Hahaha, syns jeg ser det for meg.
Når er det dette er da Knerthen? På termin? hehe
Langt unna?
Hehe vel jeg skal nedover Sørlandet og til Sarpsborg i sommer og selv bor jeg i Grenland
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hahaha, syns jeg ser det for meg.
Når er det dette er da Knerthen? På termin? hehe
Langt unna?
Nei, det er det.. Men vi håper kanskje min svigermor kan komme på besøk (hun bor i Australia) og være her både før og etter fødsel. For hun er godkjent av gutten
Hørtes ut som det var på termin ja Som sagt, hun imponerer meg.
Alltid godt å slippe en skuffelse. Bare man ikke går rundt hele tiden og tenker som en hypokonder og slik da. Forventer kreft i 40 år fordi man innbiler seg det er lettere å være deppa noen år på forhånd
Hørtes ut som det var på termin ja Som sagt, hun imponerer meg.
Hehe vel jeg skal nedover Sørlandet og til Sarpsborg i sommer og selv bor jeg i Grenland
Vi ble også bedt med til Danmark av mine foreldre. De maste og maste og i uke 7 måtte jeg bare si at vi blir ikke med, jeg skal føde i stedetBlir vel ikke noe tur pp meg rundt termin ihvertfall. Skulle visst bli bedt til Italia, men jeg vil helst føde i Norge ihvertfall
Da må du komme innom å hilse på her og da hva skal du i kjedelige Sarpsborg da?
Er det så kjedelig i Sarpsborg da?Da må du komme innom å hilse på her og da hva skal du i kjedelige Sarpsborg da?
Vi ble også bedt med til Danmark av mine foreldre. De maste og maste og i uke 7 måtte jeg bare si at vi blir ikke med, jeg skal føde i stedet
Skal på vikingmarked det er ganske gøy serru
Er det så kjedelig i Sarpsborg da?
Er det vikingmarked i særp? Aldri fått med meg haha. når er detta da?
Ja, det var god nok unnskyldning detVar godkjent det eller? hehe
Mulig det blir hytta her. Men det er vel omtrent like langt fra sykehuset som her så helt greit
Har ei venninne i Halden, det er jo så fiiint der. Og så nærme Sverige da Jeg vil også på vikingmarked, det hørtes gøy ut. Men det blir for langt unna sykehuset mitt. Kanskje vi alle bare skal føde der samtidig i stedet?Skjer sjelden noe syns jeg. Men kanskje jeg bare har bodd for nærme i altfor mange år hehe
Aha. Aldri fått med meg at det er vikingmarked rundt dette men ganske logisk egentlig...heheDet er i landeparken i forbindelse med olavsdagene
Dette ble vel skrivd for 2 år siden http://www.sarpsborg.com/Nyhetsarkiv/En-forsmak-pa-Olavsfestivalen/
Jeg lurer på om det er 17-20 juli markedet er om jeg husker riktig
Har ei venninne i Halden, det er jo så fiiint der. Og så nærme Sverige da Jeg vil også på vikingmarked, det hørtes gøy ut. Men det blir for langt unna sykehuset mitt. Kanskje vi alle bare skal føde der samtidig i stedet?
Aha. Aldri fått med meg at det er vikingmarked rundt dette men ganske logisk egentlig...hehe
Kanskje jeg skal teste ut det da, om jeg ikke ligger på sykehuset..termin foreløpig er jo 18
Det syntes jeg du skal Det er veldig fint og koselig der Jeg har foreløpig termin 13 jeg da så satser på at jeg er der hehe
Får se hvordan den er nærmere da, så kanskje vi kan treffes og