Trivelig å ha vært på besøk daHjemme fra besøk![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Trivelig å ha vært på besøk daHjemme fra besøk![]()
Åh så deilig!! Skjønner det har vært noen tøffe dagerDet er så godt å se en frisk jente som igjen går rundt i huset og faktisk vil leke litt etter å ha vært kun i fanget eller bærende siden mandag![]()
Det var mannenOi, håper virkelig ikke det var dyr fin vin..
Jobber du på polet?
Hahaha håper jeg ogsåHuff da!
Håper det var skikkelig billig vin.
Det er jo knailbra!!Kan jeg få skryte litt her også?
Jippi, -9,6 kg på 2 måneder![]()
Helt sant, men vi er ganske greit igang sålangt i dag, sånne typiske "småting" som vi utsetter, få takboks på bilen, feste hundeburet (og hey, han fikk plass til selve vogna mener hanDet er helt typisk
Ting går aldri etter planen desverre...
Hun er heldigvis frisk ja. Litt krevende, vil ikke ligge alene, og litt dill med soningen i dag. Spent på morgendagen, hennes første langtur i bil. Vi skal stoppe ofte, amme og ha med grøt, men spent er jeg, sover hun eller hyler hun?Flott at dere får med vogna. Så har du ferien til å samle nye krefter til å rydde hus. Er lillesøster frisk og rask igjen?
Akkurat nå hater jeg å dra på ferie
Vi må pakke, det er greit. Handle, ordne med vanning av blomster, reelt sett anta at de tørker halvt til døde, og det plager meg. Vi forlater et rotete hus som vanlig, og kommer følgelig igjen til det samme.
Lista over ting å gjøre er lang. For lang til å inkludere "og rydde huset så det ser trivelig ut". Inkluderer boklevering på biblioteket, helst uten at ungene låner nytt, og handling av mat og noe medisiner. Kaffi og kake hos naboen (bursdag) og tømming av kjøleskap, boss og kompost.
Jeg er stresset over skuldrene et sted og liker slett ikke å dra på ferie.
Målet er å være så klare i dag at vi ikke skal spise lunsj hjemme i morgen. Vi er alltid 1-2 timer senere en jeg håper.
Mamma vil vi skal stoppe på campingen for ammesstopp og kos for dem før vi drar. Det er 40 minutter herfra. Vi skal kjøre ca 45 mil.
Og jeg klarer ikke bestemme meg for hva vi skal ha med av bleier. Vet ikke hvilken vogn vi har plass til å ha med. Hater at plantene mine tørker i hel. Liker ikke å skulle på ferie.
Det var mye på planen ja!God dag
Håpet alle får en fin dag
Her er det mye på planen i dag..
Pakke
Hente to pakker
Sende to pakker
Tur til Hadeland glassverk
Kjøpe gave til mamma
Vaske klær
Levere hund tilbake
Det er ikke mange jeg slipper inn i dette rotet. Ikke naboene. Vi skal treffe dem igjen. Min bror. Men de skal også reise. Min far evt. Men de er ikke i nærheten akkurat. Vi får se hva jeg lander på.Ingen venner eller naboer som kan vanne litt?![]()
Hehe, tøffe!!For lenge siden
![]()
Åh sånn ja... Huff da, utrivelig med utslett! Men godt om hun er bedre i formen allikevel daUtrykket er gammelt, men i normal bruk.
Jenta mi er heldigvis frisk nå. Prikkene er der enda, men feberen borte (fjerde barnesykdom regner vi med)
HuffEr ikke meninga jeg skal ha volvo v60. Andre bil de selger en time før jeg ringer på den. På samme plass. Dagen etter hverandre..
Det var detTrivelig å ha vært på besøk da![]()
Ha ha godt mrd ferie jaDet var mye på planen ja!
Godt med ferie?![]()
Jeg har noen tanker for plantene, skal se hva jeg har av Oasis. Tykke tau og sånne ting utgår, bla pga at jeg ikke skal handle i kveld.
Men kan du ikke lage sånna vanning-stasjoner til de planter du liker best? Kjøp ett tykkere tau/snor og fyll en pet-flaske med vann, putt ene enden av snoren ned i flaska og den andre i jorden. Da skal planten overleve ferien.
Ang bleier. Om hun tåle engangs, bare bruk det så er du ferdig med å tenke på det? Da slipper du styre med å vaske alle tøybleier når du e på ferie.
Si til mor di at dere har fryktelig langt å kjøre, og kan ikke driv å stoppe i "hytt og pine", dere må få kjøre på helt til dere MÅ stoppe for å amme/gå på do/skifte bleie. Og om de bor på camping regner jeg med at de har ferie? Da kunna vel de ha kjørt seg de 40 minuttene for å hilset på dere isteden?
Håper du får en herlig ferietur nå, det føles som at du trenger det![]()
Jeg ble detDa hadde jeg blitt lei meg![]()
Så braEndelig ferdig med buksamå bare klippe tråder og montere knapper. Men har ikke nok knapper, så må handle i morgen.
Hva er deres planer for helgen damer?![]()