God morgen!! Her er det innedag nr 2 med lille sykingen. Skikkelig forkjøla og masse feber..God morgen, straks på vei til kiropraktor. Her er det strålende sol og -8har dere noen gøye planer i dag?
Lykke til hos kiropraktor
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen!! Her er det innedag nr 2 med lille sykingen. Skikkelig forkjøla og masse feber..God morgen, straks på vei til kiropraktor. Her er det strålende sol og -8har dere noen gøye planer i dag?
God morgen, straks på vei til kiropraktor. Her er det strålende sol og -8har dere noen gøye planer i dag?
Så deilig da
Hee har sola tatt seg en feriedag ser det ut som. Planen her er å få handlet litt, også vaske badet, så får vi se hvordan det går. Hehe
Tenkte å ta en tur innom jordmor for å høre om de har mulighet til å skrive henvisning til fysioterapeut...
Det skulle jeg også ha gjort! Men er ikke bare å stikke innom... Skulle ha hatt med til væske igjen også.
Planer for dagen? Vurdere å finne på noe med jenta mi![]()
Hva har du lyst til å finne på da?
Her er planen å vaske bad![]()
Kanskje kino? Må ikke være no jeg må bruke kroppen på
Skulle ha vasket jeg også! Kanskje i morgen
God morgen!! Her er det innedag nr 2 med lille sykingen. Skikkelig forkjøla og masse feber..Men litt herlig å kunne sitte inne å kose oss med film, peis og bare være oss to
Lykke til hos kiropraktor![]()
Weee! Legen min hadde visst vært innom en tur, så jeg fikk tlf derfra. Time til onsdag; krysser fingrene for henvisning til bassengtrening med fysioterapeut![]()
Ja, mener det sto 34 grader jeg.Er det sånn oppvarma basseng eller?
Ja, mener det sto 34 grader jeg.
Det er et sted hvor de har hatt babysvømming osv i ihvertfall 15 år![]()
Var det jeg syntes og, og jeg synes å huske det var veldig deilig der. Var der på babysvømming med min nevø for 11-12 år siden34 grader høres fantastisk ut![]()
Var det jeg syntes og, og jeg synes å huske det var veldig deilig der. Var der på babysvømming med min nevø for 11-12 år siden
Fant et par andre steder, men der var det "bare" 30 grader...og dyrerehaha
Haha, ja det er viktig å sette krav! 34 grader skulle bare mangle![]()
Kroppen mim liker varmt vann
Gleder meg jeg nå. Håper bare jeg får henvisningen da![]()
Krysser fingrene for det, ordner seg helt sikkert![]()
Jeg hadde ikke sagt nei til et godt og varmt basseng nå![]()