Skravletråd Juli 2015

Hehe, du får komme å spise innimellom når vi har fylt opp ;)
Svigermor har tilgang til butikken der, så vi får tak i litt andre varer enn det som selges i butikken også :) og myyye bedre priser :)
Nam! Forrige svangerskap hadde jeg dilla på biff og svinekjøtt rundt uke 14-18, så det gikk myyyye grillmat på den tiden ;)

Jeg har ikke smerter, og testene blir sterkere og sterkere (og var positive veldig tidlig, på ex.u.en ble de ikke positive før 10 dager over ikm, mens nå ble de positive 4 dager før ikm :) ) håper det er positivt :)
Ja vi får håpe på det beste:) men jeg jubler ikke før jeg har vært hos legen å fått det bekreftet at det sitter der det skal :)

Jada, var skikkelig rastløs tidligere i dag og fikk ryddet litt, støvsuget og vasket klær. Gikk tur med vofsen, og nå ligger jeg rett og slett helt slått ut på sofaen :(
Mannen har kommet seg etter gårsdagens fyll da, og står på kjøkkenet og fikser gratinerte grønnsaker til middagen :D

Middagen ble skikkelig skuffende, macaroni og kjøttdeig og ketchup :P ingen matlyst overhodet, men ettåringen elsker macaroni og mais, så da ble det fingermat ;)

Hmm har hatt to dager helt fri for kvalme nå.. Først synes jeg det var superdeilig, men nå blir jeg litt småbekymret.. Litt dumt å skrive det her kanskje.. Men føler meg bare så merkelig

Hmm har hatt to dager helt fri for kvalme nå.. Først synes jeg det var superdeilig, men nå blir jeg litt småbekymret.. Litt dumt å skrive det her kanskje.. Men føler meg bare så merkelig

Er lov å fortelle om bekymringene sine vel ;)
Bare nyt fraværet av kvalmen du ;) like vanlig uten som med :)

Er lov å fortelle om bekymringene sine vel ;)
Bare nyt fraværet av kvalmen du ;) like vanlig uten som med :)
Ja er jo egentlig glad for at det holder seg unna, men så har jeg jo lest om flere hvor symptomene plutselig ble borte og de mistet.. Så sykt miljøskadet av å henge her inne :P haha
Jubler for RBK-sølv :D

Ja er jo egentlig glad for at det holder seg unna, men så har jeg jo lest om flere hvor symptomene plutselig ble borte og de mistet.. Så sykt miljøskadet av å henge her inne :P haha
Jubler for RBK-sølv :D

Hehe, skjønner den. Syns det har hjulpet å henge litt her jeg da, men man kan ikke ta til seg alle innlegg. Da hadde nok hvem som helst blitt nervevrak :p haha

Man blir vel også mer vant til symptomene også kanskje? Ikke vet jeg egentlig siden dette er min første graviditet med symptomer...hehe

God morgen jenter :-) hva er planene deres for dagen idag da?
Jeg er på jobb :) blir en lang dag på jobb tror jeg, for jeg er stuptrøtt :p undres over om jeg er trøtt pga graviditeten eller om det er fordi jeg ikke sov så lenge etter nattvakta på søndag :p

God morgen :D Idag er en veldig bra dag! For i februar når jeg hadde kjemisk i år, så var det dag 28(har syklus på 25 dager) at jeg begynte fossblø og forsto alle de positive testene bare var å kaste. Idag er det dag 28 igjen og streken er sterkere enn aldri før :D I morgen blir det digital for første gang, også skal jeg roe ned testingen og falle til ro med at det isåfall ikke er kjemisk <3 Ha en strålende dag alle sammen :D

Hehe, skjønner den. Syns det har hjulpet å henge litt her jeg da, men man kan ikke ta til seg alle innlegg. Da hadde nok hvem som helst blitt nervevrak :p haha

Man blir vel også mer vant til symptomene også kanskje? Ikke vet jeg egentlig siden dette er min første graviditet med symptomer...hehe
Ja er jo koselig å ha noen å snakke med også :-) Føler meg fremdeles "symptomløs" bortsett fra hovne og rare brystvorter :P men satser på at det er symptom nok og at alt er som det skal :)

Idag hadde jeg planer om å være supereffektiv å få ryddet å vasket huset. (Fikk aldri gjort det i helgen) Ble nesten ferdig med å rydde stuen før jeg plutselig ble superkvalm. Så nå ligger jeg flatt ut i sengen. Vurderer å se en film :p

God morgen jenter :-) hva er planene deres for dagen idag da?
Jeg er på jobb :) blir en lang dag på jobb tror jeg, for jeg er stuptrøtt :p undres over om jeg er trøtt pga graviditeten eller om det er fordi jeg ikke sov så lenge etter nattvakta på søndag :p

Her har jeg jobbet i 4 timer i dag og er helt utslitt :p haha
Er nok en blanding her tror jeg, av vitaminmangel og gravid ;)
Har vært og kopiert noen lister på treninga som trenger oppdatering, men nå tror jeg jeg skal slappe av en time før jeg faktisk oppdaterer den :)

Ja er jo koselig å ha noen å snakke med også :-) Føler meg fremdeles "symptomløs" bortsett fra hovne og rare brystvorter :P men satser på at det er symptom nok og at alt er som det skal :)

Da er det jo noe da :) greit å føle litt på at det skjer noe med kroppen og.
Du kan godt låne litt av kvalmen min da, om du føler deg bedre da :p hehe
Annenhver dag kanskje? ;)

Idag hadde jeg planer om å være supereffektiv å få ryddet å vasket huset. (Fikk aldri gjort det i helgen) Ble nesten ferdig med å rydde stuen før jeg plutselig ble superkvalm. Så nå ligger jeg flatt ut i sengen. Vurderer å se en film :p

Høres ut som meg det der :p

Når er det man kan se hjerteslag på tidlig ul?

Back
Topp