Skravletråd Juli 2015

Han sa jo ikke nei. Må nok bare la det synke inn tror jeg. Tror kanskje han er litt redd for at det skal gå galt igjen, uten at han sier noe om det...

Skjønner det ja... Det tok nesten 1 år før sambo turte å prøve på nytt etter vi mistet i uke 18. Så skjønner han godt!

Skjønner det ja... Det tok nesten 1 år før sambo turte å prøve på nytt etter vi mistet i uke 18. Så skjønner han godt!

Ja, den sitter nok i den. Og i uke 18 er den jo em baby og da :( huff.
Klem til dere.
Denne gangen skal den sitte helt ut både for deg og meg :)
Skal nok klare å få lurt med meg mannen en tur se ;)

Lesing til eksamen er fryktelig vannsklig nå! Må si fokuset er veldig på lille spira i magen OG mat! Har lyst på noe digg...! Gleder meg til å fortelle svigerfar og kona & broren til mannen min og kona i morgen! Eller Trym skal få dele nyheten :-D
Hvor kjøpte du bodyen?

Jeg tok Otrivin nesespray med methol igår og nå leste jeg at det ikke er bra ???? :0 tenkte ikke over det i det hele tatt :(

Jeg brukte masse nesespray sist gang jeg var gravid. Var så heldig å bli potte tett i nesa under siste del av svangerskapet. Og jeg får ikke sove med tett nese! Så jeg bruke en del desverre.. Dagen etter lillegutt kom ut var jeg helt bra igjen!

Takk, det virkelig trengs! Om seks timer skal ettpringen vekkes og vi reiser til flyplassen for å fly til Universitetet så jeg får levert eksamenen. Og jeg mangler 1600 ord. -.-

God morgen :)
Håper alle har sovet godt og er klar for fredagen ?

God morgen :) jeg har sovet godt! Enn du? Nå venter jeg bare på sambo ❤️

Sovet bedre i natt, men våknet 0530 da :p
Men har ihvertfall sovet sammenhengende siden 23 :)
Må få høre om reaksjonen hans da :)

God morgen :)
Håper alle har sovet godt og er klar for fredagen ?

Jeg sovnet så sent, men jeg sov godt da jeg endelig fikk sove.

Nå er jeg klar for helg, og håper den går fort, for jeg vil gjerne raskt til 5+0 og forbi grensen for kjemisk.

Jeg sovnet så sent, men jeg sov godt da jeg endelig fikk sove.

Nå er jeg klar for helg, og håper den går fort, for jeg vil gjerne raskt til 5+0 og forbi grensen for kjemisk.

Hvilken dag er du der? :)
Noen spennende planer for helgen da, bortsett fra å nyte lille spire?

Ææææsj.. Lille har fått spysyken, og her går jeg med brekninger :o
Å vaske sengetøy med spy i natt va HARDT..

Ææææsj.. Lille har fått spysyken, og her går jeg med brekninger :o
Å vaske sengetøy med spy i natt va HARDT..

Huff da, sjans for at du spyr ved synet og da? :(
God bedring :)

Huff da, sjans for at du spyr ved synet og da? :(
God bedring :)
Takk!!
Ja, i natt var det rett før..
Men nå holder han ikke på noe.. Litt drikke, så spy.. Han har ikke spist siden kveldsmat igår kl.19, og det spydde han opp igjen i natt.. Huff! Han vil ikke ha noe heller.. Prøvde med litt tørre kjeks og eplejuice/farris-blanding.. Men nei.. Håper dette går fort over, han blir så veldig pjusk.. Bare 17 mnd og 4 gang med omgangssyken :o

Back
Topp