Skravletråd Juli 2015

Da er en utfordring løst... :)
Nettopp vært hos legen, og fikk sykemld t.o.m 10. Desember pga svangerskaps kvalme. Hun leste fra siste blodprøve at jeg hadde hatt eggløsning :p hahaha

Dro innom jobb for å levere sykemld, og sa like greit hva det gjaldt nå, så da er den biten ute av verden. Er vel det jeg har gruet meg mest til :o

Nettopp vært hos legen, og fikk sykemld t.o.m 10. Desember pga svangerskaps kvalme. Hun leste fra siste blodprøve at jeg hadde hatt eggløsning :p hahaha

Dro innom jobb for å levere sykemld, og sa like greit hva det gjaldt nå, så da er den biten ute av verden. Er vel det jeg har gruet meg mest til :eek:
Da håper jeg at kvalmen gir seg litt for deg, slapp av og nyt hver time på sofaen :)
Er også sykmeldt ut uka

Da håper jeg at kvalmen gir seg litt for deg, slapp av og nyt hver time på sofaen :)
Er også sykmeldt ut uka
Ja, håper jeg og. Blir verre av å gjøre noe aktivt, så sofaen er grei å ha :)

Hvordan er formen din da? :)

Det er jo julebordsesong nå, hvilke unnskyldninger bruker dere for å ikke dra, eller ikke drikke alkohol?

Dro innom jobb for å levere sykemld, og sa like greit hva det gjaldt nå, så da er den biten ute av verden. Er vel det jeg har gruet meg mest til :eek:

Hvorda reagerte sjefen på det?

Back
Topp