Skravletråd Juli 2015

Jeg føler meg egentlig "tryggere" når jeg har så mange symptomer om det gir noen mening. Føler på meg at ting går rett vei da ❤️ med førstemann hadde jeg ingen symptomer før uke 8-9. Er kvalm morgen og kveld, er sulten hele tiden og brystvortene er røde og står rett ut :D har også hatt sure oppstøt og halsbrann siste dagene noe jeg hadde forrige svangerskap også, dog da fra uke 20.

Jeg føler meg egentlig "tryggere" når jeg har så mange symptomer om det gir noen mening. Føler på meg at ting går rett vei da ❤️ med førstemann hadde jeg ingen symptomer før uke 8-9. Er kvalm morgen og kveld, er sulten hele tiden og brystvortene er røde og står rett ut :D har også hatt sure oppstøt og halsbrann siste dagene noe jeg hadde forrige svangerskap også, dog da fra uke 20.

Skjønner hva du mener ;)
Sist hadde jeg ingenting, og følte meg rett og slett ikke gravid. Mistet da i uke 11 :(
Men har en mye bedre følelse nå som jeg kjenner masse symptomer :D

4+0, så det er jo fortsatt ekstremt tidlig :P Men testa positivt allerede 10dpo, 3+3, så syns jeg kan få litt symptomer snart :P

Skjønner at du har lyst på dem ;) hehe

Hehehe, mannen har stått på kjøkkenet å vasket stekeovnen fordi jeg ikke orket lukta av ovnsrensen..
Plutselig så begynner han å synge på teletubbie sangen...:p
Tror har har litt mer lyst på denne babyen enn han sier :D

Hva gjør dere i dag da damer? :)

Har sendt mannen på shopping, og jeg er hjemme og prøver å vaske litt :)
Savner en støvsugerpose da :( hehe
Skal på fest i kveld da :)

Du da?

Har sendt mannen på shopping, og jeg er hjemme og prøver å vaske litt :)
Savner en støvsugerpose da :( hehe
Skal på fest i kveld da :)

Du da?

Vært i ettårsdag, og nå sløver jeg på sofaen mens mannen og ungen sover :) Sitter og kjenner på litt merkelige vondter i magen, men jeg fikk "gravid 2-3" på testen må i formiddag, så det er sikkert bare...et eller annet :P og så har jeg en svær gryte kraft stående på komfyren, så når oppvaskmaskinen er ferdig må jeg få vasket fryse-formene mine sånn at jeg har bokser til å helle over kraft i.

Vært i ettårsdag, og nå sløver jeg på sofaen mens mannen og ungen sover :) Sitter og kjenner på litt merkelige vondter i magen, men jeg fikk "gravid 2-3" på testen må i formiddag, så det er sikkert bare...et eller annet :P og så har jeg en svær gryte kraft stående på komfyren, så når oppvaskmaskinen er ferdig må jeg få vasket fryse-formene mine sånn at jeg har bokser til å helle over kraft i.

Deilig med litt alenetid mens de sover da ;)
Kjenner litt rare ting i magen jeg og, strekker litt osv.
Gratulerer med 2-3 ;)
Hva slags kraft lager du da?

I dag har jeg bakt pepperkaker med poden og min nevø. Var i ok form når jeg startet på prosjektet, men endte opp kvalm og svimmel på sofaen etterpå.... Styr altså :(

Deilig med litt alenetid mens de sover da ;)
Kjenner litt rare ting i magen jeg og, strekker litt osv.
Gratulerer med 2-3 ;)
Hva slags kraft lager du da?

Koker kraft på kraftbein av storfe, med gulrot, hvitløk løk og sellerirot, og fryser ned i store kvanta for å ha til "alt". Lillekatt får kraft på flaske, jeg tilsetter det i supper, sauser, drikker det som "te", osv. Kjempesunt og innmsri godt for en blodfattig kropp ;)

Noen som er våkne enda? :) kjeder meg på nattevakt!

Jeg er våken! Sitter egentlig og skal skive hjemmeeksamen, men jeg er litt trøtt, og litt gira... Kan ikke de neste åtte ukene bare gå kjempefort?! :P

Noen som er våkne enda? :) kjeder meg på nattevakt!
Jeg er våken! Sitter egentlig og skal skive hjemmeeksamen, men jeg er litt trøtt, og litt gira... Kan ikke de neste åtte ukene bare gå kjempefort?! :p

Jeg og er våken :D vanskelig sove!! Er så redd for at testene jeg tat på morningen skal bli svakere og at det ikke går bra :( overtenker alt for mye !!

Jeg og er våken :D vanskelig sove!! Er så redd for at testene jeg tat på morningen skal bli svakere og at det ikke går bra :( overtenker alt for mye !!

Åh, kjenner sånn til det! Og tror du søren ikke billigtesten min på fredag morgen (IKM) var svakere enn den på torsdag formiddag?!?! Men den på fredag formiddag var sterkere enn begge, og i dag rykket jeg opp til "gravid 2-3" på CB Digital, så det må jo gå riktige veien.

Billigtestene er dumme :P

Back
Topp