Ja, merker godt at det hjelper veldigGodt hun blir eldre og eldre![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, merker godt at det hjelper veldigGodt hun blir eldre og eldre![]()
Altfor lenge!Body m
Ha ha hun holdtbpå til 00.30..
Forsvunnet idag. Så da var det den fjerde barnesykdommenOk! Så bra hun ikke er besværa av utslettene daregner med de forsvinner etterhvert?
Når kommer gutta hjem da?God morgen jenter
Her er planen og vaske vinduene i 1.etasje idag, vaske litt klær, sortere papirer på hjemmekontoret mitt, gå tur og motta besøk i kveld
Hva skal dere?
Åja, jeg trodde du sto ved siden av de når de sa det :/De var borte før jeg kom ut.
Da blir det nok en tøff dag idagGod morgen.
Jeg og jentene mine er på badet hos svigermor. De har sovet alt for lite. Jeg også selvsagt. (Var vel nærmere to før jeg sovna) yngste sov fra rundt 22 og de to eldste dra rundt 23.30 eller noe sånn....
Slutt på ferien? Må jo prøve å snu døgnet da ja...Enormt trøtt i dag, men det er kanskje like greit.
I morgen skal jeg tilbake på jobb og må tidlig i seng i dag
Smakt sebra?Jepp, han fikk smakt sebra for første gang
Skal være tilbake på jobb en uke og så en uke fri igjen.Slutt på ferien? Må jo prøve å snu døgnet da ja...
Ja du vet kjøtt fra dyret sebra tilberedt og puttet i munnen...Smakt sebra?![]()
God morgenGod morgen jenter
Her er planen og vaske vinduene i 1.etasje idag, vaske litt klær, sortere papirer på hjemmekontoret mitt, gå tur og motta besøk i kveld
Hva skal dere?
Reisedager er tøffe greier. Tidligere kveld i dagDa blir det nok en tøff dag idager jo dessverre sånn med reisedager. Men kanskje du får mulighet å hvile deg litt i løpet av dagen?
Ok! Vi har aldri hatt den, så jeg vet ikke hva det er. Er den "over" nå daForsvunnet idag. Så da var det den fjerde barnesykdommen![]()
Åh, det må være litt deilig?Skal være tilbake på jobb en uke og så en uke fri igjen.
HeheJa du vet kjøtt fra dyret sebra tilberedt og puttet i munnen...
Høres bra ut!Reisedager er tøffe greier. Tidligere kveld i dag
Prøver å strekke ferien siden eldsten ikke går på SFO lenger.Åh, det må være litt deilig?![]()
Akkurat nå er han på doHehejeg trodde ikke man spist det, men der de lever gjør man sikkert det
hvor er han?
![]()