Me&mini
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
*Aprilbaby 2018*
Her er testen fra i dag
Ingen tvil ihvertfall
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her er testen fra i dag
Nei er ikke detIngen tvil ihvertfall
Tok hcg prøve på fredag, hvor lang tid tar det før man får svar?Nei er ikke det
Da håper jeg at kvalmen gir seg litt for deg, slapp av og nyt hver time på sofaenDa er en utfordring løst...
Nettopp vært hos legen, og fikk sykemld t.o.m 10. Desember pga svangerskaps kvalme. Hun leste fra siste blodprøve at jeg hadde hatt eggløsning hahaha
Dro innom jobb for å levere sykemld, og sa like greit hva det gjaldt nå, så da er den biten ute av verden. Er vel det jeg har gruet meg mest til
Tok hcg prøve på fredag, hvor lang tid tar det før man får svar?
Ja, håper jeg og. Blir verre av å gjøre noe aktivt, så sofaen er grei å haDa håper jeg at kvalmen gir seg litt for deg, slapp av og nyt hver time på sofaen
Er også sykmeldt ut uka
Får være litt tålmodig og ringe i morra daHm...i morgen kanskje? Mye mulig de får det i dag og vil jeg tro.
Formen min er bra, infeksjonen min er i bedring og så i dag er jeg gladJa, håper jeg og. Blir verre av å gjøre noe aktivt, så sofaen er grei å ha
Hvordan er formen din da?
Formen min er bra, infeksjonen min er i bedring og så i dag er jeg glad
Takk det sammeInnom skravletråden for å ønske dere en fin uke
Innom skravletråden for å ønske dere en fin uke
Gratulerer med dagen som varGooood morgen Her skinner sola og det er 5 varmegrader ute! Dette er min første snøfri bursdag! Wiii
Har kjøpt meg alkoholfri vin så håper ingen skjønner noeDet er jo julebordsesong nå, hvilke unnskyldninger bruker dere for å ikke dra, eller ikke drikke alkohol?
Da er en utfordring løst...
Nettopp vært hos legen, og fikk sykemld t.o.m 10. Desember pga svangerskaps kvalme. Hun leste fra siste blodprøve at jeg hadde hatt eggløsning hahaha
Dro innom jobb for å levere sykemld, og sa like greit hva det gjaldt nå, så da er den biten ute av verden. Er vel det jeg har gruet meg mest til
Innom skravletråden for å ønske dere en fin uke
hva gjør dere i dag da?? Tenkte jeg skulle ta igjen litt home and away