Skravletråd juli 2016

God morgen jenter:D
Her er planen og vaske vinduene i 1.etasje idag, vaske litt klær, sortere papirer på hjemmekontoret mitt, gå tur og motta besøk i kveld:)
Hva skal dere?
Når kommer gutta hjem da? ;)

God morgen.

Jeg og jentene mine er på badet hos svigermor. De har sovet alt for lite. Jeg også selvsagt. (Var vel nærmere to før jeg sovna) yngste sov fra rundt 22 og de to eldste dra rundt 23.30 eller noe sånn....
Da blir det nok en tøff dag idag :( er jo dessverre sånn med reisedager. Men kanskje du får mulighet å hvile deg litt i løpet av dagen?

God morgen jenter:D
Her er planen og vaske vinduene i 1.etasje idag, vaske litt klær, sortere papirer på hjemmekontoret mitt, gå tur og motta besøk i kveld:)
Hva skal dere?
God morgen :D
Vi er på hytta, men skal kjøre hjem en tur i ettermiddag for å vaske klær og dusj. Kjører tilbake hit igjen imorgen tidlig, og da skal vi forsøke å passe inn en båttur så vi kan få øye på en DIGER båt som skal legge til i Namsos imorgen :) det blir spennendes for lillegutt (og pappaen hans og tror jeg :P)

Da blir det nok en tøff dag idag :( er jo dessverre sånn med reisedager. Men kanskje du får mulighet å hvile deg litt i løpet av dagen?
Reisedager er tøffe greier. Tidligere kveld i dag

Back
Topp