Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tøffen Nå fryser den hvertfall ikke
Kommer du her og rydder litt og?Da har jeg rydda, støvsugd, tørka støv og satt på en maskin så nå skal jeg hoppe i dusjen og stikke i butikken en tur kjenner det er deilig å være i litt god form i dag
Kjekt med noen ekstra kronerDa er vi inne igjen etter en lang og fin tur
De ringte fra jobb, blir kveldsvakt på meg i dag og dagvakt i morra
Da har jeg rydda, støvsugd, tørka støv og satt på en maskin så nå skal jeg hoppe i dusjen og stikke i butikken en tur kjenner det er deilig å være i litt god form i dag
Kommer du her og rydder litt og?
Du skriver: Ikke i dag Vil det si du tar en tur i morgen? hahahaHehe nei det gjør jeg nok ikke i dag Nå skal jeg bare nyte resten av dagen haha
Så flink du er da send gjerne over litt energi til meg så jeg orker trening i kveld
Du skriver: Ikke i dag Vil det si du tar en tur i morgen? hahaha
Herlig heheheSkulle gjerne ha gjort det i morgen men da må noen komme hit å passe frøkna, for jeg rekker det ikke før etter leggetiden hennes i morra
Beklager men når jeg for første gang på gud vet å lenge er opplagt og har energi så gir jeg ikke fra meg noe asså hehe
Herlig hehehe
Skjønner den men er lov å prøve seg er det ikke??? hehe
Her går det i rykk og napp og jeg sliter meg ut før trening.
Tror jeg må få noen til å ta over for meg, for vet jo ikke hvordan det er fra dag til dag. Og stort sett er jeg ødelagt på kvelden
Det er det asså det er kjedelig når det er sånn, og du må jo nesten tenke på deg selv først og fremst. Ja ofte er kvelden værst siden man har brukt opp energien på dagen...
Kommer uansett hva jeg gjør på dagen og haha
Men ja, ang trening så er det faktisk til beste for barna og når jeg blir akutt sliten
Er bare at det er få som vil ha de treningene. De andre instruktørene er 15 år i gjennomsnitt, og de vil ikke ha de yngste