Skravletråd Juli 2015

Hele familien + en kompis av sønnen på hytta i vinterferien! ❤ Lykke!!

Hva driver dere med i dag da damer? Her var jeg våken ved 6 tiden og har ikke gjort så mye annet enn å rydde litt, pakke til frøkna, vaske opp og spilt litt på Ipaden sammen med frøkna. Nå venter hu bare på å bli hentet av min mor og stefar siden hu skal sove der. Og jeg kjeder meg allerede :P Dette kan bli fryktelig kjedelig og lange dager kjenner jeg... tips til noe jeg kan gjøre? Jeg har ikke lappen og ingen å være med, heller ikke allverdens med penger... været er ikke så bra heller :P

Nettopp kommet ut av dusjen etter en treningsøkt med Master i 2,5 time, mens mannen har vært i skogen og kappet trær. Får se hvordan energien er om 1,5 time, om jeg drar tilbake for å få med meg litt teori også:)
Sliiiten nå ihvertfall:p hehe

Dere driver med for noe i dag da? :)

Jeg har en herlig lat dag ;) har ikke gjort noe fornuftig siden jeg sto opp. Nå ligger jeg på sofaen og ser på "9 months" med Hugh Grant. Ikke så vanskelig å gjette hva den handler om :P

Jeg har en herlig lat dag ;) har ikke gjort noe fornuftig siden jeg sto opp. Nå ligger jeg på sofaen og ser på "9 months" med Hugh Grant. Ikke så vanskelig å gjette hva den handler om :P

Høres ut som en deilig dag:)
Ikke så veldig lenge siden jeg så den filmen selv;)

• Liker
Reactions: H&H
I dag har det vært hockeytrening på morningen, så ble det skitur, ca 4mil :) akkurat kommet hjem igjen! Var helt fantastisk :D nå ser jeg Sparta-Vålerenga på tv :)

Vis vedlegget 103563
Dævven!! Hærlig! :-D Jeg er ikke så sprek uten mage heller, hehe!

Ja, det var fantastisk! Ikke en sky på himmelen, kakao, kvikklunsj og pølser og masse moro i løypene! Samboer og jeg er "dessverre" litt for konkurranseinnstilt til å ikke utfordre hverandre med alt :p så ble mye tulling og mye pauser! Haha

Akkurat sånn det skal være;) hehe

Her kjenner jeg alle muskler i beina etter treninga i går:p haha

Akkurat sånn det skal være;) hehe

Her kjenner jeg alle muskler i beina etter treninga i går:p haha

Jeg kjenner utrolig nok ingenting i kroppen i dag. Begynner å lure på om jeg ikke er gravid :p haha. Først 1,5 time hockeytrening så 5-6 timer ute på ski. Forstår ingenting. Trodde jeg skulle være sengeliggende i dag jeg! Haha

Jeg kjenner utrolig nok ingenting i kroppen i dag. Begynner å lure på om jeg ikke er gravid :p haha. Først 1,5 time hockeytrening så 5-6 timer ute på ski. Forstår ingenting. Trodde jeg skulle være sengeliggende i dag jeg! Haha

Du har jo trent jevnlig da;)
jeg merker ikke like mye som jeg trodde jeg skulle med tanke på at jeg har trent lite :o

Målet mitt er å spille NM 20.-22. mars, så da må jeg holde meg i form :p

Kjempeflink er du hvertfall!! :)
Etter å ha liggi på sofaen i over 3 mnd pga kvalme er jeg fornøyd med å komme meg til postkassa, hehe. Men jeg var ikke så sprek i utgangspunktet heller da :p

Back
Topp