Skravletråd Juli 2015

Ja, OUL gleder jeg meg veldig til, spesielt for samboeren min sånn at han føler seg inkludert og skjønner litt mer ;)

Vi blir 10 stykker på lørdag så det blir folksomt!

Jeg jobber i IT bransjen, mn flere på jobb har tatt fri pga skolebarn ;)

Tror det begynner å gå opp litt for mannen her. Men nå er jo jeg der at jeg ikke tror det helt selv da:o haha

Ja, kanskje greit å vente til alle er på plass da;)

Tror det begynner å gå opp litt for mannen her. Men nå er jo jeg der at jeg ikke tror det helt selv da:o haha

Ja, kanskje greit å vente til alle er på plass da;)

Jeg å! Jeg tar meg selv på magen hele tiden, men det er litt sånn "tror ikke før jeg får se det" :P

Jeg å! Jeg tar meg selv på magen hele tiden, men det er litt sånn "tror ikke før jeg får se det" :P

Akkurat sånn jeg føler og:p haha
Kjenner ikke noen sikre spark e.l heller. Tror jeg kjenner noe, men det kan sikkert være andre ting og liksom:p haha
Håper det hjelper å se lille i morgen♡

• Liker
Reactions: H&H
Akkurat sånn jeg føler og:p haha
Kjenner ikke noen sikre spark e.l heller. Tror jeg kjenner noe, men det kan sikkert være andre ting og liksom:p haha
Håper det hjelper å se lille i morgen♡

Kos deg masse med OUL i dag :D det kommer til å gå kjempebra!

God morgen damer :) Håper dere alle får en fin fredag og en super helg :) Her skal jeg først til legen, så en liten tur til byn før jeg skal ta bussen for å besøke stesøster med mann og barn. Det kan bli litt spennende med noen timer på bussen siden jeg blir kvalm etter maks 10 min nå :P men men satser på at litt snacks og drikke kan gjøre susen :) Så skal jeg se hva og hvor mye stesøstra mi har funnet fram til meg etter sine tvilling gutter som jeg kan overta til min lille gutt :)

God morgen damer :) Håper dere alle får en fin fredag og en super helg :) Her skal jeg først til legen, så en liten tur til byn før jeg skal ta bussen for å besøke stesøster med mann og barn. Det kan bli litt spennende med noen timer på bussen siden jeg blir kvalm etter maks 10 min nå :p men men satser på at litt snacks og drikke kan gjøre susen :) Så skal jeg se hva og hvor mye stesøstra mi har funnet fram til meg etter sine tvilling gutter som jeg kan overta til min lille gutt :)
Her er det begravelse i dag... ikke en fult så kjekk dag :( Men men, man jo gjennom det også desverre.

Ønsker deg en strålende dag. Så får vi håper bussturen går bra ;)

Her er det begravelse i dag... ikke en fult så kjekk dag :( Men men, man jo gjennom det også desverre.

Klem til deg :confused:

Uff da, begravelse er ikke noe koselig. Får håpe dere får en fin dag til tross for omstendighetene <3

Takk for det, håper jeg og om det ikke går så bra håper jeg det er lite folk så ikke alle får med seg at jeg spyr som en gris for det er ikke lydløst haha

Puh, godt det er fredag nå :)
Har vinterferie (egentlig ikke, for jeg måtte jobbe litt et par dager denne uken), men har vært på hockeycamp mandag-torsdag. 4 økter om dagen, pluss at jeg hadde trening med laget tirsdag og torsdag, så hatt 18 økter denne uken, alle 60-90 min. Kjenner jeg er litt sliten, men sov til 10 i dag, fikk hvilt ut godt, og ikke gjort noe i dag, kun ligget på sofaen her hos pappa :D ikke trening før i morgen igjen og kamp søndag! Skal bli godt å komme tilbake til hverdagen igjen, men disse ukene er så verdt det! Gir så mye igjen å være på samling :D gleder meg til kamp nå! Litt sånn energiboost fra meg nå sånn rett før helgen! Håper alle har en super fredag, og får en fin helg :D

Håper det har gått bra med dere i dag♡

Puh, godt det er fredag nå :)
Har vinterferie (egentlig ikke, for jeg måtte jobbe litt et par dager denne uken), men har vært på hockeycamp mandag-torsdag. 4 økter om dagen, pluss at jeg hadde trening med laget tirsdag og torsdag, så hatt 18 økter denne uken, alle 60-90 min. Kjenner jeg er litt sliten, men sov til 10 i dag, fikk hvilt ut godt, og ikke gjort noe i dag, kun ligget på sofaen her hos pappa :D ikke trening før i morgen igjen og kamp søndag! Skal bli godt å komme tilbake til hverdagen igjen, men disse ukene er så verdt det! Gir så mye igjen å være på samling :D gleder meg til kamp nå! Litt sånn energiboost fra meg nå sånn rett før helgen! Håper alle har en super fredag, og får en fin helg :D

