Ja det var et godt valg og det var noen fornøyde besteforeldre når jeg ringte og sa den nye mobilen var kommet til rette og virket hehe
Hehe, tviler ikke! Hvordan gikk det med middagen? Ble det mat på dere?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det var et godt valg og det var noen fornøyde besteforeldre når jeg ringte og sa den nye mobilen var kommet til rette og virket hehe
Hehe, tviler ikke! Hvordan gikk det med middagen? Ble det mat på dere?
Kan man kalle masse frukt og brødskiver med leverpostei for middag?? Haha frøkna savner ikke middag, da de spiser varm mat på sfo og hu andre spiste før hun kom.
Det er så absolutt middag det når frøkna er glad og fornøyd. Så lenge man er mett og glad etterpå spiller det vel ingen rolle om noen dager blir liten utenfor normalen.
Så bra Og nå er ei fornøyd frøken i seng mens hu mor er skam dårlig haha
Huff, hvordan dårlig er du da?
Nei nå har jeg vondt i magen og er kvalm samtidig som bekken og rygg krangler...
Usj, det var da mye på en gang :/ Har så smått begynt å merke bekkenet mitt jeg også, men ikke nok til at det fører til noe særlig ubehag. Men uansett, etter tre mnd med kvalme sier jeg bare bring it on! Alt er bedre enn den stygge kvalmen.
Nei det er bedre med kvalme jeg sliter med kvalmen ennå og det er bedre enn å slite med å gå/sitte/ligge... nå har ikke mitt kranglet veldig mye men om jeg har gjort mye en dag, går i trapper/bakker eller sitti mye så sliter jeg veldig... I går fikk jeg problemer pga det ble mye ensformig jobbing for så å ha mye bøying og frem og tilbake. I dag har jeg gjort husarbeid og det tok knekken. Men men det blir nok bra til slutt haha
Kanskje jeg bare har glemt hvordan var med bekkenlåsning, men er liksom så sikker på at kvalmen er bedre jeg da Og at det der med at jeg ikke klarte røre på meg, vagget som en pingvin og klarte nesten ikke gå ut av senga - det var bare komisk og overlevelig. Det mest fascinerende av alt er alt all smerte ble borte så fort babyen var ute. Jeg hadde hatt 5 mnd med bekkenproblemer og plutselig var de bare borte. Helt magisk.
Jeg hadde ikke bekkenproblemer sist, men ut ifra hva jeg har lest på nett så kan symptomene mine tilsi bekkenlåsning så tenkte å snakke med legen når jeg skal dit neste uke. For jeg sliter med betennelse i akillessenen som tydeligvis har blusset opp igjen og jeg er hvertfall overbevist om at kvalmen er bedre for jeg kan spy til og fra butikken. Men som alenemor uten lappen så blir det værre å handle og gjøre noe annet når jeg plutselig ikke klarer å bevege meg en meter haha
Huff, ja det er slitsomt når man ikke kommer seg noe sted pga det bekkenet. Du må nok ansette noen i omgangskretsen din etterhvert til å gjøre handlingen for deg
God morgen damer
Noe spennende på planene i dag? Her blir det rydding:/
God morgen Nei jeg skal bare slappe av og lage meg noe enkel mat som jeg skal ha med meg på ettermiddagsvakt i dag men kjenner jeg er trøtt så skulle helst ha sovet litt kjenner jeg hehe
Du får kose deg med ryddingen
Du får legge deg nedpå litt når begynner vakta da?
Ja jeg kan jo sove et par timer Jeg starter 14.45...
Vet ikke om jeg klarer så mye annet nå heller. Stappet i meg 8 brødskiver haha
Er en stund til da. Det går greit med jobb og form eller?
Må ut og kjøpe mer garn til baby teppet jeg strikker Ellers fikke vi en trist tlf i dag tidlig.... mannen sin farfar er død. TristGod morgen damer
Noe spennende på planene i dag? Her blir det rydding:/
Haha 8 skiver er mer enn hva jeg spiser på en hel dag
ja det er det, men kan ikke gjøre stort annet når jeg skal på jobb. Vel 3 ettermiddagsvakter med litt stress på slutten av vakta og lite søvn merket jeg fungerte dårlig. Men tenkte jeg skulle prøve et par jobbhelger til og se hvordan det går før jeg spør om det er mulig å gjøre noe. Men har begynt å slite med bekkenet og håper ikke det kommer til å sette en stopper for meg.
Når jeg gikk med frøkna kunne jeg ha jobba fram til jeg fikk rier 4 dager før hun ble født og det var 13 dager over termin. Og har faktisk ikke sett for meg noe annet enn at jeg skulle jobbe fult frem til permisjon...