EserehT
Gift med forumet
Ikke jeg hellDoppler er kjekt å hajeg hørte masse turning i går♡♡♡ hihi
Kjenner fortsatt ikke noen spark da![]()
H*n sparket i dopplern så det sang i øra mine her en dag. Ønsker meg høyttaler ja
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke jeg hellDoppler er kjekt å hajeg hørte masse turning i går♡♡♡ hihi
Kjenner fortsatt ikke noen spark da![]()
Ikke jeg hellmen en dag kjenner vel vi det og
![]()
H*n sparket i dopplern så det sang i øra mine her en dag. Ønsker meg høyttaler ja![]()
Åssen kabel må jeg ha da??Gjør vel det. Men vil kjenne nå
Merker det godt i øra ja. Haha
Koble til pc?
Skal i dag da?
Åssen kabel må jeg ha da??
Ingen planer i dag, må vel gå meg en tur i hvertfalldu da??
Hmm men har bare slik høretlf på min ( sånn høl ) er ikke USB kabelen flat i begge enderHer fulgte det med en usbkabel med doppleren som vi koblet til en minihøytaler. Vil tro det fungerer til pc også
Skal prøve å få ryddet litt mer her.trening fra 18-2130...
Hmm men har bare slik høretlf på min ( sånn høl ) er ikke USB kabelen flat i begge ender![]()
Ok, må studere minNå vet jeg faktisk ikke hvor den har blitt avmen min doppler har to innganger, en mini usb og en hodetlfsak.

Ok, må studere min![]()
Må bare komme meg opp![]()
Nei ingen spennende planer. I går var jeg og ei venninne på kino så staying alive. Den må du seJeg må prøve å komme igang med noe
Har du noen spennende planer i dag da?![]()

Nei ingen spennende planer. I går var jeg og ei venninne på kino så staying alive. Den må du se![]()
Søk den opp på film web så ser du trailer der. Norsk film.Hva handler den om da?
Kanskje vi skal ta en tur på kino til helga..skal ut å spise, for å feire 4 år![]()
Søk den opp på film web så ser du trailer der. Norsk film.
Åhh fant hjertelyden med engangNydelig og sterk lyd
![]()
Dopler er en fin trygghetIkke stått opp enda, ligger å dytter litt på magen, for jeg vil ha ett lite dult/spark![]()
El finne dopplern min![]()
Ja det er sant, fant sterk hjertelyd med engangDopler er en fin trygghetbruker min når jeg er bekymret
![]()
HerligJa det er sant, fant sterk hjertelyd med engang![]()
For en herlig hundDa skal jeg ta med meg denne søte jenta på tur![]()
Da skal jeg ta med meg denne søte jenta på tur![]()
Fransk bulldogFor en herlig hundhvilken rase?
Hu har Marius genser, hu elsker den HeheFransk bulldog![]()