Hadde trengt den energien der kjenner jeg ja;) hehe
Her har jeg vært på årsmøte med klubben og bassengtrening i dag. Det var det nærmeste jeg kom trening denne uka (etter min 2,5 timers økt om lørdag). Kom hjem og ble liggende med ekstreme luftsmerter i 1 time før jeg klart å komme meg opp for å lage deilig hjemmelaget lasagne :D
Nå skal den bare steke, også må jeg vente på mannen som er på fotballtrening:)

Hadde trengt den energien der kjenner jeg ja;) hehe
Her har jeg vært på årsmøte med klubben og bassengtrening i dag. Det var det nærmeste jeg kom trening denne uka (etter min 2,5 timers økt om lørdag). Kom hjem og ble liggende med ekstreme luftsmerter i 1 time før jeg klart å komme meg opp for å lage deilig hjemmelaget lasagne :D
Nå skal den bare steke, også må jeg vente på mannen som er på fotballtrening:)

Bassengtrening er jo herlig da - dessuten blir man jo sååå sliten av å være i vann og svømmebasseng! :) hockeytreningene er man jo på en måte vant til, så blir ikke sliten på samme måte som med barmarkstrening eller annen ny aktivitet :)

Håper det har gått bra med dere i dag♡
Jada :) mye tårer... Men det er vell sånn som hører med.
Nå er mannen reist på hytten, poden til pappaen og jeg bruker kvelden hos mine foreldre.

Bassengtrening er jo herlig da - dessuten blir man jo sååå sliten av å være i vann og svømmebasseng! :) hockeytreningene er man jo på en måte vant til, så blir ikke sliten på samme måte som med barmarkstrening eller annen ny aktivitet :)

Det er kjempedeilig. Og så lenge jeg ikke har energien til å bli med på kveldstreningene på taekwondoen, så er det deilig å ha litt annet å gjøre:)
Merker jeg blir ekstrs trøtt etter en time i klorvannet ja, også blir man så tung npr man kommer opp fra bassenget:o haha

Skal til fysioterapauten til tirsdag igjen da, så skulle hun vise meg noen øvelser som jeg kan gjøre selv og:) hun er helt fantastisk herlig, også kan hun visst litt kampsport hun og:)

Jada :) mye tårer... Men det er vell sånn som hører med.
Nå er mannen reist på hytten, poden til pappaen og jeg bruker kvelden hos mine foreldre.

Tårene kommer man vel ikke unna, men det er litt godt å få det ut og når man først er i den situasjonen.

Kanskje godt for mannen å komme seg pp hytta en tur og? :)
Skal du være alene hele helgen?

Tårene kommer man vel ikke unna, men det er litt godt å få det ut og når man først er i den situasjonen.

Kanskje godt for mannen å komme seg pp hytta en tur og? :)
Skal du være alene hele helgen?
Helt alene ja. Vet mange nyter det, men ikke jeg.... Hater å være alene. Men ser frem til å treffe Bergens jentene i morgen da :D

Helt alene ja. Vet mange nyter det, men ikke jeg.... Hater å være alene. Men ser frem til å treffe Bergens jentene i morgen da :D

Det blir nok koselig. Sikkert greit å ha noe å finne på og :)
Blir dere mange eller?

I dag under hockeytreningen min delte magemusklene mine seg, så nå har jeg en utbuling midt på magen, og er relativt flat ellers :p flere det har skjedd hos? :D

I dag under hockeytreningen min delte magemusklene mine seg, så nå har jeg en utbuling midt på magen, og er relativt flat ellers :p flere det har skjedd hos? :D

Litt gøy når du legger merke til at det skjer da. Hehe
Her har jeg lagt på meg en del på magen, og før jul trente jeg ikke pga sykdom så de magemusklene mine hadde dabbet av litt:p men ser det godt når jeg ligger på ryggen og strammer magemusklene at det er en rar kul der nå ;)

Litt gøy når du legger merke til at det skjer da. Hehe
Her har jeg lagt på meg en del på magen, og før jul trente jeg ikke pga sykdom så de magemusklene mine hadde dabbet av litt:p men ser det godt når jeg ligger på ryggen og strammer magemusklene at det er en rar kul der nå ;)

Ja, det var helt merkelig. Fikk sånn alien-følelse. Som om den bare trengte mer plass og "brøyt seg ut" av musklene :p haha. Gøy man kan se litt endringer når magen ikke er kjempestor enda! :D

Back
Topp