Skravletråd Juli 2015

Jepp :D eller, kanskje ikke da. Det ville vært kjedelig og dumt om alle mente det samme. Men jeg ser hvertfall det finnes mange av de her inne som faktisk mener det! Haha.

Det er mange som mener det tror jeg. Hehe
Men det er veldig greit at alle er litt forskjellige ja :D

Hva gjør dere på en søndag da?

Her snør det...igjen, så jeg skal ta meg av klesvasken som jeg har unngått i noen dager. Nå står den og skriker etter meg på gangen:P
Tror det blir kakao og film etter det :D

Her snør det...igjen, så jeg skal ta meg av klesvasken som jeg har unngått i noen dager. Nå står den og skriker etter meg på gangen:P

Hadde planer om å gå til biblioteket men det utgikk siden det var så surt ute :P så nå blir det pannekaker, kakao og film istedet hehe og frøkna var ganske så fornøyd med den løsningen :)

Hadde planer om å gå til biblioteket men det utgikk siden det var så surt ute :P så nå blir det pannekaker, kakao og film istedet hehe og frøkna var ganske så fornøyd med den løsningen :)

Pannekaker høres ut som en herlig plan ;)

Snør massr her og, men det forsvinner vel fort igjen:(
Jeg ventet på besøk mens jeg prøver å rydde litt:p hehe

Jaja så ble ikke søndagen som planlagt men det er jeg vant til :P Frøkna er gått til ei venninne og jeg må få rydda litt her og så får jeg ta på meg jakke og lue å så ta turen til bensinstasjonen og se om de har refleksvest siden frøkna sin ligger igjen på skolen da den ikke ble tatt med hjem når hun ble hentet fordi hun var syk... for det frister jo veldig nå som jeg har blitt dårlig etter å ha spist...

Vært ute og akt og grilla pølser med ungene i dag, så bakte jeg og minsten sjokolade muffins fra det søte liv, nam :D i morgen er det andre jordmortime, så skal jeg passe ei jente på 3,5 mnd mens mora er hos tannlegen :happy:

Sitter å koser meg med alkoholfri jordbær champagne og prøver å få opp humøret :) Det har hvert en møkka helg og egentlig ganske dårlig uke generelt sett men satser på at en fin avslutning av uka kan gi en god start på neste uke ;)

Hva gjør dere i kveld jenter?

Sitter å koser meg med alkoholfri jordbær champagne og prøver å få opp humøret :) Det har hvert en møkka helg og egentlig ganske dårlig uke generelt sett men satser på at en fin avslutning av uka kan gi en god start på neste uke ;)

Hva gjør dere i kveld jenter?
Ser på tjukken og lillemor:)

Her ser jeg på NHL, og rydding i pausene! :p samboer har vært alene siden fredag, og hadde folk her i går/natt/dag tidlig :p har så masse energi, skulle gjerne vært ute en tur eller gjort noe spennende, men vil ikke gå ut alene :p haha

i dag er første gang jeg blir stresset etter å prøvd doppler! funnet den hver gang siden jeg fant den i rundt uke 13, men nå fant jeg den ikke! Glad jeg skal til jm på tirsdag!

Back
Topp