Skravletråd Juli 2015

Nå kjenner jeg at jeg gleder meg til å bli ferdig på jobb :D skal være ferdig kl 22.15 men sikkert ikke ferdig før 22.30. Jeg er så trøtt og helt ødelagt i kroppen så ser ikke frem til jobb i morgen ettermiddag... har dere hatt en fin dag da?

Nå kjenner jeg at jeg gleder meg til å bli ferdig på jobb :D skal være ferdig kl 22.15 men sikkert ikke ferdig før 22.30. Jeg er så trøtt og helt ødelagt i kroppen så ser ikke frem til jobb i morgen ettermiddag... har dere hatt en fin dag da?

Ligger vell å sover nå? :p

Her er det storm, koser meg masse :)

Er ikke så romantiske av oss:p hehe
Nærmeste vi kom var at vi smakte på hverandres mat;)
Kanalen er skiftet nå da.
Du får sove godt og drømme om mannen da;)

Hehe, takk for det. Tror jeg glemte å drømme om han, men ;)
Romantisk med litt lady og landstrykeren action da. Må komme oss på en date snart igjen vi også. Har et gavekort på en restaurant som vi burde bruke opp snart.

Ny uke, nye muligheter, det er ihvertfall det som blir sagt ;)
Noe spennende som skjer?

Jeg skal til Tromsø for første gang i morgen, bare for ei natt pga jobb. Noen spisesteder å anbefale? Er glad i en god burger.

Siste del av ferien i boks, så håper i morgen kan vi si at ferien 2015 er bestilt og nedtellingen kan begynne :)

Så kjekt, hvor går ferien til?
blir en uke I DK fra 21.mai og en uke I en lekker hytte på Sørlandet via mannens jobb :)så jeg går på ferie 14.mai og tilbake 8.juni :) storebror som blir 4 år i juni tror jeg kommer til å storkose seg :)
For.meg er det like viktig å bruke vår ferie på han før baby kommer,i stedet for å bruke det som forlengelse av permisjon :)

blir en uke I DK fra 21.mai og en uke I en lekker hytte på Sørlandet via mannens jobb :)så jeg går på ferie 14.mai og tilbake 8.juni :) storebror som blir 4 år i juni tror jeg kommer til å storkose seg :)
For.meg er det like viktig å bruke vår ferie på han før baby kommer,i stedet for å bruke det som forlengelse av permisjon :)

Det skjønner jeg godt. Jeg har ingen barn selv ennå, men ville nok gjort det samme. Det blir stas da ;)
Vi har ikke planlagt noen hovedferie ennå, men det blir hjem til familien min i Stavanger i påsken også tar vi sommeren som den kommer :)

Det skjønner jeg godt. Jeg har ingen barn selv ennå, men ville nok gjort det samme. Det blir stas da ;)
Vi har ikke planlagt noen hovedferie ennå, men det blir hjem til familien min i Stavanger i påsken også tar vi sommeren som den kommer :)
Høres ut som en fin plan det :)
Siden storebror ble født i juni så ble sommerferien det året hjemme og hjem til Bergen,bodde ikke her da :)

• Liker
Reactions: H&H
Tenker av og til på om spiren satt første gang hadde jeg termin 8.mars! Rart egentlig!nå koser jeg meg her i stedet og får nok en sommerbaby♡

Tenker av og til på om spiren satt første gang hadde jeg termin 8.mars! Rart egentlig!nå koser jeg meg her i stedet og får nok en sommerbaby♡

Tenker litt der innimellom jeg og, 3. Mars her.
Men sommerbabyene våre blir nok supert♡ :)

Tenker litt der innimellom jeg og, 3. Mars her.
Men sommerbabyene våre blir nok supert♡ :)
De blir perfekte♡
Hadde jeg bare kunnet kjent noe liv nå så hadde det vært perfekt :) men var den tålmodigheten da med mk forran :p

Vi var faktisk 4 fra min "gamle" termin gruppe juni 2011 som skulle ha i mars,men 3 av de holder stand der enda :) spennende å følge med på de :)

De blir perfekte♡
Hadde jeg bare kunnet kjent noe liv nå så hadde det vært perfekt :) men var den tålmodigheten da med mk forran :p

Vi var faktisk 4 fra min "gamle" termin gruppe juni 2011 som skulle ha i mars,men 3 av de holder stand der enda :) spennende å følge med på de :)

Vet ikke hvor mk ligger jeg men kjenner dårlig med liv enda. Lett å finne med doppler da:) men kan ikke være sååå lenge igjen nå vel? :)

Godt å høre at fler har blitt gravide igjen såpass raskt da:) rakk ikke å bli kjent med så mange, så husker ikke alle som mistet heller. var nok meningen vi skulle ha sommerbabyer♡

Misforstod det du skrev der...hehe
Men så bra at mange fortsatt er igjen på mars og:) har snakket med et par av jentene der og, og nå går de bare å venter på at det skal begynne å skje noe:)

Siste del av ferien i boks, så håper i morgen kan vi si at ferien 2015 er bestilt og nedtellingen kan begynne :)
Så deilig da :)
Her blir det ferie i høstferien tenker jeg. Hvertfall det som er planen. Lyst å dra til Abra Havn og dyreparken.

Misforstod det du skrev der...hehe
Men så bra at mange fortsatt er igjen på mars og:) har snakket med et par av jentene der og, og nå går de bare å venter på at det skal begynne å skje noe:)
Ååå så spennende :D Plutselig er det Juli :) Så nettopp på kalenderen, og til helgen igjen er vi jaggu halveis i Februar :D

Ååå så spennende :D Plutselig er det Juli :) Så nettopp på kalenderen, og til helgen igjen er vi jaggu halveis i Februar :D

Er bare en uke igjen til oul her nå:o :D
18 uker i morgen:)

Selv om tiden kan virke som den går veldig sakte, så har den egentlig gått veldig fort:p hehe

Back
Topp