Skravletråd Juli 2015

Jeg kjenner til det, har hvert helt ødelagt hele tia og det har ikke hjelpt stort de dagene jeg har hatt fri... men noen må jo kunne hjelpe og ta de denne perioden siden du ikke orker...

Jeg må bare si at jeg ikke klarer, og da er det egentlig ikke mitt problem lenger. Men jeg får så dårlig samvittighet:p hehe
Men nå har jeg virkelig prøvd i hele januar da

Jeg må bare si at jeg ikke klarer, og da er det egentlig ikke mitt problem lenger. Men jeg får så dårlig samvittighet:p hehe
Men nå har jeg virkelig prøvd i hele januar da

Ja skjønner at du får dårlig samvittighet men om du er helt utslitt så kan du heller ikke klare å gi barna god undervisning :) Du får nok bare tenke at det er det beste og så skal du vel trene igjen når du er klar for det? :)

Ja skjønner at du får dårlig samvittighet men om du er helt utslitt så kan du heller ikke klare å gi barna god undervisning :) Du får nok bare tenke at det er det beste og så skal du vel trene igjen når du er klar for det? :)

Jeg vil jo gjerne trene når jeg orker. Men klarer nok ikke å love meg bort 2 ganger i uka fremover siden formen er så forskjellig fra dag til dag. Klarer ikke få til en ordentlig trening med de nei, så de har absolutt bedre av at noen andre tar det:)
Håper bare det er noen villige, og at de ikke føler seg presset til det!
Har tenkt til å fortelle allr i dag at jeg er gravid da:)

Jeg vil jo gjerne trene når jeg orker. Men klarer nok ikke å love meg bort 2 ganger i uka fremover siden formen er så forskjellig fra dag til dag. Klarer ikke få til en ordentlig trening med de nei, så de har absolutt bedre av at noen andre tar det:)
Håper bare det er noen villige, og at de ikke føler seg presset til det!
Har tenkt til å fortelle allr i dag at jeg er gravid da:)

Kan jo hende de syntes det er litt greiere å overta når de får vite at det er fordi du er gravid og ikke at du bare ikke har lyst til å trene de :)

Over midtveis i uka, wohoo!
Kom meg på jobb i dag, og nå koser jeg meg med kyllingsalat og krim(Opptak av Stalker) på tv :D
Hva gjør dere på?

Kan jo hende de syntes det er litt greiere å overta når de får vite at det er fordi du er gravid og ikke at du bare ikke har lyst til å trene de :)

De vet jeg har vært dårlig da, men er ikke umulig det blir lettere nei:)
Dro hjem i mellomtiden nå. Mp snart tilbake..

Kom meg på jobb i dag, og nå koser jeg meg med kyllingsalat og krim(Opptak av Stalker) på tv :D
Hva gjør dere på?

Her har jeg akkurat spist havregrøt med cottage cheese og varme blåbær fra hytta :D så nå ligger jeg stappa på sofaen og ser Ncis :)

• Liker
Reactions: H&H
Hva gjør dere på?
Nå har vi satt sammen nye vognen :D Åååå så fornøyd jeg er :)

• Liker
Reactions: H&H
God natt jenter :)

God morgen, straks på vei til kiropraktor. Her er det strålende sol og -8 ;) har dere noen gøye planer i dag?

Back
Topp