Skravletråd Juli 2015

Kjempeflink er du hvertfall!! :)
Etter å ha liggi på sofaen i over 3 mnd pga kvalme er jeg fornøyd med å komme meg til postkassa, hehe. Men jeg var ikke så sprek i utgangspunktet heller da :p

Var ganske tøft å spy som en gris og trene minst en gang om dagen. Verste var kampdagene - kastet opp mellom bytter og periodene :p haha. Men nå er det som om jeg ikke er gravid, bortsett fra bekkenlåsningen, som blir bedre jo mer jeg trener :p tør ikke trappe ned, da blir jeg sikkert sengeliggende! Haha

Var ganske tøft å spy som en gris og trene minst en gang om dagen. Verste var kampdagene - kastet opp mellom bytter og periodene :p haha. Men nå er det som om jeg ikke er gravid, bortsett fra bekkenlåsningen, som blir bedre jo mer jeg trener :p tør ikke trappe ned, da blir jeg sikkert sengeliggende! Haha

Tøff er du hvertfall :)
Noen klarer jo å trene som vanlig hele svangerskapet, og kan man det så er jo det veldig fint :)

Tøff er du hvertfall :)
Noen klarer jo å trene som vanlig hele svangerskapet, og kan man det så er jo det veldig fint :)

ja, jeg har jo vært trener for gravide i 2,5 år. og de fleste der trente frem til fødsel - kan jo liksom ikke være noe dårligere selv. men gir meg etter mars med hockeyen da. synd VM er i april :p haha!

Har så innmari lyst til å sy et eller annet, men når jeg har litt energi så er det så mye annet jeg burde gjøre istedet. Noen som har noen motivasjonstips for å rydde kjelleren? :p

Har så innmari lyst til å sy et eller annet, men når jeg har litt energi så er det så mye annet jeg burde gjøre istedet. Noen som har noen motivasjonstips for å rydde kjelleren? :p

Hehe, komfortable klær, musikkliste med sanger som gir deg lyst til å danse og no god snacks :D det var det trikset samboeren min brukte på meg når vi rydda boden, og det funka på meg :P

Hehe, komfortable klær, musikkliste med sanger som gir deg lyst til å danse og no god snacks :D det var det trikset samboeren min brukte på meg når vi rydda boden, og det funka på meg :P

Kanskje jeg skal prøve det. Er en grovkjeller og ganske kaldt der nede, så frister liksom mer å bli her oppe:p hehe.
men det mååå gjøres! Bare håpe musa ikke komme og biter meg i tåa:o haha

Kanskje jeg skal prøve det. Er en grovkjeller og ganske kaldt der nede, så frister liksom mer å bli her oppe:p hehe.
men det mååå gjøres! Bare håpe musa ikke komme og biter meg i tåa:o haha

Haha, kjenner meg godt igjen! Det vanskeligste er å komme i gang ;)

Haha, kjenner meg godt igjen! Det vanskeligste er å komme i gang ;)

Fikk begynt litt før mannen ringte og bestilte middag da :) så nå er jeg ihvertfall litt igang:D

God morgen alle Juli mammaer :) Håper dere får en fin fin dag :D

God morgen!

Her har sovet godt for første natt på nesten to uker. Utrolig deilig! Forkjølelsen begynner endelig å slippe taket :)

Nå er poden levert i bhg og jeg ligger på sofaen og ser fødeavdelingen. Etterpå er planen å ta en dusj og gjøre meg klar til en tur ut. Tenker å dra til Sandnes Uldvare og handle garn så jeg kan begynne å strikke til småjentene :)

God morgen:)

Vært våken et par timer men...hehe.
Våknet ved 2 tiden i natt og lå våken i 2-3 timer, også får jeg allikevel ikke sove lenge:(

Planen min i dag er å fortsette på kjellerrydde prosjektet mitt, så får vi se hvordan det går da...hehe

Håper alle får en super dag:)

Andre som har begynt å telle ned til helg? ;)

Har helg hele uka her jeg:p haha
Venter bare i spenning på morgen dagen og å få se lille pinvin♡♡♡

Noen spennende planer til helga?

Har helg hele uka her jeg:p haha
Venter bare i spenning på morgen dagen og å få se lille pinvin♡♡♡

Noen spennende planer til helga?

Å så kjekt! Det blir jo kjempespennende :D jeg må vente to uker til.

Ja, jeg skal ha den vennemiddagen hvor de endelig får vite at jeg er gravid:) Jeg skulle ta det på jobben denne uken, men jeg var ikke klar over at skolene har vinterferie :P så det blir neste tirsdag istedenfor.

Å så kjekt! Det blir jo kjempespennende :D jeg må vente to uker til.

Ja, jeg skal ha den vennemiddagen hvor de endelig får vite at jeg er gravid:) Jeg skulle ta det på jobben denne uken, men jeg var ikke klar over at skolene har vinterferie :P så det blir neste tirsdag istedenfor.

Håper det går litt mer opp for meg at det er noen der inne når jeg ser litt liv:p hehe

Blir koselig med vennemiddag da:) blir dere mange eller?
Jobber du på skole? :)

Huff...får ikke gjort noe i dag. Ligger bare å tenker på morgen dagen, og er litt nervøs for at alt ikke ser bra ut:o

Det begynner å skje ting på November :o går unna her nå♡

Håper det går litt mer opp for meg at det er noen der inne når jeg ser litt liv:p hehe

Blir koselig med vennemiddag da:) blir dere mange eller?
Jobber du på skole? :)

Ja, OUL gleder jeg meg veldig til, spesielt for samboeren min sånn at han føler seg inkludert og skjønner litt mer ;)

Vi blir 10 stykker på lørdag så det blir folksomt!

Jeg jobber i IT bransjen, mn flere på jobb har tatt fri pga skolebarn ;)

Back
Topp