Skravletråd Juli 2015

Åh, sååå fiin i genseren sin :)
Her har jeg akkurat våknet fra en Powernap. Nå skal jeg hoppe i treningstøyet, spise litt, og dra bort i ishallen og trene :)

Da er vi inne igjen etter en lang og fin tur ❤️
De ringte fra jobb, blir kveldsvakt på meg i dag og dagvakt i morra:p

Da har jeg rydda, støvsugd, tørka støv og satt på en maskin så nå skal jeg hoppe i dusjen og stikke i butikken en tur :) kjenner det er deilig å være i litt god form i dag :D

Da har jeg rydda, støvsugd, tørka støv og satt på en maskin så nå skal jeg hoppe i dusjen og stikke i butikken en tur :) kjenner det er deilig å være i litt god form i dag :D
Kommer du her og rydder litt og? :P

Så flink du er da:) send gjerne over litt energi til meg så jeg orker trening i kveld:D

Så flink du er da:) send gjerne over litt energi til meg så jeg orker trening i kveld:D

Beklager men når jeg for første gang på gud vet å lenge er opplagt og har energi så gir jeg ikke fra meg noe asså hehe :P

Du skriver: Ikke i dag ;) Vil det si du tar en tur i morgen? :P hahaha

Skulle gjerne ha gjort det i morgen men da må noen komme hit å passe frøkna, for jeg rekker det ikke før etter leggetiden hennes i morra :P

Beklager men når jeg for første gang på gud vet å lenge er opplagt og har energi så gir jeg ikke fra meg noe asså hehe :P

Skjønner den:) men er lov å prøve seg er det ikke??? :p hehe
Her går det i rykk og napp og jeg sliter meg ut før trening.
Tror jeg må få noen til å ta over for meg, for vet jo ikke hvordan det er fra dag til dag. Og stort sett er jeg ødelagt på kvelden:o

Skjønner den:) men er lov å prøve seg er det ikke??? :p hehe
Her går det i rykk og napp og jeg sliter meg ut før trening.
Tror jeg må få noen til å ta over for meg, for vet jo ikke hvordan det er fra dag til dag. Og stort sett er jeg ødelagt på kvelden:o

Det er det asså :D det er kjedelig når det er sånn, og du må jo nesten tenke på deg selv først og fremst. Ja ofte er kvelden værst siden man har brukt opp energien på dagen...

Nei, får vell komme meg i barnehagen og hente storebror ;) Han ville ikke bli hentet klokken 1, men klokken 3 i dag ;)

Det er det asså :D det er kjedelig når det er sånn, og du må jo nesten tenke på deg selv først og fremst. Ja ofte er kvelden værst siden man har brukt opp energien på dagen...

Kommer uansett hva jeg gjør på dagen og:o haha
Men ja, ang trening så er det faktisk til beste for barna og når jeg blir akutt sliten;)
Er bare at det er få som vil ha de treningene. De andre instruktørene er 15 år i gjennomsnitt, og de vil ikke ha de yngste:confused:

Kommer uansett hva jeg gjør på dagen og:o haha
Men ja, ang trening så er det faktisk til beste for barna og når jeg blir akutt sliten;)
Er bare at det er få som vil ha de treningene. De andre instruktørene er 15 år i gjennomsnitt, og de vil ikke ha de yngste:confused:

Jeg kjenner til det, har hvert helt ødelagt hele tia og det har ikke hjelpt stort de dagene jeg har hatt fri... men noen må jo kunne hjelpe og ta de denne perioden siden du ikke orker...

Back
Topp