Vifsla
Elsker forumet
JaPrøvd fritert scampi? eneste sushien jeg spiser hvertfall, men det er SYKT godt![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
JaPrøvd fritert scampi? eneste sushien jeg spiser hvertfall, men det er SYKT godt![]()
Makrell er godtjeg har så lyst å like sushi jeg! Ser så godt ut, men får brekninger hver gang jeg prøver
![]()
Prøvd fritert scampi? eneste sushien jeg spiser hvertfall, men det er SYKT godt![]()
Jasånn du får på kinarestaurant? Men trodde ikke det var sushi jeg. Er kjempegodt vertfall
tenker på tempura maki, det får du hos alle sushi restauranter![]()
Ser på sushi som i "rå" fisk jeg, og det er bare kvalmt syns jeg.
Men scampi er godt![]()
sushi betyr marinert ris, så egentlig er det ris med tilbehør/toppingdvs at det er det samme om det er rå, saltet, røkt, fritert, kokt eller stekt det som er på/i risen
![]()
Makrell er godtjeg har så lyst å like sushi jeg! Ser så godt ut, men får brekninger hver gang jeg prøver
![]()
Jeg også trodde sushi var rå fisk, og risen tilbehøret liksom, man lærer så lenge man lever![]()
Jeg sitter prøvevakt for elevene nå. Glad det ikke er jeg som sitter der og svetter![]()
Hatt fri i dag! Bare ryddet litt og ellers lagt på sofaeni dag skal vi på hytten med 2 andre vennepar
gleder meg
![]()
Hehe, er nok mer behagelig å sitte å se på
Hvilken alder?
Jeg melder meg foreløpig inn her jeg14dpo i dag, og ikm i dag. Fikk første svaaaaake strek 10dpo, og de har blitt mer og mer tydelige
12dpo fikk jeg pluss på vanlig CB, og jeg har fått "Gravid 1-2" på digital cb tre ganger nå
i dag dukket det opp "gravid" mens timeglasset fortsatt blinket, og så kom "1-2" et minutt senere... noen som vet om det har noen betydning?
4+0 i dag og termin 20. Juli i følge kalkulatoren til BV![]()