Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
*glad* Har ikke turt ta en digital test før idag, føler kjemisk faren er litt over nå så tok sjansen Og jaggu var den positiv! 4+1 idag og tror endelig på at jeg virkelig er gravid <3 Nå gikk det nettopp virkelig opp for meg
Weee!
Gratulerer med fin digital
Har fått time til tidlig ultralyd 28. November, da er jeg 7+0. Syns det er kjempelenge til
Så gøy bestemte oss for å dra i uke 10 eller 11 istedet vi, for da ser set ut som en baby, je føler det er syyyyykt lenge til. Er 6+1 i dag så blir jo ca en mnd til! Kanskje jeg må dra neste uke allikevel! Hahaa
Jeg skal ha en i uke 13 også, men må nesten ha den i uke 6-7 for å se at alt er på riktig sted
Vi vil ha før jul, så vi kan bruke UL bildet i julegavene til de som skal få æren av å få avsløringen om at vi skal ha barn derfor vil vi at det skal se litt ut som et barn iaf! Haha. Men føler meg bra, trygg, og at alt står bra til inni der, derfor følte jeg det var greit å utsette! Skal høre på fosterlyd 10.desember da! Kanskje vi også får innvendig ul hos legen, siden han har det på kontoret sitt håper alt står bra til hos deg!! Deilig og kunne slippe ned skuldrene og nyyyyte
Her har jeg bestilt "I'm the BIG sister!"-tskjorte til den kommende storesøsteren, som jeg tenker å ha på henne i jula Men da vil jeg være sikker på at alt er fint først.
For alt jeg vet kan det være vi blir avslørt allerede i familieselskapet neste helg, for på ettermiddagen og kvelden ser jeg så oppblåst og gravid ut at jeg ikke helt vet hvordan jeg skal skjule det
Bare 17 dager til ultralyd! Det er jo ikke lenge
Takktakk Blir gøy følge deg m&m mini Dette skal gå såå fint for oss alle juhuuU!!
Siden dette er en skravletråd. Kan noen gi meg noen gode måter eg kan fortelle samboeren at han skal bli pappa igjen?? Tenkte eg sko vente til fredag å si at mensen ikke er komt å så får han be meg ta en test. Siden eg ikke har sakt til han at eg er gravid endå. Har ikke gått opp for meg heller for å si det sånn.
Siden dette er en skravletråd. Kan noen gi meg noen gode måter eg kan fortelle samboeren at han skal bli pappa igjen?? Tenkte eg sko vente til fredag å si at mensen ikke er komt å så får han be meg ta en test. Siden eg ikke har sakt til han at eg er gravid endå. Har ikke gått opp for meg heller for å si det sånn.
Jeg syndet i dag.. Var så forferdelig uggen og ingen middag fristet.. Ble en skive jubelsalami delt i to oppå to halve rundstykker. Var så godt med noe salt, og nå føler jeg meg som en egoistisk dritt