EserehT
Gift med forumet
OstesmørbrødHer har det gått i ett fra jeg stod opp med jobb, spise, lekser, en lur, balletten med frøkna så har hun sovnet og jeg har bretta klær. Nå ligger jeg her å lurer på hva jeg vil ha til kvelds
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
OstesmørbrødHer har det gått i ett fra jeg stod opp med jobb, spise, lekser, en lur, balletten med frøkna så har hun sovnet og jeg har bretta klær. Nå ligger jeg her å lurer på hva jeg vil ha til kvelds
Ostesmørbrød
Har faktisk lagt megGod kveld
Her sitter jeg å ser på tv, samboer sover, var oppe kl 4 i natt og jobbet til 15 derfor han Zzz nå
Blir vel snart natta her og
Godt å legge seg tidlig, endelig fått vekt samboern så nå skal vi tusle i seng ogHar faktisk lagt meg
Det ble ikke film likevel, ble tørking av spy istedeforKjedelig å være syk, men peis og film hørtes digg ut hvilken film ble det da?
Følte meg lettere til sinns etter kiropraktoren, det knaka godt! skal tilbake igjen på mandag.
Det ble ikke film likevel, ble tørking av spy istedefor
Men han er mye bedre nå
Ekstra deilig når det er såpass kaldt ute og. Hehe
Skjer det noe spennende hos deg i kveld da?
Hvilke filmer går nå da?
Ikke blitt noe vasking her enda heller. Er ømt å bevege seg
Jeg har forberedt meg til et IT kurs jeg skal holde i morgen. Ikke så veldig spennende, men nødvendig nå er jeg endelig på vei til sengs.
Spennende planer for morgendagen?
Ble ingen vasking her i går heller heheBle ingen kino... Dritt form! Heller ingen vasking prøver igjen i morgen
Ble ingen vasking her i går heller hehe
Vi får gjøre det sammen i dag hehe
Får prøve litt i kveld
Har vært på andre svangerskapskontroll hos legen i dag. Alt var bra Fikk høre hjertelyden dag. Helt fantastisk Veldig godt å få bekreftet det før ul. Er ennå to og en halv uke til ul. Gleder oss
Eller blir det vel litt husvask i helgen. Er helt utslitt om ettermiddagene, så det blir ikke gjort så mye da.
God helg!
Kinamat inntatt, så nå er vi tilbake i joggedressen og sofaen deilig
Hvordan var den store daten? Overlevde dere den store markeringen?
Maten smakte bedre enn sist hihi
Overlevd har vi gjort spennende å se om jeg overlever resten med fotball på tv
Haha, hørtes romantisk ut mannen min er borte til i morgen, så fotball er hvertfall bedre enn ingenting
Jeg skal faktisk legge meg nå, er stuptrøtt!