Skravletråd Juli 2015

Mini har fått "dykkesyke" tror jeg :o huff...sprenger i magen min:confused:

Ææh jeg og samboeren har kjøpt wii u idag :D
Gjett hva vi skal gjøre i helgen hoho. God helg damer :)

Ææh jeg og samboeren har kjøpt wii u idag :D
Gjett hva vi skal gjøre i helgen hoho. God helg damer :)
Så gøy :) har vanlig wee. Gøy i perioder, men går litt lei :) hvilke spill har dere da?

Så gøy :) har vanlig wee. Gøy i perioder, men går litt lei :) hvilke spill har dere da?

Mario cart, ett dans spill, mario olympic eller noe. Og ett sports spill. Det fine er at vi kan bruke gamle wii spill på den nye :D

Mario cart, ett dans spill, mario olympic eller noe. Og ett sports spill. Det fine er at vi kan bruke gamle wii spill på den nye :D
Oi, så det er mulig :) men hva er forskjellen da? :p (har ikke satt meg inn i det)

Oi, så det er mulig :) men hva er forskjellen da? :p (har ikke satt meg inn i det)

Istede for de vanlige kontrollene så fikk vi med en game pad :D men vi kan bruke de gamle wii kontrollene også :) så vi har bestillt to stk på ebay ;)

Her sparker lillebror så hele magen beveger seg, men frøkna er litt mer interessert i å se tv så hu brydde seg ikke stort :P

• Liker
Reactions: H&H
Vi aner ikke hvilket bilsete vi skal kjøpe! Noen som har anbefalinger? :)

Last edited:
Plutselig ble jeg hjemmealene. Datra til ei venninne, sønnen og mannen i klatrehallen. Perfekt for å få gjort unna mye forefallende husarbeid. ;-) Men her ligger jeg på sofaen å kikker på Masterchef. :-P Hm... Må prøve å gjøre litt da, som vises godt til de kommer hjem igjen. Hehe! :-)

• Liker
Reactions: An.
Her er det kosesøndag med innetid. Jeg hekler mens vi ser på film, stearinlys i stua og snø ute ;)

Her er det kosesøndag med innetid. Jeg hekler mens vi ser på film, stearinlys i stua og snø ute ;)

Dere må kose dere masse, her er det femmila, frukt og kakao i sofaen. Så blir det nok film og kanskje litt strikking på meg etterpå :)

Dere må kose dere masse, her er det femmila, frukt og kakao i sofaen. Så blir det nok film og kanskje litt strikking på meg etterpå :)

Høres digg ut ;) kos dere masse også, kakao er ekstra godt på en søndag!

Her har regnet pøset ned i hele dag :/ Så vi har også hatt innedag, koslig det også :)

God morgen damer :) Nå er frøkna på vei til skolen, og jeg godt plantet i sofaen. Jeg skal straks få i meg litt frokost og så ut å handle. Før jeg tar fatt på husarbeidet. Det ser ikke ut her i dag, så nå trengs det virkelig å gjøres noe her :P

Hva er dagens planer hos dere da?

• Liker
God morgen! Fin start på dagen det :-) jeg har tatt fri fra jobb i dag, så nå er jeg på vei til tannlegen for å borre...men jeg skal gjøre no gøy og ;) litt senere i dag skal vi endelig på OUL, så topper jeg kvelden med vennemiddag. Det blir bra :D

God morgen! Fin start på dagen det :-) jeg har tatt fri fra jobb i dag, så nå er jeg på vei til tannlegen for å borre...men jeg skal gjøre no gøy og ;) litt senere i dag skal vi endelig på OUL, så topper jeg kvelden med vennemiddag. Det blir bra :D

Lykke til i dag både med boring og OUL:)

• Liker
Masse lykke til med begge deler ;)

• Liker
Back
Topp