Skravletråd Juli 2015

Den er svart. Veldig grei farge syns jeg:)
Vet du om noen som har hatt Brio bilseter, og erfaringer?:)

Haster jo ikke med vogn enda, og om den er bra så kan jo det være en god ide:)

Jeg har mest lyst på svart vogn selv jeg :) Nei ingen jeg kjenner har hatt brio i bilsete.

Ja det kan det så lurer litt på om jeg skal gjøre det sånn :) Jeg skal kunne overleve med beige vogn noen mnd og så kjøpe meg en svart etterpå hehe

Jeg har mest lyst på svart vogn selv jeg :) Nei ingen jeg kjenner har hatt brio i bilsete.

Ja det kan det så lurer litt på om jeg skal gjøre det sånn :) Jeg skal kunne overleve med beige vogn noen mnd og så kjøpe meg en svart etterpå hehe

Man bruker vel uansett sportsvogn type ganske mye lengre enn en bag tilsammen vil jeg tro:)

Klar for jordmortime her:)
Var en gang i uke 6, men det var mest for orientering og blodprøver og for å bli litt kjent med jordmor, så spent på hvordan denne kontrollen blir:)

Ikke sant. Hvor lenge ligger de som regel i bagen da?

Det varierer veldig og har litt å si på hvor stor bagen/ungen er. Er bagen liten og ungen stor kan man få plassproblemer med en unge på 6 mnd i vinterpose liksom... men jeg satser på å bruke bagen en stund da det er ganske praktisk...

Det varierer veldig og har litt å si på hvor stor bagen/ungen er. Er bagen liten og ungen stor kan man få plassproblemer med en unge på 6 mnd i vinterpose liksom... men jeg satser på å bruke bagen en stund da det er ganske praktisk...
Er vel bare å vente å se da ;) hehe

Mannen satt og leste noe reklame her i går kveld og fant ut at jeg bør dra til frisøren på fredagen :) hvorfor?
Det er markedsdager på fredag og lørdag, og det serveres gratis kaffe og kaker:p haha♡

• Liker
Reactions: H&H
I dag får jeg bestemme middag uten motkommentar fra samboer :D har hatt en crappy dag på jobb så det blir pannekaker og bacon. Nok til å få meg i godt humør igjen! ;)

I dag får jeg bestemme middag uten motkommentar fra samboer :D har hatt en crappy dag på jobb så det blir pannekaker og bacon. Nok til å få meg i godt humør igjen! ;)

Huff da, skjedd noe spesielt eller bare generelt crappy for tida? :(
Bra du får bestemme da:) pannekaker med bacon er namnam :)

Ingenting er som en liten lur på sofaen etter jobb :D Nå har jeg fått rydda, støvsugd, vasker klær og bretta klær. Og hodepinen jeg har hatt i hele dag er borte :D Nå er det bare å vente på frøkna mi som det skal bli så godt å få hjem :D

Huff da, skjedd noe spesielt eller bare generelt crappy for tida? :(
Bra du får bestemme da:) pannekaker med bacon er namnam :)

Nja, frekk kommentar fra en kollega som ødela resten av dagen. Jeg er ikke den som reagerer tilbake, lar det gå og setter meg inn på kontoret istedenfor. Det skal sies at hadde denne kommentaren komt for 5 måneder hadde jeg virkelig ikke brydd meg, hormoner gjør sitt med humøret ;) pannekaker gjør susen nå :D

Så gøy at du har kjent så mye bevegelse i dag <3

Ingenting er som en liten lur på sofaen etter jobb :D Nå har jeg fått rydda, støvsugd, vasker klær og bretta klær. Og hodepinen jeg har hatt i hele dag er borte :D Nå er det bare å vente på frøkna mi som det skal bli så godt å få hjem :D

Så effektiv du er! Da fortjener du en god lur ;)

Nja, frekk kommentar fra en kollega som ødela resten av dagen. Jeg er ikke den som reagerer tilbake, lar det gå og setter meg inn på kontoret istedenfor. Det skal sies at hadde denne kommentaren komt for 5 måneder hadde jeg virkelig ikke brydd meg, hormoner gjør sitt med humøret ;) pannekaker gjør susen nå :D

Så gøy at du har kjent så mye bevegelse i dag <3

Godt det hjalp med pannekaker da;) hihi

Mye og mye, men jeg kjente noe ihvertfall. Og litt tydeligere enne det har vært:D

• Liker
Reactions: H&H
23 uker i dag, nå går ukene fort synes jeg :love7
Er sliten og har hodepine, så skal sove litt. Planene er ut å gå tur med ei venninne, men det er surt ute, blåser og regner. Skal på pilates i kveld, tre uker siden sist. Merkes på vekta at det er lite trening. Går litt turer, men det er ikke nok.

Den er svart. Veldig grei farge syns jeg:)
Vet du om noen som har hatt Brio bilseter, og erfaringer?:)

Haster jo ikke med vogn enda, og om den er bra så kan jo det være en god ide:)
Vi hadde Brio babysete til minsten, satt i det til han var 18 mnd, så god plass. Klikket det bare på understellet på vogna, Brio GO. Skal ha samme sete og vogn denne gangen.

Vi hadde Brio babysete til minsten, satt i det til han var 18 mnd, så god plass. Klikket det bare på understellet på vogna, Brio GO. Skal ha samme sete og vogn denne gangen.

Kanskje sjekke ut det da:)
Er Brio Happy vogn vi har da, men har vel ikke så mye å si om man har isofix adapter :)

Back
Topp