Kan man bruke det når man er gravid??? Ikke seriproct i hvertfall
Alcos anal er det en som heter
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan man bruke det når man er gravid??? Ikke seriproct i hvertfall
Det vil tiden vise...hehe
Skal vel holde en stund vel
Jeg også må ha en ny! Lurer om sambo kan kjøpe den jeg ønsker meg i morgen?
GratulererGod ettermiddag jenter
Idag fikk jeg sove lenge, og våknet uthvilt for første gang på lenge. Det var deilig! men nå er jeg allere trøtt igjen skikkelig kjipt at det eneste symptomet mitt er trøtthet, for da føler jeg at jeg bare er lat og at det ikke er pga graviditeten kan jo hende jeg hadde vært like trøtt om jeg ikke hadde vært gravid!
Hvilke planer har dere for helgen?
Jeg er på jobb nå ikveld, men har fri resten av helga, så da blir det avslapping og kos
Idag fikk jeg vite at jeg har fått meg ny jobb! jobber nå bare 50% og hadde søkt på en 100% stilling på samme plass, fikk beskjed idag om at jeg fikk jobben og skal begynne 1. Januar det passer jo kjempebra nå som jeg er gravid, så får vi litt mer å rutte med, samt mer penger i permisjonen
Tusen takk Får prøve det og kaldt vann i morraAlcos anal er det en som heter
Du fortjener det nå vel?
Tusen takk Får prøve det og kaldt vann i morra
Han sa han skulle gjøre det
Søte, snille mannen
Her var det bursdagsgave fra bestemor da fikk penger for å kjøpe meg
Han er det ja
Snille bestemor, så greit å ha bursdager... Får alltid noe man trenger
Ja, også var det vel hun som fikk meg på tanken at jeg faktisk ikke hadde en vinterjakke...hehe
Snilt av henne ble ikke jakke på meg i dag der sambo jobber skulle de dra til Sverige på tur i dag, men pasienten hans er syk....
Verdens beste hehe
Så kjedelig da
Kanskje en annen dag da?
Det var det men sambo sa at vi kunne kjøre oss en tur til Sverige å kjøpe den senere en dag
Det er bra
Driver med nå da?
Jeg er hos mamma og pappa så prøver jeg å svelge hard for å ikke kaste opp de vet det ikke enda! Har du sagt det? Er så nervøs for å miste, så da gidder jeg ikke å si noe.
Hva du gjør da?
Har sagt det til søstra mi og ei kusine bare
Svigerfamilien får vite det på julaften siden vi skal feire med de, også skal vi i middag med min familie 2. Juledag er 11 uker på julaften, og de kommer til å skjønne det når jeg takker nei til ølen
Hvis ikke hadde jeg nok ventet til over nyåret
Skulle egentlig rydde litt, men fant meg selv rett ut på sofaen. Helt ødelagt haha
Så prøver egentlig å sove litt, men det er visst ikke så lett
Koselig da kommer til å si det på julaften jeg også! Er bare 10 uker da.. Men håper spiren klorer seg hardt fast er du så dårlig i dag? Huff, men husk det er verdt det
Huff ja, men det er nok kombinasjon med vitaminmangelen og hehe
Hvordan er formen din nå da?
Har du fått tatt flere tester? Får å se om det er på vei oppover?
Jeg er litt uggen og trøtt ikke så kvalm akkurat nå! Men virker som det er verst på kvelden?