Skravletråd Juli 2015

Hørtes ut som det var på termin ja ;) Som sagt, hun imponerer meg.

Hadde det ikke hvert for at jeg må hjemom og innom legen hadde jeg hvert på tur fra 3-21 juli sammenhengende. Men jeg i år blir det hjem mellom de forskjellige plassene for å stikke innom legen som hehe

Alltid godt å slippe en skuffelse. Bare man ikke går rundt hele tiden og tenker som en hypokonder og slik da. Forventer kreft i 40 år fordi man innbiler seg det er lettere å være deppa noen år på forhånd ;)

Hahaha, nei jeg er ikke der heldigvis ;)

Hørtes ut som det var på termin ja ;) Som sagt, hun imponerer meg.

Blir vel ikke noe tur pp meg rundt termin ihvertfall. Skulle visst bli bedt til Italia, men jeg vil helst føde i Norge ihvertfall:p

Hehe vel jeg skal nedover Sørlandet og til Sarpsborg i sommer og selv bor jeg i Grenland :P

Da må du komme innom å hilse på her og da:) hva skal du i kjedelige Sarpsborg da? :o

Blir vel ikke noe tur pp meg rundt termin ihvertfall. Skulle visst bli bedt til Italia, men jeg vil helst føde i Norge ihvertfall:p
Vi ble også bedt med til Danmark av mine foreldre. De maste og maste og i uke 7 måtte jeg bare si at vi blir ikke med, jeg skal føde i stedet :p

Vi ble også bedt med til Danmark av mine foreldre. De maste og maste og i uke 7 måtte jeg bare si at vi blir ikke med, jeg skal føde i stedet :p

Var godkjent det eller? :p hehe
Mulig det blir hytta her. Men det er vel omtrent like langt fra sykehuset som her så helt greit:)

Skjer sjelden noe syns jeg. Men kanskje jeg bare har bodd for nærme i altfor mange år:p hehe
Har ei venninne i Halden, det er jo så fiiint der. Og så nærme Sverige da ;) Jeg vil også på vikingmarked, det hørtes gøy ut. Men det blir for langt unna sykehuset mitt. Kanskje vi alle bare skal føde der samtidig i stedet? :p

Har ei venninne i Halden, det er jo så fiiint der. Og så nærme Sverige da ;) Jeg vil også på vikingmarked, det hørtes gøy ut. Men det blir for langt unna sykehuset mitt. Kanskje vi alle bare skal føde der samtidig i stedet? :p

Har vel noe med at jeg er oppvokst i Sarpsborg vil jeg tro. Veldig kjekt å bo nærme Sverige, men man blir liksom lei det og:p
Kan vi ikke bare booke oss inn på fredrikstad sammen da? ;) hehe

Aha. Aldri fått med meg at det er vikingmarked rundt dette men ganske logisk egentlig...hehe
Kanskje jeg skal teste ut det da, om jeg ikke ligger på sykehuset..termin foreløpig er jo 18 :p

Det syntes jeg du skal :) Det er veldig fint og koselig der :) Jeg har foreløpig termin 13 jeg da så satser på at jeg er der hehe :P

Det syntes jeg du skal :) Det er veldig fint og koselig der :) Jeg har foreløpig termin 13 jeg da så satser på at jeg er der hehe :P

Får se hvordan den er nærmere da, så kanskje vi kan treffes og:)

Back
Topp