Skravletråd Juli 2015

God morgen, straks på vei til kiropraktor. Her er det strålende sol og -8 ;) har dere noen gøye planer i dag?
God morgen!! Her er det innedag nr 2 med lille sykingen. Skikkelig forkjøla og masse feber.. :( Men litt herlig å kunne sitte inne å kose oss med film, peis og bare være oss to ❤️
Lykke til hos kiropraktor :)

God morgen, straks på vei til kiropraktor. Her er det strålende sol og -8 ;) har dere noen gøye planer i dag?

Så deilig da:)

Hee har sola tatt seg en feriedag ser det ut som. Planen her er å få handlet litt, også vaske badet, så får vi se hvordan det går. Hehe
Tenkte å ta en tur innom jordmor for å høre om de har mulighet til å skrive henvisning til fysioterapeut...

Så deilig da:)

Hee har sola tatt seg en feriedag ser det ut som. Planen her er å få handlet litt, også vaske badet, så får vi se hvordan det går. Hehe
Tenkte å ta en tur innom jordmor for å høre om de har mulighet til å skrive henvisning til fysioterapeut...

Det skulle jeg også ha gjort! Men er ikke bare å stikke innom... Skulle ha hatt med til væske igjen også.

Det skulle jeg også ha gjort! Men er ikke bare å stikke innom... Skulle ha hatt med til væske igjen også.

Her kan jeg bare stikke innom og se om hun har tid. Men siden legekontoret skulle sjekke med legen på mandag, og ringe meg, så venter jeg til det:)
Bare passe på å ikke slite meg ut, for merker det mer og mer kjenner jeg selv om det ikke er veldig plagsomt.

Weee! Legen min hadde visst vært innom en tur, så jeg fikk tlf derfra. Time til onsdag; krysser fingrene for henvisning til bassengtrening med fysioterapeut:)

Kanskje kino? Må ikke være no jeg må bruke kroppen på :p

Skulle ha vasket jeg også! Kanskje i morgen

Hvilke filmer går nå da? :)

Ikke blitt noe vasking her enda heller. Er ømt å bevege seg:p

God morgen!! Her er det innedag nr 2 med lille sykingen. Skikkelig forkjøla og masse feber.. :( Men litt herlig å kunne sitte inne å kose oss med film, peis og bare være oss to ❤️
Lykke til hos kiropraktor :)

Kjedelig å være syk, men peis og film hørtes digg ut ;) hvilken film ble det da?
Følte meg lettere til sinns etter kiropraktoren, det knaka godt! :P skal tilbake igjen på mandag.

Er det sånn oppvarma basseng eller?
Ja, mener det sto 34 grader jeg.
Det er et sted hvor de har hatt babysvømming osv i ihvertfall 15 år :)

34 grader høres fantastisk ut ;)
Var det jeg syntes og, og jeg synes å huske det var veldig deilig der. Var der på babysvømming med min nevø for 11-12 år siden;)

Fant et par andre steder, men der var det "bare" 30 grader...og dyrere:p haha

Var det jeg syntes og, og jeg synes å huske det var veldig deilig der. Var der på babysvømming med min nevø for 11-12 år siden;)

Fant et par andre steder, men der var det "bare" 30 grader...og dyrere:p haha

Haha, ja det er viktig å sette krav! 34 grader skulle bare mangle ;)

Haha, ja det er viktig å sette krav! 34 grader skulle bare mangle ;)

Kroppen mim liker varmt vann :D
Gleder meg jeg nå. Håper bare jeg får henvisningen da:)

Krysser fingrene for det, ordner seg helt sikkert ;)
Jeg hadde ikke sagt nei til et godt og varmt basseng nå :P

Ekstra deilig når det er såpass kaldt ute og. Hehe

Skjer det noe spennende hos deg i kveld da? :)

God kveld:happy:

Her sitter jeg å ser på tv, samboer sover, var oppe kl 4 i natt og jobbet til 15 derfor han Zzz nå:p
Blir vel snart natta her og

Her har det gått i ett fra jeg stod opp med jobb, spise, lekser, en lur, balletten med frøkna så har hun sovnet og jeg har bretta klær. Nå ligger jeg her å lurer på hva jeg vil ha til kvelds :P

Back
Topp