Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
JEG har begynt å strikke... skulle strikke mors signe teppe, men aner ikke hva en kastemaske er så nå strikker jeg ett vanlig teppe. Begynte med 3 masker og legger til en maske på hver pinn hehe
Det får blir det det blir
JEG har begynt å strikke... skulle strikke mors signe teppe, men aner ikke hva en kastemaske er så nå strikker jeg ett vanlig teppe. Begynte med 3 masker og legger til en maske på hver pinn hehe
Det får blir det det blir
Jeg har endelig blitt kvitt klesvasken som har blitt en større og større haug for hver dag som har gått. Det er altfor lett med tørketrommel, man bare lar klærne hope seg opp før de havner i skap og skuffer..
Nå ser jeg faktisk bunnen av min skittentøyskurv. Det ligger kun to boxere oppi der, klappeklapp, så stolt!
Hmmm.. Får vel sette igang jeg og da har laget meg lunsj, og støvsugd stua isteden. Men nå tar jeg meg i nakkeskinnet
Hehe, vel jeg har spist lunsj - trenger ingen motivasjon der. Men jeg har så absolutt ikke støvsugd gulvet i dag Det eneste jeg HAR gjort er å brette sammen og rydde unna hauger med klær. Og hengt opp en klesvask som ikke kan slenges i tørketrommelen.
Den middagen jeg skulle lage når frøkna kom fra sfo har jeg jammen ikke fått startet på siden hun kunne fortelle meg at hun får besøk av ei venninne fra klassen Jaja ikke hadde jeg samvittighet til å si nei heller når faren sendte melding for å sjekke om det var greit for meg. Så mens frøkna gjorde lekser så ryddet jeg rommet hennes.. der var hun jammen heldig som slapp unna det, og trur hu syntes det var greit og hehe
Men dagens glad nyhet var at hun fant mobilen sin på vei til skolen I dag som hun mistet for en uke siden (første dagen hu brukte den), nå er vi fornøyde med at stefaren min kjøpte vanntett mobil til henne for den virker som den skal
Den har ligget en uke ute i snøen og virker fremdeles? Wow, det var imponerende!
Vel snøen her har smeltet ganske bra nå for det har hvert varmegrader de 2 siste dagene. Men ja den virker etter å ha ligget ute i 1 uke. Jeg er virkelig imponert over den mobilen må jeg si!
Ja, jeg tror du trygt kan si at den var et godt kjøp! Jeg glemte også min telefon i en snøhaug i to dager på ungdomsskolen. Men det var en nokia ettellerannet og de tålte vel absolutt alt. Så den var det også bare å lade opp og slå på igjen også funka den.