kattungen
Glad i forumet
Hos meg kom alltid gravid opp først (eller på de tre jeg har tatt iallefall), og så kom 1-2/2-3/3+ ett minutt etterpå
Da satser jeg på at det ikke betyr noe utover at jeg er gravid
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hos meg kom alltid gravid opp først (eller på de tre jeg har tatt iallefall), og så kom 1-2/2-3/3+ ett minutt etterpå
Er så uendelig kvaaaaaalm
Jeg føler meg egentlig "tryggere" når jeg har så mange symptomer om det gir noen mening. Føler på meg at ting går rett vei da med førstemann hadde jeg ingen symptomer før uke 8-9. Er kvalm morgen og kveld, er sulten hele tiden og brystvortene er røde og står rett ut har også hatt sure oppstøt og halsbrann siste dagene noe jeg hadde forrige svangerskap også, dog da fra uke 20.
Jeg har ingen symptomer
4+0, så det er jo fortsatt ekstremt tidlig Men testa positivt allerede 10dpo, 3+3, så syns jeg kan få litt symptomer snartDe kommer nok
Er vel like vanlig uten som med og da
Hvor langt er du i dag?
4+0, så det er jo fortsatt ekstremt tidlig Men testa positivt allerede 10dpo, 3+3, så syns jeg kan få litt symptomer snart
Hva gjør dere i dag da damer?
Har sendt mannen på shopping, og jeg er hjemme og prøver å vaske litt
Savner en støvsugerpose da hehe
Skal på fest i kveld da
Du da?
Vært i ettårsdag, og nå sløver jeg på sofaen mens mannen og ungen sover Sitter og kjenner på litt merkelige vondter i magen, men jeg fikk "gravid 2-3" på testen må i formiddag, så det er sikkert bare...et eller annet og så har jeg en svær gryte kraft stående på komfyren, så når oppvaskmaskinen er ferdig må jeg få vasket fryse-formene mine sånn at jeg har bokser til å helle over kraft i.
Deilig med litt alenetid mens de sover da
Kjenner litt rare ting i magen jeg og, strekker litt osv.
Gratulerer med 2-3
Hva slags kraft lager du da?
Noen som er våkne enda? kjeder meg på nattevakt!
Noen som er våkne enda? kjeder meg på nattevakt!
Jeg er våken! Sitter egentlig og skal skive hjemmeeksamen, men jeg er litt trøtt, og litt gira... Kan ikke de neste åtte ukene bare gå kjempefort?!
Jeg og er våken vanskelig sove!! Er så redd for at testene jeg tat på morningen skal bli svakere og at det ikke går bra overtenker alt for mye !!