Skravletråd Juli 2015

Hva skal dere ha til middag i dag da damer? :-) Her blir det bare noe enkelt i dag. Hjemmelaget tomatsuppe og egg osv.

Hei:) Jeg tenker sånn at jeg gjerne vil se at testene blir sterkere, men etter å ha lest her inne så ser jeg at fargestoffet i de billigstrimlene(som jeg har brukt mest av) varierer i mengde. Så har man strek så har man strek og burde vel strengt talt ikke teste mer. Men jeg kommer til å ta en digital m/uke på onsdag for å sjekke om det står 2-3,for da føler jeg hcg er riktig i forhold til at jeg da straks er 5 uker på vei:)
Jeg tenker også sånn, har man strek så har man strek. Men jeg har også full forståelse for di som tester seg hver dag (er jo en stooor glede å få positiv test):) Jeg skal også teste med cbd nå til uka, er liksom en bekreftelse :p

• Liker
Reactions: Ada
Jeg tester også hver dag enda, for å se at det er en strek der og at den ikke blir betydelig svakere :) har ikke tatt digital enda selvom jeg har veldig sterke streker, skal ta på tirsdag :D

Middagen idag blir biff, bernaise og grønnsaker :D

Hei :)
Lurer på en ting! Dere som har fått en positiv test, fortsetter dere å teste dere hver dag etterpå?:) ser bare mange som skriver om testene sine hver dag. Jeg har tatt en test og den var positiv. Er det da i tilfelle en grunn for at dere tester dere i flere dager?:)

Jeg har testet flere dager med billigstrimler fordi jeg syns det er gøy å se stigningen ;)

Hva skal dere ha til middag i dag da damer? :-) Her blir det bare noe enkelt i dag. Hjemmelaget tomatsuppe og egg osv.

Ikke bestemt enda. Mannen ligger rett ut på sofaen etter fest i går, så blir nok ikke så mye hjelp derfra heller.
Noen forslag? :)

Ikke bestemt enda. Mannen ligger rett ut på sofaen etter fest i går, så blir nok ikke så mye hjelp derfra heller.
Noen forslag? :)
Er jo alltid mest fristende med fet mat når man er fyllesyk, men er jo det som frister minst når man er gravid og småuggen :P koteletter og ovnsbakte grønnsaker synes vi er godt på søndager :-) så kan det bare stå og kose seg på egen hånd i ovnen :-) eller en litt spicy suppe. Her blir det tomatsuppe med litt chili i :P synes det er godt med litt sterk mat nå som jeg er så småuggen :)

Er jo alltid mest fristende med fet mat når man er fyllesyk, men er jo det som frister minst når man er gravid og småuggen :P koteletter og ovnsbakte grønnsaker synes vi er godt på søndager :-) så kan det bare stå og kose seg på egen hånd i ovnen :-) eller en litt spicy suppe. Her blir det tomatsuppe med litt chili i :P synes det er godt med litt sterk mat nå som jeg er så småuggen :)

Hvordan lager du den suppa da? :)

Ja, mannen hadde lyst på kebab :p men føler ikke for det i dag, siden det ble pizza i går...hehe. litt usikker på hva jeg har i frysen, men tenkte å romstere litt :)

Hei :)
Lurer på en ting! Dere som har fått en positiv test, fortsetter dere å teste dere hver dag etterpå?:) ser bare mange som skriver om testene sine hver dag. Jeg har tatt en test og den var positiv. Er det da i tilfelle en grunn for at dere tester dere i flere dager?:)

Jeg fortsetter å teste bare for å se at hcg stiger normalt, for jeg har hatt et svangerskap utenfor livmoren før, og er livredd for å miste den andre egglederen også.

Middag ja, eh... vi har tatt ut kjøttdeig av fryseren, så det blir vel noe med kjøttdeig :P vurderer å lage lasagne, men det wr litt mye jobb når jeg er så sliten :P

Middag ja, eh... vi har tatt ut kjøttdeig av fryseren, så det blir vel noe med kjøttdeig :P vurderer å lage lasagne, men det wr litt mye jobb når jeg er så sliten :P

Ser den ja :) hehe
Her har jeg tatt opp sommerkoteletter og spareribs :)
Så blir det vel noen grønnsaker ved siden av.

Kvalm!! Orker ikke tanken på å lage noenting som helst som ser eller lukter mat. Heldigvis får mannen mat siden vi er invitert på middag ;) Jeg må bare finne opp en unnskyldning.. Jeg var kvalm hele forrige svangerskap også, så tror det lett kan fattes mistanke.

Kvalm!! Orker ikke tanken på å lage noenting som helst som ser eller lukter mat. Heldigvis får mannen mat siden vi er invitert på middag ;) Jeg må bare finne opp en unnskyldning.. Jeg var kvalm hele forrige svangerskap også, så tror det lett kan fattes mistanke.

Her har det visst allerede kommet mistanker. Tror jeg klarte å ro meg unna greit da :)

Vi forsøker å spise tom fryseren før vi flytter :P funker så dårlig å ha med frossen mat fra Stavanger til Østfold :P

Vi forsøker å spise tom fryseren før vi flytter :P funker så dårlig å ha med frossen mat fra Stavanger til Østfold :P

Det kan jeg se for meg ja. Haha :)
Har lyst å tømme her og så jeg kan tine den av, men er ikke så lett når svigermor plutselig dukker opp med en haug med mat fra gilde...

Jeg fortsetter å teste bare for å se at hcg stiger normalt, for jeg har hatt et svangerskap utenfor livmoren før, og er livredd for å miste den andre egglederen også.
Skjønner jeg godt! Har hatt det samme jeg og, men slapp å fjerne egglederen, men er derfor litt redd det skal skje igjen. Har ingen smerter nå da, så det er jo et godt tegn:)

Det kan jeg se for meg ja. Haha :)
Har lyst å tømme her og så jeg kan tine den av, men er ikke så lett når svigermor plutselig dukker opp med en haug med mat fra gilde...

Åh, nam! Mat fra Gilde, omnomnom.

Skjønner jeg godt! Har hatt det samme jeg og, men slapp å fjerne egglederen, men er derfor litt redd det skal skje igjen. Har ingen smerter nå da, så det er jo et godt tegn:)

Jeg har ikke smerter, og testene blir sterkere og sterkere (og var positive veldig tidlig, på ex.u.en ble de ikke positive før 10 dager over ikm, mens nå ble de positive 4 dager før ikm :) ) håper det er positivt :)

Åh, nam! Mat fra Gilde, omnomnom.

Hehe, du får komme å spise innimellom når vi har fylt opp ;)
Svigermor har tilgang til butikken der, så vi får tak i litt andre varer enn det som selges i butikken også :) og myyye bedre priser :)

Back
Topp