Skravletråd juli 2016

God morgen jenter:D
Her er planen og vaske vinduene i 1.etasje idag, vaske litt klær, sortere papirer på hjemmekontoret mitt, gå tur og motta besøk i kveld:)
Hva skal dere?
God morgen til deg også.
Akkurat nå prøver jeg å strikke litt, men de yngste er ikke helt enige i den planen.
Skal ut å gå tur i løpet av dagen, ellers ingen planer

God morgen:D
Høres ut som en kort natt..
Altfor kort. Så nå går jeg tur. Hun sover. Men jeg går lenger. Disse turene før frokost kan komme til å bli min mentale redning.

Hun trenger knestrømper? Vel, ja. Sokkene går opp til kneet om du ikke insisterer på å brette dem ned igjen, og da faller de ikke av heeeeeelt like fort.

Du måtte ikke ta bort pynt for dine egne barn (nei. Denne sommeren tar hun ikke, vi snakker om neste sommer når hun kan gå)
Kan det være at du som meg helt naturlig ikke satte de tingene du var mest redd for på lave hyller når du hadde 1-2 år gamle barn? For mine er normale, og det var dine også. De var ikke vidunderbarn som aldri gjorde noe de ikke burde selv om du husker det sånn

Og nei, hun skal ikke ha hverken joghurt eller vafler til frokost. Hun er seks mnd.

Og ja, to unger første dag på ferie synes klokken ni er langt på dag. De synes faktisk at 8.30 etter joghurt og kos er morgen, og synes du det er for tidlig å la dem vekke tante så stopp dem da, ikke se på meg etterpå og si du trodde den var 9.30 for jeg hørte deg si "å, er den ikke mer enn 8.30 før du gikk og fant de johgurtene. Så du visste den var 8.45 når de gikk ned.

Jeg triller tur i sol. En kald vind gjør at det ikke er noen varme. Men vi triller tur ja.

Jeg har nemlig sovet fire timer i natt. Og ammet en gang på midten
Så min evne til å smile og nikke er tynnslitt.

Back
Topp