Skravletråd Juli 2015

Må ut og kjøpe mer garn til baby teppet jeg strikker :) Ellers fikke vi en trist tlf i dag tidlig.... mannen sin farfar er død. Trist :(

Blir ferdig iløpet av uka da? ;)
Hva slags garn bruker du?

Nei, så trist:( kondolerer♡ hadde han vært lenge syk eller?

Rista brød da, og syns ikke det metter like mye...men jeg har alltid vært en storspiser:p haha

Hva jobber du med igjen? Sikkert spurt før men:p hadde jo lyst til å jobbe jeg og egentlig, men dustete sjef og ingen tilrettelegging er greit å slippe unna:)

Rista brød er godt det :)

Jeg jobber med med psykisk utviklingshemmede, så det er jo en variert dag stort sett med alt fra aktiviteter, sosialt, husarbeid, stell og alt mulig annet :)

Blir ferdig iløpet av uka da? ;)
Hva slags garn bruker du?

Nei, så trist:( kondolerer♡ hadde han vært lenge syk eller?
Bruker baby alpakka ull :)

Han har blitt mer og mer dement. Så kom han på sykehjem over nyttår, og der knekker han lårhalsen. Fungerte egentlig fint når han kom tilbake på sykehjemmet. Men i løpet av uken har han blitt gradvis dårligere, og i natt døde han :( Kvir meg til begravelsen... blir alltid så mye tårer :(

Rista brød er godt det :)

Jeg jobber med med psykisk utviklingshemmede, så det er jo en variert dag stort sett med alt fra aktiviteter, sosialt, husarbeid, stell og alt mulig annet :)

Kan merkes det da ja. Veldig spennende jobb vil jeg tro da:)

Kan merkes det da ja. Veldig spennende jobb vil jeg tro da:)

Jada det er det og jeg elsker virkelig jobben min. Men har et par ganger kjent på følelsen av at jeg ikke strekker helt til. Men foreløpig ingen som har klaget da haha :P

Bruker baby alpakka ull :)

Han har blitt mer og mer dement. Så kom han på sykehjem over nyttår, og der knekker han lårhalsen. Fungerte egentlig fint når han kom tilbake på sykehjemmet. Men i løpet av uken har han blitt gradvis dårligere, og i natt døde han :( Kvir meg til begravelsen... blir alltid så mye tårer :(

Er alltid så trist når noen dør:( håper dere har godt støtte i hverandre rundt dette da♡

gruer meg til den dagen bestemor dør...:( hun er forsåvidt i fin form, men har stadig nevnt at hun håper hun ikke våkner dagen etter:(

Jada det er det og jeg elsker virkelig jobben min. Men har et par ganger kjent på følelsen av at jeg ikke strekker helt til. Men foreløpig ingen som har klaget da haha :P

Da gjør du nok en bra jobb skal du se;)

Jeg skal på siste time hos kiropraktor, så er det tilbake på jobb og prøve å være effektiv :P jeg sovna ved pulten min i går, haha, er så trøtt om dagen! Tror faktisk at jeg sov en halvtime, kollega som vekte meg. Det var superflaut!

Jeg skal på siste time hos kiropraktor, så er det tilbake på jobb og prøve å være effektiv :p jeg sovna ved pulten min i går, haha, er så trøtt om dagen! Tror faktisk at jeg sov en halvtime, kollega som vekte meg. Det var superflaut!

Samme skjedde med meg i november. Var kvalm og trett og sovnet litt ved pulten. Så kom en kollega og spurte om alt var bra. Nå vet hvertfall alle at jeg gravid, så skjer det igjen tror de kanskje ikke at jeg er så rar ;)

Samme skjedde med meg i november. Var kvalm og trett og sovnet litt ved pulten. Så kom en kollega og spurte om alt var bra. Nå vet hvertfall alle at jeg gravid, så skjer det igjen tror de kanskje ikke at jeg er så rar ;)

Han som vekte meg vet det, men det er det ikke alle som gjør enda. Skulle likt å høre unnskyldningen min hvis en annen hadde komt :P De får vite det neste torsdag, jeg har bare satt en dato ;)

Han som vekte meg vet det, men det er det ikke alle som gjør enda. Skulle likt å høre unnskyldningen min hvis en annen hadde komt :p De får vite det neste torsdag, jeg har bare satt en dato ;)

Hehe, det var flaks da, at det var han som fant deg først ;)

• Liker
Reactions: H&H
Jeg skal på siste time hos kiropraktor, så er det tilbake på jobb og prøve å være effektiv :p jeg sovna ved pulten min i går, haha, er så trøtt om dagen! Tror faktisk at jeg sov en halvtime, kollega som vekte meg. Det var superflaut!
Hahaha :P Jaja, du har lov, du er gravid ;)

• Liker
Reactions: H&H
Under 2 timer til OUL! Gleder meg masse og gruer meg litt... ;-) Ønsker dere en finfin dag! Nå får vi se om jeg har rett i at fredag den 13. virkelig er lykkedagen min. :O :-)

Under 2 timer til OUL! Gleder meg masse og gruer meg litt... ;-) Ønsker dere en finfin dag! Nå får vi se om jeg har rett i at fredag den 13. virkelig er lykkedagen min. :O :)

Å herregud jeg er misunnelig!!!!!! Koooos deg :) Og gi oss en oppdatering etterpå!

Under 2 timer til OUL! Gleder meg masse og gruer meg litt... ;-) Ønsker dere en finfin dag! Nå får vi se om jeg har rett i at fredag den 13. virkelig er lykkedagen min. :O :)
Åååå :D Masse lykke til! 13 er mitt lykketall, så det må jo bare gå bra ;)

Back
Topp