Skravletråd juli 2016

Kanskje bare ekstremt kresen, men klær med biler, traktor, kjønnsnøytrale klær eller mørke mørke blå klær som ofte, og vil gjerne ha noe annet til en liten baby ;) ingen hadde for eksempel sparkebukse! Og eneste pysjen som så ok ut var: i ❤ mom / i ❤ dad.
Men sett mye fint fixoni og name it på nett da så må nesten komme meg et større sted med mye mer utvalg ;)
Bare for å friske opp hukommelsen min litt, er det gutt eller jente du venter.
Dersom du også ser på litt dyt\rere klær så syns jeg petit bateau og babycotons har mye fint

Ja. Mye feber. Mistenker det var den fjerde barnesykdommen for etter feberen gitt vekk fikk hun utslett på halve kroppen. Ikke svært synlig men synlig nok. Uten ubehag
Samme som oss da

Bare for å friske opp hukommelsen min litt, er det gutt eller jente du venter.
Dersom du også ser på litt dyt\rere klær så syns jeg petit bateau og babycotons har mye fint
Gutt.

Ser MYE fint til jente da :p nesten så jeg lett kunne kjøpt inn til naboens jente.

Tror jeg er maks uheldig også med hva butikkene her tar inn.
De har jo sluttet med fixoni for eksempel, men er mer på villervalla til litt eldre osv, så når han først har blitt et år blir det nok mye lettere å finne klær håper jeg

Kanskje bare ekstremt kresen, men klær med biler, traktor, kjønnsnøytrale klær eller mørke mørke blå klær som ofte, og vil gjerne ha noe annet til en liten baby ;) ingen hadde for eksempel sparkebukse! Og eneste pysjen som så ok ut var: i ❤ mom / i ❤ dad.
Men sett mye fint fixoni og name it på nett da så må nesten komme meg et større sted med mye mer utvalg ;)
Du er kresen ja ;)

Veldig deilig å ikke ha to små bein som sparker på meg :) tjaa går og går, det varierer litt fra kveld til kveld, henger en del over senga :p det merkes på ryggen :o men i går sovna hun etter 15 min :D
Men det er jo bra! :)
Jeg har variert litt mellom å ligge kvar i sengen etter vi lest (og sovner selv ibland) og å gå ut. Han sovner definitivt fortere når jeg er med, men jeg hater når jeg sovner og våkner sånn 22-22:30.

Finner du ikke body med stjerner, eller ønsker du det ikke?

De har det på HM
hmprod

Og på Lykkeliten
23434_Body_med_stjerner__1.jpg

Joha har også
93c1475143bff7f794e7299458f18798-image.jpeg
Vil ha, og de har her snövit (enmannsforetak type butikk), lindex og kappahl.
Og de har veldig lite med baby klær, blir bedre når barna runder året ca men før det har de som sagt lite :(

Altså de har ikke name it engang!
Selv når jeg bodde i Valdres hadde de greit utvalg av både fixoni og name it.
Men igjen de har heller ikke mammaklær her. Eller snövit hadde før fixoni og mammabukse, men nye eiere.

Ja. Mye feber. Mistenker det var den fjerde barnesykdommen for etter feberen gitt vekk fikk hun utslett på halve kroppen. Ikke svært synlig men synlig nok. Uten ubehag
Ok! Så bra hun ikke er besværa av utslettene da :) regner med de forsvinner etterhvert?

Vil ha, og de har her snövit (enmannsforetak type butikk), lindex og kappahl.
Og de har veldig lite med baby klær, blir bedre når barna runder året ca men før det har de som sagt lite :(

Altså de har ikke name it engang!
Selv når jeg bodde i Valdres hadde de greit utvalg av både fixoni og name it.
Men igjen de har heller ikke mammaklær her. Eller snövit hadde før fixoni og mammabukse, men nye eiere.
Så synd.
Skulle gjerne ha gitt deg eksempler på de merkene jeg snakket om, men de har jeg gitt bort til en kollega som akkurat har fått baby...
Hadde veldig mye i små størrelser siden jeg får små babyer

Hvert og sett på babyklær idag, føler meg fryktelig vanskelig som at tre butikker kun fant et sett jeg kunne tenkt meg!
I str 50 har vi kun en sparkebukse og i str 56 har vi to bodyer, fikk 3 par sokker av min søster og fortsetter det sånn kommer han til å være ganske naken :p

Også har jeg en liste som jeg vil ha alt på i løpet av 2 mnd, blir ikke lett når jeg vil se klærne samt ikke liker klærne her :p

Sagt ifra til mannen at vi kanskje trenger en langhelg i Göteborg ;)
Da skal du sikkert finne noe klær ja :P syns du skal si at du trenger det som gravid ;)

Back
Topp