt fritt sånnVi får se hvordan dagene går.
Og helt hvor nært månedsskiftet vi blir. Intet er bestemt
Det er da ikke meningen man skal gjøre det på den kjedelige måten..Du er så flink til sånt![]()
Mannen drar til Gausdal i morgen og blir der noen dagerNår kommer gutta hjem da?![]()
Bor ikke så langt unna hytta dere da?God morgen
Vi er på hytta, men skal kjøre hjem en tur i ettermiddag for å vaske klær og dusj. Kjører tilbake hit igjen imorgen tidlig, og da skal vi forsøke å passe inn en båttur så vi kan få øye på en DIGER båt som skal legge til i Namsos imorgendet blir spennendes for lillegutt (og pappaen hans og tror jeg
)
Nei, er vel viktig å krydre strikkingen littDet er da ikke meningen man skal gjøre det på den kjedelige måten..
Da hadde jeg gått lei hele strikkingen
Akkurat som matenNei, er vel viktig å krydre strikkingen litt![]()
Spørs om han må det.Høres bra ut!og om pappaen står opp imorgen
![]()
Jepp, utfra værmeldingen og humør og utholdenhetDeilig å ha det litt fritt sånnda reiser man når det passer..
Jaha :/ og han har sikkert fri i uka som kommer?Prøver å strekke ferien siden eldsten ikke går på SFO lenger.
Siste uken jeg har fri så jobber mannen.
Oi så kultAkkurat nå er han på do
Han var på fest i går hvor de som ville kunne ta med seg grillmat.
En hadde med seg sebra som han fikk smake
Man kan gå til om med 4. klasse, men han sluttet i slutten av tredje siden det var unødvendig.Jaha :/ og han har sikkert fri i uka som kommer?
Er SFO stengt for sommeren eller får man bare være der til en viss alder?
1,5 time kjøring fra båtenBor ikke så langt unna hytta dere da?
Blir stas med stor båtfor liten og stor
![]()
Oooh, nei det blir vel en alder for det og :/Om ikke så lenge tror jeg jeg må kjøpe meg en liten safe å ha på badet.
Tror ikke sminken min vil være trygg for datteren min så veldig mye lenger...
Ok, høres ut som dere har løst det braMan kan gå til om med 4. klasse, men han sluttet i slutten av tredje siden det var unødvendig.
Han hadde lyst til å få et par timer alene hjemme uten småsøsknene sine før vi kom hjem, og vi voksene syns den var dårlig og det var bortkastede penger.
Første uken når vi begge er på jobb skal han til mormor, uken ette skal han være litt på min jobb, litt på mannen sin og kanskje en dag alene hjemme.
Jeg har også mulighet til hjemmekontor dersom det blir behov for det
Hun kom ned trappen og hadde sminket seg med fargestiftene sine...Oooh, nei det blir vel en alder for det og :/
Tror det kommer til å gå greit..Ok, høres ut som dere har løst det bra![]()
Men oiHun kom ned trappen og hadde sminket seg med fargestiftene sine...
Syns det er *litt* tidlig, hun er bare 4,5 år
Vi har vært på festival og koset oss. Dagene har gått litt i ettHva skal du i helgen?![]()