Skravletråd Juli 2015

Makrell er godt :) jeg har så lyst å like sushi jeg! Ser så godt ut, men får brekninger hver gang jeg prøver :o

Haha, sushi er jo bare oppskrytt. Smaker omtrent ingenting...selve fisken klarer jeg ikke da :p

tenker på tempura maki, det får du hos alle sushi restauranter :)

Ser på sushi som i "rå" fisk jeg, og det er bare kvalmt syns jeg.
Men scampi er godt :)

Ser på sushi som i "rå" fisk jeg, og det er bare kvalmt syns jeg.
Men scampi er godt :)

sushi betyr marinert ris, så egentlig er det ris med tilbehør/topping :p dvs at det er det samme om det er rå, saltet, røkt, fritert, kokt eller stekt det som er på/i risen :p

sushi betyr marinert ris, så egentlig er det ris med tilbehør/topping :p dvs at det er det samme om det er rå, saltet, røkt, fritert, kokt eller stekt det som er på/i risen :p

Hm...det visste jeg ikke. Alltid fått for meg at dette er rå fisk, de jeg kjenner som spiser sushi har aldri nevnt noe annet ;), så har aldri sjekket det ut noe videre selv.

Men jeg syns det risen, rullene, har så lite smak og er absolutt ikke verdt prisen etter min mening ;)

Jeg og elsker sushi!!!! Spiste det senest i dag!!! Det er seriøst det beste jeg får:o himmelsk matopplevelse:D

Har ligget og slappet av på sofaen i kveld, og det har hjulpet litt på kvalmen osv. Gikk nettopp en tur med hunden nå, og kommer tilbake skikkelig kvalm igjen og med masse mensmurringer :o flere som har det sånn? :)

Nå har jeg vært våken i 3 timer, så kanskje på tide å gjøre litt snart???

Har dere noen planer i dag da? :)

Jeg sitter prøvevakt for elevene nå. Glad det ikke er jeg som sitter der og svetter :P

Hatt fri i dag! Bare ryddet litt og ellers lagt på sofaen :p i dag skal vi på hytten med 2 andre vennepar:) gleder meg :)

Hatt fri i dag! Bare ryddet litt og ellers lagt på sofaen :p i dag skal vi på hytten med 2 andre vennepar:) gleder meg :)

Så deilig med hyttetur da :)
Blir det helgetur eller?

Jeg melder meg foreløpig inn her jeg :) 14dpo i dag, og ikm i dag. Fikk første svaaaaake strek 10dpo, og de har blitt mer og mer tydelige :) 12dpo fikk jeg pluss på vanlig CB, og jeg har fått "Gravid 1-2" på digital cb tre ganger nå :P i dag dukket det opp "gravid" mens timeglasset fortsatt blinket, og så kom "1-2" et minutt senere... noen som vet om det har noen betydning?

4+0 i dag og termin 20. Juli i følge kalkulatoren til BV :)

Jeg melder meg foreløpig inn her jeg :) 14dpo i dag, og ikm i dag. Fikk første svaaaaake strek 10dpo, og de har blitt mer og mer tydelige :) 12dpo fikk jeg pluss på vanlig CB, og jeg har fått "Gravid 1-2" på digital cb tre ganger nå :P i dag dukket det opp "gravid" mens timeglasset fortsatt blinket, og så kom "1-2" et minutt senere... noen som vet om det har noen betydning?

4+0 i dag og termin 20. Juli i følge kalkulatoren til BV :)

Hos meg kom alltid gravid opp først (eller på de tre jeg har tatt iallefall), og så kom 1-2/2-3/3+ ett minutt etterpå :)

Back
Topp