Skravletråd Juli 2015

God kveld:happy:

Her sitter jeg å ser på tv, samboer sover, var oppe kl 4 i natt og jobbet til 15 derfor han Zzz nå:p
Blir vel snart natta her og
Har faktisk lagt meg ;)

Kjedelig å være syk, men peis og film hørtes digg ut ;) hvilken film ble det da?
Følte meg lettere til sinns etter kiropraktoren, det knaka godt! :P skal tilbake igjen på mandag.
Det ble ikke film likevel, ble tørking av spy istedefor :o

Men han er mye bedre nå ❤️

Ekstra deilig når det er såpass kaldt ute og. Hehe

Skjer det noe spennende hos deg i kveld da? :)

Jeg har forberedt meg til et IT kurs jeg skal holde i morgen. Ikke så veldig spennende, men nødvendig ;) nå er jeg endelig på vei til sengs.
Spennende planer for morgendagen?

Jeg har forberedt meg til et IT kurs jeg skal holde i morgen. Ikke så veldig spennende, men nødvendig ;) nå er jeg endelig på vei til sengs.
Spennende planer for morgendagen?

Kan være spennende nok å holde kurs da;)
Ikke så spennende planer her nei. Har satt på en vask med treningstøyet til sanboer, også tenkte jeg å få vasket et rom i dag. Har som mål å ta et rom om dagen, men det gikk dårlig i går siden jeg var ute og handlet:p

• Liker
Reactions: H&H
Har vært på andre svangerskapskontroll hos legen i dag. Alt var bra:) Fikk høre hjertelyden dag. Helt fantastisk:) Veldig godt å få bekreftet det før ul. Er ennå to og en halv uke til ul. Gleder oss:)
Eller blir det vel litt husvask i helgen. Er helt utslitt om ettermiddagene, så det blir ikke gjort så mye da.

God helg!

Har vært på andre svangerskapskontroll hos legen i dag. Alt var bra:) Fikk høre hjertelyden dag. Helt fantastisk:) Veldig godt å få bekreftet det før ul. Er ennå to og en halv uke til ul. Gleder oss:)
Eller blir det vel litt husvask i helgen. Er helt utslitt om ettermiddagene, så det blir ikke gjort så mye da.

God helg!

Så bra alt var bra. Og så deilig å høre hjertelyden♡

Utslitt på ettermiddagene her og, så da blit det mest sofatid:)

God helg til deg og:)

Kinamat inntatt, så nå er vi tilbake i joggedressen og sofaen:) deilig:D

Hvordan var den store daten? Overlevde dere den store markeringen?

Maten smakte bedre enn sist:D hihi

Overlevd har vi gjort;) spennende å se om jeg overlever resten med fotball på tv:p

Maten smakte bedre enn sist:D hihi

Overlevd har vi gjort;) spennende å se om jeg overlever resten med fotball på tv:p

Haha, hørtes romantisk ut ;) mannen min er borte til i morgen, så fotball er hvertfall bedre enn ingenting :)
Jeg skal faktisk legge meg nå, er stuptrøtt!

Haha, hørtes romantisk ut ;) mannen min er borte til i morgen, så fotball er hvertfall bedre enn ingenting :)
Jeg skal faktisk legge meg nå, er stuptrøtt!

Er ikke så romantiske av oss:p hehe
Nærmeste vi kom var at vi smakte på hverandres mat;)
Kanalen er skiftet nå da.
Du får sove godt og drømme om mannen da;)

Back
Topp