Skravletråd Juli 2015

Hah, fant igjen notatene mine fra sist! Var på UL 6+2, ble satt tilbake til 5+5, men så hjerteslag. :)

Skal liksom skrive på hjemmeeksamen, men sotter isteden i sofaen og nyter at ettåringen sover, mens jeg ser på the big bang theory

Deilig å nyte freden litt og ;)
Hva har du eksamen i?

Huff, kanskje litt vann hjelper? :confused:

Er det samme her, bare at jeg ligger på sofaen :(

Drikker vann, små slurker... Har også kjøpt farris med eplejuice. Ligger til kjøling i kjøleskapet. Så spiser jeg ananas :)

Kvier meg til å fortelle sjefen om sykemeldingen, men må vell bare hoppe i det snart.

Deilig å nyte freden litt og ;)
Hva har du eksamen i?

Det er et litt lite fagfelt i norge, så jeg er ikke veldig komfortabel med å skrive det på åpent forum ;) men Eksamenen er veldig utfordrende :)

Drikker vann, små slurker... Har også kjøpt farris med eplejuice. Ligger til kjøling i kjøleskapet. Så spiser jeg ananas :)

Kvier meg til å fortelle sjefen om sykemeldingen, men må vell bare hoppe i det snart.

Bra du får i deg noe da :)
Ananas hørtes ikke så verst ut. Kanskje jeg skal få kjøpt meg det jeg og :)

Skjønner at du kvier deg, men det er jo ikke noe du får gjort noe med da.
Nå vet jeg jo ikke hvordan sjefen din er, men tror du h*n tar det sp ille?

Bra du får i deg noe da :)
Ananas hørtes ikke så verst ut. Kanskje jeg skal få kjøpt meg det jeg og :)

Skjønner at du kvier deg, men det er jo ikke noe du får gjort noe med da.
Nå vet jeg jo ikke hvordan sjefen din er, men tror du h*n tar det sp ille?

Jeg er akkurat for øyeblikket i permisjon fra min faste stilling for å hjelpe til i en annen barnehage ut året... Vært der siden 1. September. Og nå blir jeg sykemeldt... Det som er det verste...

Det er et litt lite fagfelt i norge, så jeg er ikke veldig komfortabel med å skrive det på åpent forum ;) men Eksamenen er veldig utfordrende :)

Vi får ta det når vi kommer på skjult da ;) hehe
Lykke til ihvertfall :)

Jeg er akkurat for øyeblikket i permisjon fra min faste stilling for å hjelpe til i en annen barnehage ut året... Vært der siden 1. September. Og nå blir jeg sykemeldt... Det som er det verste...

Ah, skjønner at den kan være litt vrien ja :(
Men som sagt, så er det jo ikke så mye du får gjort med det da.
Håper de tar det greit da :)

Har fått time til første kontroll i uke 12 den 18 desember ❤️ Da er det bare å satse på at bamsemumsen klorer seg fast til da :D

Jeg hadde min første time hos legen i dag =) 6+2 på vei =)

Bestilte også tidlig UL så dit skal jeg neste uke den 18, gleder meg. virker nok ikke helt virkelig før jeg ser det på ul tenker jeg =)

hvor tidlig drar dere til lege/jordmor?

Back
Topp