Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ææh jeg og samboeren har kjøpt wii u idag
Gjett hva vi skal gjøre i helgen hoho. God helg damer
Så gøy har vanlig wee. Gøy i perioder, men går litt lei hvilke spill har dere da?Ææh jeg og samboeren har kjøpt wii u idag
Gjett hva vi skal gjøre i helgen hoho. God helg damer
Så gøy har vanlig wee. Gøy i perioder, men går litt lei hvilke spill har dere da?
Oi, så det er mulig men hva er forskjellen da? (har ikke satt meg inn i det)Mario cart, ett dans spill, mario olympic eller noe. Og ett sports spill. Det fine er at vi kan bruke gamle wii spill på den nye
Oi, så det er mulig men hva er forskjellen da? (har ikke satt meg inn i det)
Her er det kosesøndag med innetid. Jeg hekler mens vi ser på film, stearinlys i stua og snø ute
Dere må kose dere masse, her er det femmila, frukt og kakao i sofaen. Så blir det nok film og kanskje litt strikking på meg etterpå
Høres digg ut kos dere masse også, kakao er ekstra godt på en søndag!
God morgen! Fin start på dagen det jeg har tatt fri fra jobb i dag, så nå er jeg på vei til tannlegen for å borre...men jeg skal gjøre no gøy og litt senere i dag skal vi endelig på OUL, så topper jeg kvelden med vennemiddag. Det blir bra
Masse lykke til med begge delerGod morgen! Fin start på dagen det jeg har tatt fri fra jobb i dag, så nå er jeg på vei til tannlegen for å borre...men jeg skal gjøre no gøy og litt senere i dag skal vi endelig på OUL, så topper jeg kvelden med vennemiddag. Det blir bra