Når er det man kan se hjerteslag på tidlig ul?
Skal på UL 7+0 og da håper jeg å høre hjertet Sist graviditet var jeg også på UL 7+0 og fikk høre hjertet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Når er det man kan se hjerteslag på tidlig ul?
Burde jo huske det fra sist, men nei
Hah, fant igjen notatene mine fra sist! Var på UL 6+2, ble satt tilbake til 5+5, men så hjerteslag.
Og på UL 7+3 var knøttet en hel cm lang
Får lyst på tidlig ul jeg og. Har vært litt usikker, siden jeg mistet i uke 11 sist, men har troa på at den klorer seg fast nå
Krysser fingrene for oss!
Ligger strak ut i sengen.... kvalmJeg og
Nå skal de bli til termin
Driver med i dag da?
Ligger strak ut i sengen.... kvalm
Skal liksom skrive på hjemmeeksamen, men sotter isteden i sofaen og nyter at ettåringen sover, mens jeg ser på the big bang theoryJeg og
Nå skal de bli til termin
Driver med i dag da?
Skal liksom skrive på hjemmeeksamen, men sotter isteden i sofaen og nyter at ettåringen sover, mens jeg ser på the big bang theory
Huff, kanskje litt vann hjelper?
Er det samme her, bare at jeg ligger på sofaen
Deilig å nyte freden litt og
Hva har du eksamen i?
Drikker vann, små slurker... Har også kjøpt farris med eplejuice. Ligger til kjøling i kjøleskapet. Så spiser jeg ananas
Kvier meg til å fortelle sjefen om sykemeldingen, men må vell bare hoppe i det snart.
Bra du får i deg noe da
Ananas hørtes ikke så verst ut. Kanskje jeg skal få kjøpt meg det jeg og
Skjønner at du kvier deg, men det er jo ikke noe du får gjort noe med da.
Nå vet jeg jo ikke hvordan sjefen din er, men tror du h*n tar det sp ille?
Det er et litt lite fagfelt i norge, så jeg er ikke veldig komfortabel med å skrive det på åpent forum men Eksamenen er veldig utfordrende
Det er et litt lite fagfelt i norge, så jeg er ikke veldig komfortabel med å skrive det på åpent forum men Eksamenen er veldig utfordrende
Jeg er akkurat for øyeblikket i permisjon fra min faste stilling for å hjelpe til i en annen barnehage ut året... Vært der siden 1. September. Og nå blir jeg sykemeldt... Det som er det verste...