Skravletråd Juli 2015

Skal til legen på mandag igjen, så får se hva hun sier da. Har tatt noen blodprøver for å sjekke reumatiske sykdommer da. Mye av formen kan også muligens være psoriasisartritt, men for å finne ut av det må de utelukke vanlig leddgikt osv først.

Bra kvalmen er bedre nå da.
Her er formen lik 24/7 :o haha

Det er bra de undersøker deg :)
Fikk plutselig mens smerter her :( håper ikke det er det!!!!!!!

Det er bra de undersøker deg :)
Fikk plutselig mens smerter her :( håper ikke det er det!!!!!!!

Har da mast om det og :p haha

Veldig sterke? Håper det bare er fordi spira graver seg dypere og at livmora strekker seg :)

Jeg har også menssmerter innimellom, og mye stikking. Men i dag var CBD endelig 3+, og det er bare 6 dager igjen til ul, så jeg får forsøke å holde roa til da.

Har vært i selskap i dag, og jobbet hardt for å holde inn magen. Ikke lyst til å si noe til svigers ennå, svigerinna mi er snart høygravid, så jeg vil ikke ta fra henne noe :P og så vil jeg være sikker på at alt er bra først ;)

Jubler over å være 5 uker på vei i morgen, og over den kjemiske grensen :p når hadde dere turt tatt en CB digital for å få 3+??? :D

Jeg har også menssmerter innimellom, og mye stikking. Men i dag var CBD endelig 3+, og det er bare 6 dager igjen til ul, så jeg får forsøke å holde roa til da.

Har vært i selskap i dag, og jobbet hardt for å holde inn magen. Ikke lyst til å si noe til svigers ennå, svigerinna mi er snart høygravid, så jeg vil ikke ta fra henne noe :P og så vil jeg være sikker på at alt er bra først ;)

Bra å høre det er flere :) skjønner du holder deg til du vet helt sikkert :)

God morgen :D håper å finne en åpen gård å dra på i dag med gutten vår :)

Gooood morgen :D Her skinner sola og det er 5 varmegrader ute! Dette er min første snøfri bursdag! Wiii :D

I kveld blir det sløving på sofaen og spise opp resten av lørdagsgodtet :p
Og er spent på legetimen i morgen kl.0830!

Hva driver dere med i kveld?? Ligger rett ut på sofan. Sjukmeldt i noen dager, så skal slappe av og bli bra. 5 uker i dag:hello2
Jeg sitter i soffan og spise klementiner :D sambo har satt på tidenes dårligste film, så venter bare på at den skal bli ferdig :p sykemeldt pga kvalme?:(

Da er arbeidsdagen ferdig og jeg ligger i sengen :) trøtt å sliten etter denne dagen! Men må opp igjen kl 06.00 :( lille jenta er blitt dårlig i magen, så spørs om vi må ta en sykedag i morgen? Kan jo ikke på skolen med slik mage.

Back
Topp