Ja derfor jeg er redd og hadde med bikkja og da er hu hvertfall beskyttende mot kalven sin
Hehe ja om de blir skremt så blir de virkelig hissige...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja derfor jeg er redd og hadde med bikkja og da er hu hvertfall beskyttende mot kalven sin
Jeg kom på at jeg ikke hadde drukket Biola etter at at jeg hadde pusset tenner i går, så jeg droppet det. Det angrer jeg forferdelig på nå :-/
Merker du forskjell forresten etter at du prøvde Biola? Leste at du hadde prøvd Dulcolax og, godt du ikke har vondt lenger
Det blir ikke middag før om noen timer her, men satser på rester fra helgen. Enkelt og greit
Hva har dere spist til middag?
Å være oppblåst er vel bare noe vi skal være for tiden haha Jeg sov i flere timer og det var så godt
Hva har dere spist til middag?
Biola og masse vann har funka på den trege magen her, men gikk noen dager før jeg kjente virkningen da.
Jeg har prøvd meg på jobb i dag for første gang siden jeg ble gravid. Koselig å treffe igjen kolleger, men kjente fort at det ikke nytter å jobbe. Hadde så vondt i bekkenet etterpå at det føltes som en evighet å gå til bilen. Vel hjemme var det så vidt jeg kom meg opp trappa, og nå ligger jeg på sofaen og vet ikke om jeg kommer meg opp igjen Hadde store bekkenplaget sist også og var 100% sykmeldt fra uke 16. Trodde bekkenet var bedre denne gang, men det er nok kun fordi jeg har vært hjemme og kunnet ta hensyn. Så nå er jeg 100% sykmeldt noen uker til...
Kjenner jeg misunner de som ikke har plager i svangerskapet...
Ja, det er vel det hihi
Så deilig med mange timer da har sovet en time jeg og, men merker ingen forskjell. Gikk derfor en tur for å få litt luft, men siden det heller ikke hjelper tenkte jeg å prøve med en dusj hehe
Har ikke spist enda, men det blir noe spaghetti og kjøttdeig her i dag
Kjenner ikke nå at jeg har sovet da men men nå kommer snart frøkna hjem så er det lekser og så stikker vi på senteret etterpå
Det er det lenge siden vi har hatt men godt!
Hva skal dere på senteret da?
Kjøpe kattesand, kattemat og deksel til frøknas mobil Kjempe shopping haha
Greit med ting man må ha innimellom og
Ikke særlig godt, nei. Glad mannen jobbet formiddagsvakt i dag slik at han er hjemme nå og kan ta seg av lillemann. Jeg er helt skutt! Har lagt meg i senga nå for sofaen ble for hard for bekkenet.Uff det hørtes vondt ut. Får håpe bekkenet roer seg litt så du slipper å ha det så vondt da. Det er nok godt for deg å heller være hjemme så godt du er sykemeldt sånn at du kan fungere litt
Ikke særlig godt, nei. Glad mannen jobbet formiddagsvakt i dag slik at han er hjemme nå og kan ta seg av lillemann. Jeg er helt skutt! Har lagt meg i senga nå for sofaen ble for hard for bekkenet.
Søv.... Litt i mellom gjøremål. Hehe!Syns det er så stille her......
Hehehe. Ligger å funderer på om jeg skal reise å ta den sukkerbelastningstesten men må sitte der i 2 timer etterpå zzzzzSøv.... Litt i mellom gjøremål. Hehe!