kattungen
Glad i forumet
Hva har du eksamen i og når? Føler med deg!! Har eksamen på onsdag, og sliter med lesingen, hehe
Sitter med hjemmeeksamen nå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva har du eksamen i og når? Føler med deg!! Har eksamen på onsdag, og sliter med lesingen, hehe
Han sa jo ikke nei. Må nok bare la det synke inn tror jeg. Tror kanskje han er litt redd for at det skal gå galt igjen, uten at han sier noe om det...
Skjønner det ja... Det tok nesten 1 år før sambo turte å prøve på nytt etter vi mistet i uke 18. Så skjønner han godt!
Hvor kjøpte du bodyen?Lesing til eksamen er fryktelig vannsklig nå! Må si fokuset er veldig på lille spira i magen OG mat! Har lyst på noe digg...! Gleder meg til å fortelle svigerfar og kona & broren til mannen min og kona i morgen! Eller Trym skal få dele nyheten :-D
På lillemille.DKHvor kjøpte du bodyen?
Lykke tilSitter med hjemmeeksamen nå
Jeg tok Otrivin nesespray med methol igår og nå leste jeg at det ikke er bra ???? :0 tenkte ikke over det i det hele tatt
Lykke til
Takk, det virkelig trengs! Om seks timer skal ettpringen vekkes og vi reiser til flyplassen for å fly til Universitetet så jeg får levert eksamenen. Og jeg mangler 1600 ord. -.-
God morgen
Håper alle har sovet godt og er klar for fredagen ?
På lillemille.DK
God morgen jeg har sovet godt! Enn du? Nå venter jeg bare på sambo
God morgen
Håper alle har sovet godt og er klar for fredagen ?
God morgen jeg har sovet godt! Enn du? Nå venter jeg bare på sambo
Jeg sovnet så sent, men jeg sov godt da jeg endelig fikk sove.
Nå er jeg klar for helg, og håper den går fort, for jeg vil gjerne raskt til 5+0 og forbi grensen for kjemisk.
Ææææsj.. Lille har fått spysyken, og her går jeg med brekninger
Å vaske sengetøy med spy i natt va HARDT..
Takk!!Huff da, sjans for at du spyr ved synet og da?
God bedring