Nå kjenner jeg at jeg gleder meg til å bli ferdig på jobb skal være ferdig kl 22.15 men sikkert ikke ferdig før 22.30. Jeg er så trøtt og helt ødelagt i kroppen så ser ikke frem til jobb i morgen ettermiddag... har dere hatt en fin dag da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå kjenner jeg at jeg gleder meg til å bli ferdig på jobb skal være ferdig kl 22.15 men sikkert ikke ferdig før 22.30. Jeg er så trøtt og helt ødelagt i kroppen så ser ikke frem til jobb i morgen ettermiddag... har dere hatt en fin dag da?
Ligger vell å sover nå?
Her er det storm, koser meg masse
Er ikke så romantiske av oss hehe
Nærmeste vi kom var at vi smakte på hverandres mat
Kanalen er skiftet nå da.
Du får sove godt og drømme om mannen da
Siste del av ferien i boks, så håper i morgen kan vi si at ferien 2015 er bestilt og nedtellingen kan begynne
blir en uke I DK fra 21.mai og en uke I en lekker hytte på Sørlandet via mannens jobb så jeg går på ferie 14.mai og tilbake 8.juni storebror som blir 4 år i juni tror jeg kommer til å storkose segSå kjekt, hvor går ferien til?
blir en uke I DK fra 21.mai og en uke I en lekker hytte på Sørlandet via mannens jobb så jeg går på ferie 14.mai og tilbake 8.juni storebror som blir 4 år i juni tror jeg kommer til å storkose seg
For.meg er det like viktig å bruke vår ferie på han før baby kommer,i stedet for å bruke det som forlengelse av permisjon
Høres ut som en fin plan detDet skjønner jeg godt. Jeg har ingen barn selv ennå, men ville nok gjort det samme. Det blir stas da
Vi har ikke planlagt noen hovedferie ennå, men det blir hjem til familien min i Stavanger i påsken også tar vi sommeren som den kommer
Tenker av og til på om spiren satt første gang hadde jeg termin 8.mars! Rart egentlig!nå koser jeg meg her i stedet og får nok en sommerbaby♡
De blir perfekte♡Tenker litt der innimellom jeg og, 3. Mars her.
Men sommerbabyene våre blir nok supert♡
De blir perfekte♡
Hadde jeg bare kunnet kjent noe liv nå så hadde det vært perfekt men var den tålmodigheten da med mk forran
Vi var faktisk 4 fra min "gamle" termin gruppe juni 2011 som skulle ha i mars,men 3 av de holder stand der enda spennende å følge med på de
Så deilig daSiste del av ferien i boks, så håper i morgen kan vi si at ferien 2015 er bestilt og nedtellingen kan begynne
Ååå så spennende Plutselig er det Juli Så nettopp på kalenderen, og til helgen igjen er vi jaggu halveis i FebruarMisforstod det du skrev der...hehe
Men så bra at mange fortsatt er igjen på mars og har snakket med et par av jentene der og, og nå går de bare å venter på at det skal begynne å skje noe
Ååå så spennende Plutselig er det Juli Så nettopp på kalenderen, og til helgen igjen er vi jaggu halveis i Februar
Ja Det håper jeg Har Desember fra før. Så gøy å prøve sommerbaby ogTiden går kjempefort! Og juli er en kjempefin mnd å få barn