Vifsla
Elsker forumet
Ja sånn du får på kinarestaurant? Men trodde ikke det var sushi jeg. Er kjempegodt vertfallPrøvd fritert scampi? eneste sushien jeg spiser hvertfall, men det er SYKT godt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja sånn du får på kinarestaurant? Men trodde ikke det var sushi jeg. Er kjempegodt vertfallPrøvd fritert scampi? eneste sushien jeg spiser hvertfall, men det er SYKT godt
Makrell er godt jeg har så lyst å like sushi jeg! Ser så godt ut, men får brekninger hver gang jeg prøver
Prøvd fritert scampi? eneste sushien jeg spiser hvertfall, men det er SYKT godt
Ja sånn du får på kinarestaurant? Men trodde ikke det var sushi jeg. Er kjempegodt vertfall
tenker på tempura maki, det får du hos alle sushi restauranter
Ser på sushi som i "rå" fisk jeg, og det er bare kvalmt syns jeg.
Men scampi er godt
sushi betyr marinert ris, så egentlig er det ris med tilbehør/topping dvs at det er det samme om det er rå, saltet, røkt, fritert, kokt eller stekt det som er på/i risen
Makrell er godt jeg har så lyst å like sushi jeg! Ser så godt ut, men får brekninger hver gang jeg prøver
Jeg også trodde sushi var rå fisk, og risen tilbehøret liksom, man lærer så lenge man lever
Jeg sitter prøvevakt for elevene nå. Glad det ikke er jeg som sitter der og svetter
Hatt fri i dag! Bare ryddet litt og ellers lagt på sofaen i dag skal vi på hytten med 2 andre vennepar gleder meg
Hehe, er nok mer behagelig å sitte å se på
Hvilken alder?
Jeg melder meg foreløpig inn her jeg 14dpo i dag, og ikm i dag. Fikk første svaaaaake strek 10dpo, og de har blitt mer og mer tydelige 12dpo fikk jeg pluss på vanlig CB, og jeg har fått "Gravid 1-2" på digital cb tre ganger nå i dag dukket det opp "gravid" mens timeglasset fortsatt blinket, og så kom "1-2" et minutt senere... noen som vet om det har noen betydning?
4+0 i dag og termin 20. Juli i følge kalkulatoren til BV