Skravletråd Juli 2015

Kan jeg tenke meg, er jo ikke noe behagelig med litt kvalme heller :(

Har vært greit en stund nå egentlig, pga trening, men nå klarer jeg ikke trene pga kvalmen og smertene :(

Kan ikke trene når du er dårlig! Da må du spare krefter til spiren. Trening er bare bra når kroppen er i stand til det. ♡ Håper du snart kan orke igjen, siden det hjelper deg.

Må du tisse ofte på natten? Jeg må ikke det, men tisser litt oftere på kveldstid da :p

Nja, når jeg først står opp for å lage mat går jeg på toalettet samtidig :p ! Så litt usikker på om jeg hadde måttet eller ikke hvis jeg ikke sto opp.. Men føler ikke jeg gjør det så veldig mye mer enn ellers, men nå har alltid alle rundt meg ledd av meg fordi jeg går tisser hver time sikkert :P haha!

Åh, Lykkeliten, nå gjorde du meg lykkelig her! Takk! Stor klem.

Har en cbd igjen, tar den på søndag da. :)

Ellers begynner jeg virkelig å merke søvnunderskuddet nå. Snork. Er det ikke på tide med lur snart?

Åh, Lykkeliten, nå gjorde du meg lykkelig her! Takk! Stor klem.

Har en cbd igjen, tar den på søndag da. :)

Ellers begynner jeg virkelig å merke søvnunderskuddet nå. Snork. Er det ikke på tide med lur snart?

Værsågod! ♡

Siden jeg har sjekket det før skulle det bare mangle at jeg deler med deg når du er enestelig. ♥ Vi skal jo heie hverandre frem, og det skal gå bra. :)

Kan ikke trene når du er dårlig! Da må du spare krefter til spiren. Trening er bare bra når kroppen er i stand til det. ♡ Håper du snart kan orke igjen, siden det hjelper deg.

Håper det jeg og. Elsker treninga mi, og å være instruktør for barna på 6-8. Men jeg har ikke hatt mulighet dessverre.
Må jo bli noen endringer i treningen om jeg klarer å komme meg tilbake igjen da, siden det er mye jeg ikke bør gjøre som gravid, men er veldig bra for kroppen med taekwondo :D

Ser fra forrige suksesshistorie at jeg hadde hcg på 3200 på 4+6 og 7400 på 5+1.

På grunn av hjemmeeksamenen har jeg ikke rukket å ta hcg denne uka, og nå er vi bortreist til torsdag morgen. Fredag har jeg time til tidlig ul. Forsøker å ta det lugnt litt til. Pust.

Fy søren som jeg FRYSER!!! Hjelper ikke at jeg har hele garderoben med ull på meg heller ... Andre som fryser?

Fy søren som jeg FRYSER!!! Hjelper ikke at jeg har hele garderoben med ull på meg heller ... Andre som fryser?

Jeg er heller motsatt jeg. Normalt sett er jeg ei skikkelig frysepine, men nå om dagen er jeg varm :)

Ja, jeg fryser. Vanligvis varm.

Dro ut for å handle litt på senteret og fikk kjøpt meg en ny vinterjakke og en liten julegave.
Hadde tenkt å ta matshoppingen borti gata har, og må da forbi huset mitt. Men neida, mat ble det ikke enda, for jeg holdt på å tisse på meg :o
Haha. Ikke en time siden sist engang :p

God ettermiddag jenter :-)
Idag fikk jeg sove lenge, og våknet uthvilt for første gang på lenge. Det var deilig! :-) men nå er jeg allere trøtt igjen :p skikkelig kjipt at det eneste symptomet mitt er trøtthet, for da føler jeg at jeg bare er lat og at det ikke er pga graviditeten :p kan jo hende jeg hadde vært like trøtt om jeg ikke hadde vært gravid!

Hvilke planer har dere for helgen? :-)
Jeg er på jobb nå ikveld, men har fri resten av helga, så da blir det avslapping og kos :-)

Idag fikk jeg vite at jeg har fått meg ny jobb! :-) jobber nå bare 50% og hadde søkt på en 100% stilling på samme plass, fikk beskjed idag om at jeg fikk jobben og skal begynne 1. Januar :-) det passer jo kjempebra nå som jeg er gravid, så får vi litt mer å rutte med, samt mer penger i permisjonen :-)

Om vi skulle ta en prAt om blomstene og biene :p haha... Stakkars, han ble jo sjokkert! Men er så glad jeg filmet det :) minne for livet !

Det blir nok gøy å se tilbake på senere ;)

Dro ut for å handle litt på senteret og fikk kjøpt meg en ny vinterjakke og en liten julegave.
Hadde tenkt å ta matshoppingen borti gata har, og må da forbi huset mitt. Men neida, mat ble det ikke enda, for jeg holdt på å tisse på meg :o
Haha. Ikke en time siden sist engang :p

Haha :p kjøpte du jakken stor nok nå da?

Back
Topp