Skravletråd Juli 2015

i dag er første gang jeg blir stresset etter å prøvd doppler! funnet den hver gang siden jeg fant den i rundt uke 13, men nå fant jeg den ikke! Glad jeg skal til jm på tirsdag!

Hun finner den nok på tirsdag :)

Her ser jeg på NHL, og rydding i pausene! :p samboer har vært alene siden fredag, og hadde folk her i går/natt/dag tidlig :p har så masse energi, skulle gjerne vært ute en tur eller gjort noe spennende, men vil ikke gå ut alene :p haha
Åh da skulle han jammen meg fått rydda og vaska opp selv:wacky::)

God morgen alle sammen :) Nå er frøkna sendt på skolen og jeg fant sofaen siden jeg har fri i dag :)

God morgen alle sammen :) Nå er frøkna sendt på skolen og jeg fant sofaen siden jeg har fri i dag :)

Så deilig med sofaen:)
Har nettopp stått opp her, så sitter på sofaen selv med en kaffe;)

Hørtes fornuftig ut ;)
Jeg har et glass blåbærbiola og et glass vann jeg da, jeg prøver jo iherdig å få litt orden på den trege magen min :P

Så slitsom med treg mage:(
Glad jeg ikke har noe slit med det.

Huff, har ikke lyst til å starte dagen jeg:p

Så slitsom med treg mage:(
Glad jeg ikke har noe slit med det.

Huff, har ikke lyst til å starte dagen jeg:p

Ja men fikk satt det litt igang med en dulcolax stikkpille jeg hadde :P Så ble kvitt smertene hvertfall og så er jeg faktisk glad når jeg kommer meg på do hver 3. dag :O så må innrømme at jeg er litt oppblåst men hakke vondt lenger da hehe

Det har ikke jeg heller og lurte litt på om jeg skulle sove litt nå før jeg gjør noe så kanskje jeg kan klare dagen...

God morgen :)
Her har jeg fulgt dattera på skola med hjerte i halsen, elgku med kalven sin ligger/står midt i boligfeltet og spiser. Fins ikke redde:yuck: så redd for elg.

Ja men fikk satt det litt igang med en dulcolax stikkpille jeg hadde :P Så ble kvitt smertene hvertfall og så er jeg faktisk glad når jeg kommer meg på do hver 3. dag :O så må innrømme at jeg er litt oppblåst men hakke vondt lenger da hehe

Det har ikke jeg heller og lurte litt på om jeg skulle sove litt nå før jeg gjør noe så kanskje jeg kan klare dagen...

Så bra det ikke er vondt da ihvertfall:)
Oppblåst er jeg og selv om jeg går på do hver dag:o haha

Blir det noe soving på deg da? :)

Gjør vi her og men hadde jeg kommet hjem etter å ha vært borte hele helga hadde jeg satt pris på å heller hatt tiden med min kjære enn å rydde opp etter han:p

Hehe, vi satt og så på NHL kamp, og de amerikanske reklamene er så irriterende og jeg hadde energi, så jeg ryddet i pausene. Var jo bare 5 ølbokser og noen glass som var fra hans hjemme alene helg. Men var andre ting jeg også satte igang med å gjøre også, fordi jeg var i siget :)

God morgen :)
Her har jeg fulgt dattera på skola med hjerte i halsen, elgku med kalven sin ligger/står midt i boligfeltet og spiser. Fins ikke redde:yuck: så redd for elg.

Hadde det hvert her så hadde vel ikke frøkna kommet seg på skolen. Hu hadde blitt stående å se og ta bilde :P jeg er ikke veldig redd, men ei ku med kalv hadde jeg ikke kødda med for de kan være grettne :P

Så bra det ikke er vondt da ihvertfall:)
Oppblåst er jeg og selv om jeg går på do hver dag:o haha

Blir det noe soving på deg da? :)

Å være oppblåst er vel bare noe vi skal være for tiden haha :P Jeg sov i flere timer og det var så godt :D

Hadde det hvert her så hadde vel ikke frøkna kommet seg på skolen. Hu hadde blitt stående å se og ta bilde :p jeg er ikke veldig redd, men ei ku med kalv hadde jeg ikke kødda med for de kan være grettne :p
Ja derfor jeg er redd og hadde med bikkja og da er hu hvertfall beskyttende mot kalven sin:confused:

Hørtes fornuftig ut ;)
Jeg har et glass blåbærbiola og et glass vann jeg da, jeg prøver jo iherdig å få litt orden på den trege magen min :P

Jeg kom på at jeg ikke hadde drukket Biola etter at at jeg hadde pusset tenner i går, så jeg droppet det. Det angrer jeg forferdelig på nå :-/
Merker du forskjell forresten etter at du prøvde Biola? Leste at du hadde prøvd Dulcolax og, godt du ikke har vondt lenger ;)

Back
Topp