Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi aner ikke hvilket bilsete vi skal kjøpe! Noen som har anbefalinger?
God morgen damer Nå er frøkna på vei til skolen, og jeg godt plantet i sofaen. Jeg skal straks få i meg litt frokost og så ut å handle. Før jeg tar fatt på husarbeidet. Det ser ikke ut her i dag, så nå trengs det virkelig å gjøres noe her
Hva er dagens planer hos dere da?
God morgen! Fin start på dagen det jeg har tatt fri fra jobb i dag, så nå er jeg på vei til tannlegen for å borre...men jeg skal gjøre no gøy og litt senere i dag skal vi endelig på OUL, så topper jeg kvelden med vennemiddag. Det blir bra
God morgen jenter!
Planer i dag?
Kommer du hit i morgen da? hehe
Tenkte jeg skulle sy ferdig noen putetrekk til en stol, og evnt dra ut for å finne bomullsstoff til innertrekka siden de gamle lukter
Jaja om du kommer hit så det er noen hjemme når frøkna kommer fra skolen så hun skal på balletten i morgen så da er det greit at middagen er klar når hun kommer hjem og så er det lekser og skifting før dere reiser men du fikser det lett regner jeg med
Høres bedre ut enn husarbeid hehe
Kanskje verre for henne da, om det er en helt fremmed person der når hun kommer fra skolen
Hun hadde nok lurt på hvem du var Men hun er veldig tillitsfull og hadde nok taklet det fint så lenge hun hadde fått beskjed på forhånd
Bra det da men går vel kanskje litt mye tid til kjøring. Har ikke lært meg å teleportere enda haha
Hvordan går det med balletten da? Er det gøy?
Har du ikke lært deg det ennå liksom
Det går veldig bra, og som den stolte mor så må jeg jo skryte av at hun igjen har rykk et hakk opp på nivå Hun syntes det er veldig gøy å danse og liker seg veldig godt der
Er visst litt tunglært på det området haha
Så gøy. Er så moro når man ser de får det til, og at de syns det er gøy selv og♡
Uff hva skal vi gjøre med deg da
Ja og så har det jo hvert min drøm at hun skulle danse så er hun så nydelig når hun står der i ballettdrakt og en tull i håret og kikker på de store som danser ♡
Danser du selv og eller?
Blir spennende å se hva min vil. Jeg håper på turn eller taekwondo haha
Nei jeg gjorde når jeg var barn og har angret veldig på at jeg slutta. Men det ble så mye da jeg hovedsakelig trente med de som var mye eldre enn meg så når jeg var 10 danset jeg med jenter på 13-16 års alderen. Og dansa vel bort imot 8 timer i uka.
Så derfor er jeg litt streng på at frøkna ikke får gå på flere kurs samtidig. Da kan hun heller gå på noe annet i tillegg frem til hun blir litt eldre.
Ja man vil jo ofte noe man har litt interesse for selv og
Som meg med turn da høres det ut som. Nå er ikke kroppen min egnet til turn pga hofteproblemer osv lenger da
Ja, ikke sant. Mannen vil veldig gjerne at mini skal spille fotball hehe
Kan godt det for min del, men jeg ser ikke på det som bra nok trening i forhold til mye så da bør det være i tillegg til noe annet.
Men det er jo ikke sikkert mini vil noe av det haha
Jeg kan ikke danse lenger jeg heller men det er pga anklene mine da
Nei de vet som regel best selv hva de ønsker hehe
Ja de gjør jo det
Har tenkt å være streng på at det ikke blir for mye da.
Dattera til kusina mi gikk vel brått på 4 forskjellige ting. Får jo ikke tid til noe annet. Syns det er viktig å ha litt fritid også, så de ikke blir lei, så jeg tenker maks to ting samtidig
Ja det blir ikke aktuelt med flere enn 2 ting samtidig her heller. Nå blir det jo 8,5 år mellom mine men om man skal følge opp å få med seg alt blir det vanskelig om de går på 3-4 ting hver også...
Spesielt om de da vil gå på helt forskjellige ting. Og med aldersforskjellen hos deg, vil det antakeligvis ikke være samme gruppe og tidspunkt heller og med jobb ved siden av, har man brått ikke tid til noe hehe
Greit å være konsekvent på ting