Greier ikke selvom jeg vil så det er like greit, prioriterer heller snuppa ❤Kjekt med litt ekstra penger
Han får ta i et tak i morgen, du holder deg unna!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Greier ikke selvom jeg vil så det er like greit, prioriterer heller snuppa ❤Kjekt med litt ekstra penger
Han får ta i et tak i morgen, du holder deg unna!![]()
Fikk se litt også løp hun heller til meg på kjøkkenet for å tegneFikk hun det da?![]()
Hadde i så tilfellet hvert en helt spesiell blomst daMan vet det er sommer når uttalelser som:
"Nei jenta min, ikke vanne lillebror, han er ingen blomst"
Er helt normale..
Men dere er da ihvertfall på vei! Håper dere har kommet over halvveis nåOg der. Forsøk to. Vi snudde like nedi veien på første forsøk. Men nå er vi på vei. GPS sier 18:17, jeg sier etter 20, vi har hund og baby, vi skal spise middag, amme og bytte bleier. Lufte hund og i det hele. Stopper hos mine foreldre dersom ikke for mange unger sover
Hun hadde vannet blomstene på terrassen og helte resten av vannet over hodet på U som bare satt der og lo..Hadde i så tilfellet hvert en helt spesiell blomst da![]()
Hørtes koselig ut daOg da var vi hjemme igjen etter en bytur. Gubben har fanga pokemon mens jeg og lille frøkna har tittet på alle folkene. Sosial men usosial tur![]()
Njaa. Mannen var veldig usosial, gikk å stirra i telefonen sin hele tiden. Ble litt irritertHørtes koselig ut da![]()
GratulererVis vedlegget 187385
Jeg er i sjokk !!!
Prater med familien og lever irl daNjaa. Mannen var veldig usosial, gikk å stirra i telefonen sin hele tiden. Ble litt irritertmen nå er serveren på spillet nede leste jeg han er så frustrert "ååh neeei krise, tenk om facebook også går under hva skjer da a" han så litt sjokkert ut "ja hva gjør man da?" Hahaha
![]()
Enda mindre av de tilgjengelig her. Og for dyr ift årsmodell og km kjørt :/Huff![]()
Er det stor prisforskjell med v70 da? Da får du sikkert en del flere å velge på...
Ja. Mye feber. Mistenker det var den fjerde barnesykdommen for etter feberen gitt vekk fikk hun utslett på halve kroppen. Ikke svært synlig men synlig nok. Uten ubehagÅh så deilig!! Skjønner det har vært noen tøffe dager![]()
Ja heller detPrater med familien og lever irl da![]()
Dobbel lykkeVis vedlegget 187385
Jeg er i sjokk !!!
Ja, jeg har jobbet en ukeStartet på jobb igjen? Vært borte for lenge jeghvordan er det å være tilbake igjen?
![]()
Kos degDa var mannen kjørt til toget, og jeg og ungene har huset for oss selv.
Kanskje jeg vil klare å få gjort noe fornuftig nå
Men først middag
Så uheldig du erJeg er sånn som bare har uflaks...
Hva driver du med idag?God morgen
Resten av huset sover![]()
Jeg har pakketHva driver du med idag?![]()