God morgen til deg også Vært oppe siden halv 6 etter en drøm som gjorde at jeg ikke fikk sove igjen
Halv 6 ja, da kan du snart sove ettermiddagsblund Var det en skummel drøm?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen til deg også Vært oppe siden halv 6 etter en drøm som gjorde at jeg ikke fikk sove igjen
Nei fødte bare 12 dager før termin hahaHalv 6 ja, da kan du snart sove ettermiddagsblund Var det en skummel drøm?
Haha såpass ja, du drømmer om fødsel. Er det ikke nok å måtte gå igjennom den en gang?Nei fødte bare 12 dager før termin haha
Jeg elsker å føde jeg hehheeh Hater å gå gravid grunnet alle plageneHaha såpass ja, du drømmer om fødsel. Er det ikke nok å måtte gå igjennom den en gang?
Elsker å føde.. Vet ikke om jeg husker det var sååå gøy, men.. Hadde forestilt meg at det var verre enn det var. Jeg elsker å gå gravid. Disse neste mnd jeg har framover mot juli nå blir helt fantastiske. Elsker den store gravidmagen og gleder meg til den kommer tilbakeJeg elsker å føde jeg hehheeh Hater å gå gravid grunnet alle plagene
Hadde jeg ikke vært kvalm, hatt bekkenløsning... kraftig hodepine... Ja, så kanskje jeg hadde likt det jeg ogsåElsker å føde.. Vet ikke om jeg husker det var sååå gøy, men.. Hadde forestilt meg at det var verre enn det var. Jeg elsker å gå gravid. Disse neste mnd jeg har framover mot juli nå blir helt fantastiske. Elsker den store gravidmagen og gleder meg til den kommer tilbake
Fair enough Men elske fødsel da... Hmm må si meg uenig gittHadde jeg ikke vært kvalm, hatt bekkenløsning... kraftig hodepine... Ja, så kanskje jeg hadde likt det jeg også
Skjønner ikke at dere liker det å gå gravid eller å føde jeg da hater det som pesten å gå gravid og sist fødsel var grusom haha men derimot elsker jeg tiden etter ungen er kommet ut da
Vet ikke hva jeg liker jeg. Har ikke testet ut fødsel eller tiden etter enda haha
Foreløpig som gravid venter jeg bare på å kjenne spark, og de gleder jeg meg til
Det er koselig med spark, men sånn ellers så ser ikke jeg så mye positivt med å gå gravid asså
Men for deg som ikke har hvert gjennom dette før, så er jo alt nytt og du skal oppleve mye du aldri har hvert borti før. Og bør ikke bli farget av våre negative utsagn hehe
Gleder meg til ALT jeg også fødsel tenker ikke så mye over hva alle andre opplever, for å sammenligne med meg selv, så det er bare å komme med det dere føler for syns det er interessant å lese hvor forskjellig man ser på dette, og erfaringer, selv om det er utrplig kjipt for de som er veldig plaget da:/
foreløpig så har det ikke vært så ille syns jeg, men begynner å merke bekkenet greit da.
Det er en veldig fin innstilling Jeg husker når jeg kom på føden når frøkna skulle ut. Da var jeg 20 år og var alene bortsett fra pappa som visstnok satt på gangen så spurte jordmoren men om hva slags tanker jeg hadde og om jeg hadde sett for meg hvordan dette skulle bli. Da svarte jeg at: nei jeg har ikke laget meg noen tanker om det og tar ting som de kommer underveis. Og det syntes hun var veldig bra. For det var så mange som hadde forventninger til hvordan en fødsel skulle være og så ble det ikke slik de hadde sett det for seg og da ble skuffet.
Og selv om den fødselen ikke er noe jeg har lyst til å gå igjennom en gang til. Så vet jeg at alle fødsler er ulike og håper jeg klarer å stille med samme innstilling ved neste fødsel
Har en tendens til å forberede meg på at det kan gå veldig galt for da blir jeg stort sett positivt overrasket hehe. Går ikke og tenker på at det skal gå galt da, og tar det som det kommer
Vil nok tro de er glad for en slik holdning på sykehuset ja
Og som du sier så er jo alle fødsler ulike, og det gjelder vel også graviditeten. Og vi må jo gjennom det, så ser ikke grunn til at jeg skal gå i flere mnd å grue meg til noe jeg kanskje syns er helt greit
Ja det stemmer det, dette svangerskapet er helt annerledes enn med frøkna f.eks. jeg er jo mye dårligere denne gangen og det syntes jeg er skikkelig nedtur haha selv om jeg ikke får gjort så mye med det.
Nei det er liten vits i å gjøre det, for er det en ting som er bombesikkert så er det at den ungen kommer ut om man vil eller ikke, det får man liksom ikke styrt hehe
Å herregud jeg er misunnelig!!!!!! Koooos deg Og gi oss en oppdatering etterpå!
Åååå Masse lykke til! 13 er mitt lykketall, så det må jo bare gå bra
Det gikk kjempebra vettu! Nydelig, aktiv guttebaby! Termin ble flyttet 2dager til 20.juli. ❤
Ja ikke sant. Haha. Når spira først har bestemt seg for å bli, så er det ingen vei tilbake
Har ikke tenkt på hvordan jeg evnt vil ha det på fødsel heller, men tenker mest mulig naturlig. Har ikke mulighet til lystgass som jeg hører mange skryter av da, men jeg er veldig spent på hvordan smertene blir i forhold til andre ekstreme smerter jeg har vært borti...
Søstra mi f.eks fikk aldri oppleve dette, da vannet gikk før hun fikk rier, og 12 timer etter tok de keisersnitt pga seteleie og fødsel var fortsatt ikke igang...håper jeg får oppleve en naturlig fødsel fremfor keisersnitt ihvertfall
Gratulerer såååå myeDet gikk kjempebra vettu! Nydelig, aktiv guttebaby! Termin ble flyttet 2dager til 20.juli. ❤
Ååååååh så herlig <3 Gratulerer med liten gutt i magenDet gikk kjempebra vettu! Nydelig, aktiv guttebaby! Termin ble flyttet 2dager til 20.juli. ❤