Skravletråd juli 2016

Altfor kort. Så nå går jeg tur. Hun sover. Men jeg går lenger. Disse turene før frokost kan komme til å bli min mentale redning.

Hun trenger knestrømper? Vel, ja. Sokkene går opp til kneet om du ikke insisterer på å brette dem ned igjen, og da faller de ikke av heeeeeelt like fort.

Du måtte ikke ta bort pynt for dine egne barn (nei. Denne sommeren tar hun ikke, vi snakker om neste sommer når hun kan gå)
Kan det være at du som meg helt naturlig ikke satte de tingene du var mest redd for på lave hyller når du hadde 1-2 år gamle barn? For mine er normale, og det var dine også. De var ikke vidunderbarn som aldri gjorde noe de ikke burde selv om du husker det sånn

Og nei, hun skal ikke ha hverken joghurt eller vafler til frokost. Hun er seks mnd.

Og ja, to unger første dag på ferie synes klokken ni er langt på dag. De synes faktisk at 8.30 etter joghurt og kos er morgen, og synes du det er for tidlig å la dem vekke tante så stopp dem da, ikke se på meg etterpå og si du trodde den var 9.30 for jeg hørte deg si "å, er den ikke mer enn 8.30 før du gikk og fant de johgurtene. Så du visste den var 8.45 når de gikk ned.

Jeg triller tur i sol. En kald vind gjør at det ikke er noen varme. Men vi triller tur ja.

Jeg har nemlig sovet fire timer i natt. Og ammet en gang på midten
Så min evne til å smile og nikke er tynnslitt.
Åå, hellige jul....du har all min sympati:rolleyes:
Tror jeg hadde gått en lang tur selv:P
Håper du får til litt hvile i løpet av dagen...4 timer søvn er umenneskelig:(

Åå, hellige jul....du har all min sympati:rolleyes:
Tror jeg hadde gått en lang tur selv:P
Håper du får til litt hvile i løpet av dagen...4 timer søvn er umenneskelig:(
Jeg har disse trilleturene
Og den hellige timen da jeg legger henne (og når hun har sovnet kommer de andre to så jeg ligger litt til så hun sovner igjen)

De trenger jeg denne ferien.

Og ja, neste år blir ikke to uker hos svigers. Vi må i Legoland eller dyreparken, men stopper innom noen dager på veien før og etter, tenker jeg.

Pust med magen, om to uker skal vi hjem

Jeg har disse trilleturene
Og den hellige timen da jeg legger henne (og når hun har sovnet kommer de andre to så jeg ligger litt til så hun sovner igjen)

De trenger jeg denne ferien.

Og ja, neste år blir ikke to uker hos svigers. Vi må i Legoland eller dyreparken, men stopper innom noen dager på veien før og etter, tenker jeg.

Pust med magen, om to uker skal vi hjem
Hold ut, dagene flyr fort;)
Men unga koser seg regner jeg med?

Og i morgen er det mannen sin tur å stå opp med henne tenker jeg. Denne uka jobber forresten svigermor, så kanskje jeg står opp med henne denne uka, så tar han neste? :-)

(og helt sant. Jeg liker egentlig svigermoren min altså!)

Og i morgen er det mannen sin tur å stå opp med henne tenker jeg. Denne uka jobber forresten svigermor, så kanskje jeg står opp med henne denne uka, så tar han neste? :-)

(og helt sant. Jeg liker egentlig svigermoren min altså!)
Hørtes ut som en plan;)

God morgen.

Jeg og jentene mine er på badet hos svigermor. De har sovet alt for lite. Jeg også selvsagt. (Var vel nærmere to før jeg sovna) yngste sov fra rundt 22 og de to eldste dra rundt 23.30 eller noe sånn....
Håper de ikke blir i for dårlig humør med lite søvn.

Back
Topp