Skravletråd Juli 2015

jeg ville tatt kontakt med legen og snakket om gradert sykemld. Det er jo ikkr meningen at du skal jobbe deg ihjel, slil at det går utover både deg og de rundt deg.
Er så i stuss, men tenkt på det. Hvordan sjefen reagerer er umulig å si...når en ikke er synlig syk så har hun en tendens til å ikke forstå... får se hvordan det går...

Er så i stuss, men tenkt på det. Hvordan sjefen reagerer er umulig å si...når en ikke er synlig syk så har hun en tendens til å ikke forstå... får se hvordan det går...

Kjenner tiø den der med sjefen min ja, men det viktigste nå er å tenke på deg selv og ikke minst lille spira i magen og familien hjemme. Om legen mener du er syk nok så skal du ikke bry deg om hva sjefen sier. Ingen som tjener noe på om du presser deg for hardt;)

Kjenner tiø den der med sjefen min ja, men det viktigste nå er å tenke på deg selv og ikke minst lille spira i magen og familien hjemme. Om legen mener du er syk nok så skal du ikke bry deg om hva sjefen sier. Ingen som tjener noe på om du presser deg for hardt;)

Jeg kunne egentlig lett dratt til legen i dag,men skal ta dagen i dag å se og kjenne hva som skjer med kroppen i dag og hvordan det er når jeg kommer hjem å se hvor mye overskudd jeg har til gutten vår

La meg 2030 i går og når klokken ringer 0605 er jeg fremdeles trøtt og bare vil sove! Jeg har null energi om dagene, og jobb er bare et kav, og får alltid hodepine der...

Huff! Ikke bra, kan ikke bruke egenmelding fram til juleferien?

Huff! Ikke bra, kan ikke bruke egenmelding fram til juleferien?

Nei kan ikke det, men nå sa tom mannen at jeg kan jo alltids spørre legen om gradert sm nå. Det hadde vært veldig bra tror jeg, og ser for meg at halv dag med bra jobbing er bedre enn en hel dag på jobb med timer hvor jeg ikke klarer gjøre mye, selvom jeg er på kontor.

Nei kan ikke det, men nå sa tom mannen at jeg kan jo alltids spørre legen om gradert sm nå. Det hadde vært veldig bra tror jeg, og ser for meg at halv dag med bra jobbing er bedre enn en hel dag på jobb med timer hvor jeg ikke klarer gjøre mye, selvom jeg er på kontor.

Da ville jeg gjort det;)

Får håpe det ordner seg for deg :)

Hadde jeg kunne slengt meg på sofaen/sengen når jeg kom hjem skulle jeg klart å bite det i meg,men ikke rettferdig ovenfor guttungen.
Kanskje det blir tlf til legen senere....
Dere er jammen gode å ha her!!!!♡♡

Er så enig med deg :) selv om jeg går hjemme pga blødninger og kvalme så har jeg ingenting å gi til jenta mi uansett. Men prøver å finne på noe med henne når jeg er litt bedre noen dager. men det er tøft å ikke kan nyte julen sammen med henne :( er trøtt og sliten hele tiden. å kan ikke gjøre for mye for da kaster jeg opp. Så håper du får sm frem til ferien nå slik at du slipper å føle det jeg gjør ;)

Er så enig med deg :) selv om jeg går hjemme pga blødninger og kvalme så har jeg ingenting å gi til jenta mi uansett. Men prøver å finne på noe med henne når jeg er litt bedre noen dager. men det er tøft å ikke kan nyte julen sammen med henne :( er trøtt og sliten hele tiden. å kan ikke gjøre for mye for da kaster jeg opp. Så håper du får sm frem til ferien nå slik at du slipper å føle det jeg gjør ;)

Har du blødninger enda? Må være slitsomt å ha det slik du har det!
Er virkelig sjeleglad for at jeg ikke er mye kvalm eller kaster opp!

Jeg merker at helgene er fine med han, men ettermiddagen er veldig ensformig.
Håper legen er med på tanken min...

Wææææææææ!! Første kontroll er bestilt til 8.01, skal og til tidlig ultralyd samme dag!:):) bestilte hos ultralydklinikken! :):) og første jordmor time er 20 januar! Blir en travel måned :-) Gleder meg!!

Wææææææææ!! Første kontroll er bestilt til 8.01, skal og til tidlig ultralyd samme dag!:):) bestilte hos ultralydklinikken! :):) og første jordmor time er 20 januar! Blir en travel måned :-) Gleder meg!!
Skal også på ultralydklinikken 8.jan :D hvor langt er du da?
Begynner å bli mer virkelig når vi går på kontroller å div :)

Har time kl 13:):) gleder meg!! Håper jeg ser en stor og energisk baby:)):
Hadde vært artig om vi Plutselig hadde time rett ved hverandre :p hehe :)
Håper også på en stor og sprellende baby! :) og håper egentlig vi får høre hjertelyd også ♡

Hadde vært artig om vi Plutselig hadde time rett ved hverandre :p hehe :)
Håper også på en stor og sprellende baby! :) og håper egentlig vi får høre hjertelyd også ♡

Hehe ja:):) etter 12 uker er jeg kjempe klar for treff!:):)

Kjenner jeg gru gleder meg til ul! Redd for at det ikke skal være noe bankende hjerte inni der.. Men allikevel så er håpet og troen på sprellende baby så sterkt:):)

Hehe ja:):) etter 12 uker er jeg kjempe klar for treff!:):)

Kjenner jeg gru gleder meg til ul! Redd for at det ikke skal være noe bankende hjerte inni der.. Men allikevel så er håpet og troen på sprellende baby så sterkt:):)
Tenker det samme som deg. Livredd for hva som kanskje kan møte meg, og om det er friskt eller ikke.

Men heldigvis så er troen høyere på en sprellende baby og fin profil tilstede ♡

Back
Topp