Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fornuftig prioriteringGreier ikke selvom jeg vil så det er like greit, prioriterer heller snuppa ❤
Takk, føler meg ikke like stolt av meg selv og mannen vet at han MÅ støvsuge imorgen!Fornuftig prioritering
Stolt av deg![]()
Koselig med selskap på kjøkkenetFikk se litt også løp hun heller til meg på kjøkkenet for å tegne![]()
Det er detKoselig med selskap på kjøkkenet![]()
Koselig å gjøre noe sammen uansettOg da var vi hjemme igjen etter en bytur. Gubben har fanga pokemon mens jeg og lille frøkna har tittet på alle folkene. Sosial men usosial tur![]()
Deilig med en alenekveld?Da var mannen kjørt til toget, og jeg og ungene har huset for oss selv.
Kanskje jeg vil klare å få gjort noe fornuftig nå
Men først middag
Men kjedelig allikevelNei for da kastes jo alt til vask![]()
Hehe, det skjønner jeg begge deler altsåÅh så deiligdet føles som at tiden til oktober snegler seg frem, da vi også går nyte baby! (Selvom jeg ikke ønsker at ferien skal ta slutt heller da
)
Vet godt hva du menerÅååå...
Som jeg kommer til å savne tiden med en 1-åring i hus når den tid kommer.
Ja da hver alder har sin sjarm, men det er noe med 1-åringer
Ja selvsagt, hun var 3520, men var nede på 3300 da vi reiste hjem.Kan jeg spørre om hvor stor hun var når hun kom?
Hæ, sa de det?!Enkelte tenåringer altså...
Gikk to stk forbi her da Kb var ute og spilte fotball
Der er han støgge kb!
Er vel dessverre mangel på oppdragelse som kommer til syne..
Så moro!! Dobbel-lykke!! ♡♡Vis vedlegget 187385
Jeg er i sjokk !!!
Det skulle tatt seg utDu fryser det neddu spiser det ikke altså XD
Hva skal du der?Snart avgårde til oslo
Lykke til med prosjektetPuuuhh endelig sover lille frøknaprosjekt "sove i egen seng" var vist tøffere enn jeg trodde
særlig når datter er like sta som mor
![]()
Så har jeg sendt gubben på butikken for å kjøpe smash![]()
Det lukter shopping i Gøteborg lang veiHvert og sett på babyklær idag, føler meg fryktelig vanskelig som at tre butikker kun fant et sett jeg kunne tenkt meg!
I str 50 har vi kun en sparkebukse og i str 56 har vi to bodyer, fikk 3 par sokker av min søster og fortsetter det sånn kommer han til å være ganske naken![]()
Også har jeg en liste som jeg vil ha alt på i løpet av 2 mnd, blir ikke lett når jeg vil se klærne samt ikke liker klærne her![]()
Sagt ifra til mannen at vi kanskje trenger en langhelg i Göteborg![]()
Har bare vært alene i 15 minutter til nå siden eldste var i seng kl 21Deilig med en alenekveld?![]()
Så bra, da blir det jo ivaretattTakk, føler meg ikke like stolt av meg selv og mannen vet at han MÅ støvsuge imorgen!
Har hun ikke likt det før?Det er det![]()
Nå som hun endelig liker å tegne kan det hende det blir mer av det også![]()