Skravletråd juli 2016

God morgen :D
Vi er på hytta, men skal kjøre hjem en tur i ettermiddag for å vaske klær og dusj. Kjører tilbake hit igjen imorgen tidlig, og da skal vi forsøke å passe inn en båttur så vi kan få øye på en DIGER båt som skal legge til i Namsos imorgen :) det blir spennendes for lillegutt (og pappaen hans og tror jeg :P)
Bor ikke så langt unna hytta dere da?:)
Blir stas med stor båt:D for liten og stor:P

Om ikke så lenge tror jeg jeg må kjøpe meg en liten safe å ha på badet.
Tror ikke sminken min vil være trygg for datteren min så veldig mye lenger...

Jaha :/ og han har sikkert fri i uka som kommer?
Er SFO stengt for sommeren eller får man bare være der til en viss alder?
Man kan gå til om med 4. klasse, men han sluttet i slutten av tredje siden det var unødvendig.
Han hadde lyst til å få et par timer alene hjemme uten småsøsknene sine før vi kom hjem, og vi voksene syns den var dårlig og det var bortkastede penger.
Første uken når vi begge er på jobb skal han til mormor, uken ette skal han være litt på min jobb, litt på mannen sin og kanskje en dag alene hjemme.
Jeg har også mulighet til hjemmekontor dersom det blir behov for det

Bor ikke så langt unna hytta dere da?:)
Blir stas med stor båt:D for liten og stor:P
1,5 time kjøring fra båten :) (hytta ligger på en øy)
Ja, den store har nå snakket om den store båten i en uke nå :P jeg skjønner ikke så mye av det, men det er vel noe "a la hurtigruten" og den passerer ikke så ofte.

Man kan gå til om med 4. klasse, men han sluttet i slutten av tredje siden det var unødvendig.
Han hadde lyst til å få et par timer alene hjemme uten småsøsknene sine før vi kom hjem, og vi voksene syns den var dårlig og det var bortkastede penger.
Første uken når vi begge er på jobb skal han til mormor, uken ette skal han være litt på min jobb, litt på mannen sin og kanskje en dag alene hjemme.
Jeg har også mulighet til hjemmekontor dersom det blir behov for det
Ok, høres ut som dere har løst det bra :)

Back
Topp