i dag er første gang jeg blir stresset etter å prøvd doppler! funnet den hver gang siden jeg fant den i rundt uke 13, men nå fant jeg den ikke! Glad jeg skal til jm på tirsdag!
Hun finner den nok på tirsdag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
i dag er første gang jeg blir stresset etter å prøvd doppler! funnet den hver gang siden jeg fant den i rundt uke 13, men nå fant jeg den ikke! Glad jeg skal til jm på tirsdag!
Åh da skulle han jammen meg fått rydda og vaska opp selvHer ser jeg på NHL, og rydding i pausene! samboer har vært alene siden fredag, og hadde folk her i går/natt/dag tidlig har så masse energi, skulle gjerne vært ute en tur eller gjort noe spennende, men vil ikke gå ut alene haha
Åh da skulle han jammen meg fått rydda og vaska opp selv
God morgen alle sammen Nå er frøkna sendt på skolen og jeg fant sofaen siden jeg har fri i dag
Så deilig med sofaen
Har nettopp stått opp her, så sitter på sofaen selv med en kaffe
Hørtes fornuftig ut
Jeg har et glass blåbærbiola og et glass vann jeg da, jeg prøver jo iherdig å få litt orden på den trege magen min
Så slitsom med treg mage
Glad jeg ikke har noe slit med det.
Huff, har ikke lyst til å starte dagen jeg
Gjør vi her og men hadde jeg kommet hjem etter å ha vært borte hele helga hadde jeg satt pris på å heller hatt tiden med min kjære enn å rydde opp etter hanHehe, her hjelper vi hverandre
God morgenGod morgen alle sammen Nå er frøkna sendt på skolen og jeg fant sofaen siden jeg har fri i dag
Ja men fikk satt det litt igang med en dulcolax stikkpille jeg hadde Så ble kvitt smertene hvertfall og så er jeg faktisk glad når jeg kommer meg på do hver 3. dag :O så må innrømme at jeg er litt oppblåst men hakke vondt lenger da hehe
Det har ikke jeg heller og lurte litt på om jeg skulle sove litt nå før jeg gjør noe så kanskje jeg kan klare dagen...
Gjør vi her og men hadde jeg kommet hjem etter å ha vært borte hele helga hadde jeg satt pris på å heller hatt tiden med min kjære enn å rydde opp etter han
God morgen
Her har jeg fulgt dattera på skola med hjerte i halsen, elgku med kalven sin ligger/står midt i boligfeltet og spiser. Fins ikke redde så redd for elg.
Så bra det ikke er vondt da ihvertfall
Oppblåst er jeg og selv om jeg går på do hver dag haha
Blir det noe soving på deg da?
Ikke spist enda men vi skal ha wok med masse grønnsaker og svin indrefiletHva har dere spist til middag?
Ja derfor jeg er redd og hadde med bikkja og da er hu hvertfall beskyttende mot kalven sinHadde det hvert her så hadde vel ikke frøkna kommet seg på skolen. Hu hadde blitt stående å se og ta bilde jeg er ikke veldig redd, men ei ku med kalv hadde jeg ikke kødda med for de kan være grettne
Ikke spist enda men vi skal ha wok med masse grønnsaker og svin indrefilet
Hørtes fornuftig ut
Jeg har et glass blåbærbiola og et glass vann jeg da, jeg prøver jo iherdig å få litt orden på den trege magen min
Hva har dere spist til middag?