Skravletråd Juli 2015

JEG har begynt å strikke... skulle strikke mors signe teppe, men aner ikke hva en kastemaske er :P så nå strikker jeg ett vanlig teppe. Begynte med 3 masker og legger til en maske på hver pinn :P hehe
Det får blir det det blir :)

• Liker
Reactions: H&H
JEG har begynt å strikke... skulle strikke mors signe teppe, men aner ikke hva en kastemaske er :p så nå strikker jeg ett vanlig teppe. Begynte med 3 masker og legger til en maske på hver pinn :p hehe
Det får blir det det blir :)

Det der var gresk for meg, men kos deg ;) Jeg kan bare å strikke rett. Men da må noen legge opp for meg først, haha.

Nå tenkte jeg å vaske badet :)
Ellers lite planer

Jeg ligger å sløver litt, venter på at maskin nr 2 er ferdig med å vaske klær. Ellers så skal jeg brette klær, vaske opp, støvsuge, rydde, tørke støv, vaske badet, dusje og lage middag tenkte jeg :) tenkte å benytte fridagen sånn at jeg slipper å ta det i helgen :)

Jeg har endelig blitt kvitt klesvasken som har blitt en større og større haug for hver dag som har gått. Det er altfor lett med tørketrommel, man bare lar klærne hope seg opp før de havner i skap og skuffer..

Jeg har endelig blitt kvitt klesvasken som har blitt en større og større haug for hver dag som har gått. Det er altfor lett med tørketrommel, man bare lar klærne hope seg opp før de havner i skap og skuffer..

Har fylt opp vaskekurven og gulvet rundt.. Tenkte å minke den i dag, men jeg er tung i rumpa nå etter jobb :p bruker ikke tørketrommel, pga astma osv så her er det old school tørking, det er det kjedeligste, og gruer meg veldig til å sette igang! Haha

Jeg har ikke sett bunnen av skittentøyskurven på mange mange mange måneder. Aner ikke hva som ligger der, og det som ligger der av mine egne klær passer sikkert ikke lenger! hehe.... Nesten lettere å bare kjøpe nye klær, klesvask er et ork! :p Kjører kok-vask daglig pga småbarn, så alt det andre hoper seg opp. smiley-chores003

Nå ser jeg faktisk bunnen av min skittentøyskurv. Det ligger kun to boxere oppi der, klappeklapp, så stolt!

Hmmm.. Får vel sette igang jeg og da :p har laget meg lunsj, og støvsugd stua isteden. Men nå tar jeg meg i nakkeskinnet :p

Hehe, vel jeg har spist lunsj - trenger ingen motivasjon der. Men jeg har så absolutt ikke støvsugd gulvet i dag :D Det eneste jeg HAR gjort er å brette sammen og rydde unna hauger med klær. Og hengt opp en klesvask som ikke kan slenges i tørketrommelen.

Hehe, vel jeg har spist lunsj - trenger ingen motivasjon der. Men jeg har så absolutt ikke støvsugd gulvet i dag :D Det eneste jeg HAR gjort er å brette sammen og rydde unna hauger med klær. Og hengt opp en klesvask som ikke kan slenges i tørketrommelen.

Kan hvertfall ha god samvittighet for at jeg har vært på jobb og støvsugd, men den klesvasken.... Fysj :p

Ah...ser det har vært noen flinke folk her men jeg sovnet 1,5 time på sofaen...:o hehe

Den middagen jeg skulle lage når frøkna kom fra sfo har jeg jammen ikke fått startet på siden hun kunne fortelle meg at hun får besøk av ei venninne fra klassen :P Jaja ikke hadde jeg samvittighet til å si nei heller når faren sendte melding for å sjekke om det var greit for meg. Så mens frøkna gjorde lekser så ryddet jeg rommet hennes.. der var hun jammen heldig som slapp unna det, og trur hu syntes det var greit og hehe

Men dagens glad nyhet var at hun fant mobilen sin på vei til skolen I dag som hun mistet for en uke siden (første dagen hu brukte den), nå er vi fornøyde med at stefaren min kjøpte vanntett mobil til henne for den virker som den skal :D

Den middagen jeg skulle lage når frøkna kom fra sfo har jeg jammen ikke fått startet på siden hun kunne fortelle meg at hun får besøk av ei venninne fra klassen :p Jaja ikke hadde jeg samvittighet til å si nei heller når faren sendte melding for å sjekke om det var greit for meg. Så mens frøkna gjorde lekser så ryddet jeg rommet hennes.. der var hun jammen heldig som slapp unna det, og trur hu syntes det var greit og hehe

Men dagens glad nyhet var at hun fant mobilen sin på vei til skolen I dag som hun mistet for en uke siden (første dagen hu brukte den), nå er vi fornøyde med at stefaren min kjøpte vanntett mobil til henne for den virker som den skal :D

Den har ligget en uke ute i snøen og virker fremdeles? Wow, det var imponerende!

Den har ligget en uke ute i snøen og virker fremdeles? Wow, det var imponerende!

Vel snøen her har smeltet ganske bra nå for det har hvert varmegrader de 2 siste dagene. Men ja den virker etter å ha ligget ute i 1 uke. Jeg er virkelig imponert over den mobilen må jeg si!

Vel snøen her har smeltet ganske bra nå for det har hvert varmegrader de 2 siste dagene. Men ja den virker etter å ha ligget ute i 1 uke. Jeg er virkelig imponert over den mobilen må jeg si!

Ja, jeg tror du trygt kan si at den var et godt kjøp! Jeg glemte også min telefon i en snøhaug i to dager på ungdomsskolen. Men det var en nokia ettellerannet og de tålte vel absolutt alt. Så den var det også bare å lade opp og slå på igjen også funka den.

Ja, jeg tror du trygt kan si at den var et godt kjøp! Jeg glemte også min telefon i en snøhaug i to dager på ungdomsskolen. Men det var en nokia ettellerannet og de tålte vel absolutt alt. Så den var det også bare å lade opp og slå på igjen også funka den.

Ja det var et godt valg :) og det var noen fornøyde besteforeldre når jeg ringte og sa den nye mobilen var kommet til rette og virket hehe

Back
Topp