Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg baker muffins, ekstra lørdagskos
Viss du skal sjå aleine og liker litt jentefilmer, anbefaler eg A little bit of heavenTenker å se film på Netflix Er der noen som har bra tips? Ikke noe overnaturlig, ellers er jeg altetende
Skal ikke se alene, men mannen har ikke stemmerett i kveldViss du skal sjå aleine og liker litt jentefilmer, anbefaler eg A little bit of heaven
Hva skjer a damer?
Merkelig.. Sist uke var jeg på oul, alt fint. Idag sjekket jeg posten og der var det en innkallelse til ultralyd igjen 20.02 !?
Spist taco, sitter med en bolle duritos og ser på hver gang vi møtes vært på møte i dag, som gikk meget bra. Etter det ble det babyshop. Vogn, gravidbelte og bilstol+base betalt av pappa. Helt utrolig takknemlig! I morgen skal vi prøvekjøre ny bil, som pappa vil bidra med som en bedre "nr. 2 bil" enn den vi har.. Jeg blir helt satt ut!
Så heldig du er da?
Jeg har fått meg vogn i dag jeg og, fra kusina mi
Gravidbelte må jeg kanskje få kjøpt meg etterhvert kjøpte du det på babyshop?
Ja. Pappa mener kun det beste et godt nok for "lillejenta si", så da må jo ungen til lillejenta få kun det beste og haha.
Så bra! Så bagen, den så jo veldig fin ut heldig som har mulighet til å kjøpe brukt fra kjente. Jeg kunne tenkt meg det, men kjenner ingen som selger noe. Vil helst kjøpe nytt eller fra kjentfolk
Ja, kjøpte gravidbelte på babyshop, var helt fantastisk å kjøre med hadde tenkt til å kjøpe brukt på finn.no, men når pappa betalte takket jeg ja til ny har en til 399 og en til 499, var ikke mye forskjell, men synes den til 399 virket mykere og bedre å sitte på/ha mellom bena, så ble den billigste
Er du enebarn eller har du søsken?
Veldig deilig med den muligheten ja har ikke betalt noe enda heller
skal kjøpe nytt bilsete da
Får vel kanskje sjekke ut finn ogkan jo ikke si nei når man får det tilbudet hihi
Her er pappa en som gir sånne støttekaker i julegave haha
Har to brødre som er 2 og 4 år eldre enn meg
Et sånt belte er jo like bra brukt som ny, synes 399 og 499 er alt for dyrt for noe sånt.. Jeg skal definitivt selge videre når jeg er ferdig, fordi det er kjipe penger, og den blir jo ikke dårligere av å være brukt, som f.eks en bilstol eller en madrass
Så da blir du jp lille babyjenta da♡ hihi
Her har jeg en eldre søster og bror: 2 og 3 år eldre.
Nei, og det blir jo ikke brukt i laaang tid heller. Blir nok å sjekke brukt her ja, men madrass og bilstol skal være nytt
Har du planer om å få flere enn denne eller?
Jepp, jeg er skikkelig lillejenta tror nok jeg vinner på å være både yngst og eneste jenta hahaha.
Jepp, vi er nok enige ang de tingene der
Enig i mye rart vi haha
Skal ikke skryte av at jeg vinner på å være yngst da haha. Men det er nok fordi det kun er 11md mellom de to eldste