Skravletråd Juli 2015

Hehehe. Ligger å funderer på om jeg skal reise å ta den sukkerbelastningstesten men må sitte der i 2 timer etterpå zzzzz
Kan du velge selv når du tar den?

Må ta den før ultralyden 16/2.
Tru jeg skal bite tenna sammen og ta den i dag. Selv om jeg får brekkninger nå:p

Ok, men om den uansett må tas så er det vel like greit å bli ferdig med det? ;) brekningene kommer kanskje uansett?

Må ta den før ultralyden 16/2.
Tru jeg skal bite tenna sammen og ta den i dag. Selv om jeg får brekkninger nå:p
Husk at du skal komme fastende for riktig analyse. Så om du har spist i dag, blir målingene gale... Lykke til, jeg sov på venterommet i 1,5time når jeg tok den. ;-)

Hurra for min kjære som fyller 30 år i dag, og for sjokoladekake til frokost ;)

hurra for mannen som er 31 år i dag :)

• Liker
Reactions: H&H
Har stått opp nå:D
Føler meg fullesjuk. Tror jeg skulle ha stått opp 0430. Følte meg bedre da:p
Føler meg også best når jeg er på do i 5 tiden om natten :p men litt drøyt å stå opp da ;)

Føler meg også best når jeg er på do i 5 tiden om natten :p men litt drøyt å stå opp da ;)

Var det jeg fant ut og, men tror faktisk jeg hadde fått mer ut av dagen da. Må jo legge meg nedpå utover uansett, og jeg fungerer best før 12:p

Var det jeg fant ut og, men tror faktisk jeg hadde fått mer ut av dagen da. Må jo legge meg nedpå utover uansett, og jeg fungerer best før 12:p
Fungerer heldig vis best etter 12. Men i dag hadde jeg ingen planer, så la meg nedpå igjen etter mann og barn var gått... Og det angrer jeg litt på.

Back
Topp