Det er jo julebordsesong nå, hvilke unnskyldninger bruker dere for å ikke dra, eller ikke drikke alkohol?
alholfri vin som jeg heller i vanlig flaske blir det noen drinker får sambo smug drikke de
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er jo julebordsesong nå, hvilke unnskyldninger bruker dere for å ikke dra, eller ikke drikke alkohol?
Har vel sittet her for det meste, ikke sett 1 episodejeg sitter på bv og ser på tv nå begynner gosipp girl
Har vel sittet her for det meste, ikke sett 1 episode
Men koslig å snakke med andre og dele tanker
Ligget å hørt på sentralstøvsugeren til husverten nå i en time.., de har hushjelp som vasker og rydder for de 1 gang i uken. Jeg vil også ha hushjelp føler det forfaller litt når jeg er så dårlig. Fikk utrolig nok satt på en maskin med klær i ste.
Åh det hadde vært kjekt å hatt men stoler liksom ikke på at de ikke roter i sakene mineLigget å hørt på sentralstøvsugeren til husverten nå i en time.., de har hushjelp som vasker og rydder for de 1 gang i uken. Jeg vil også ha hushjelp føler det forfaller litt når jeg er så dårlig. Fikk utrolig nok satt på en maskin med klær i ste.
Syns dagene går så innmari sakte, og er helt grusomt på jobb! :/
Liker ikke at jente er syk altså, men heller at jeg ikke er aleneSamme her! er så trøtt for tiden sa ikke nei til en sykedag når lillejenta ble dårlig i magen i natt
Liker ikke at jente er syk altså, men heller at jeg ikke er alene
Jeg vet ikke hvordan jeg skal klare dagene nå frem til jeg har fått tidlig ul....
Har ikke fått bestilt time enda... får ikke tak i de der... jeg ville jo gjerne hatt i morgen, men mtå hjertelyd vet jeg ikke når jeg burde bestille time til...når skal du på tidlig ul? jeg skal 22.des! gleder meg
Har ikke fått bestilt time enda... får ikke tak i de der... jeg ville jo gjerne hatt i morgen, men mtå hjertelyd vet jeg ikke når jeg burde bestille time til...
Jo jeg kan nok det. Men hvor lenge jeg skal vente siden vi er usikre på antall uker. Uke 7 kan være 2 uker men også 1 uke unna liksomhar de ikke slik at man kan bestille på nett? det måtte jeg gjøre. etter uke 7 kan man vell høre hjertelyden?
Jo jeg kan nok det. Men hvor lenge jeg skal vente siden vi er usikre på antall uker. Uke 7 kan være 2 uker men også 1 uke unna liksom
Blir jo tullete... :/
Jo er jo egentlig bare så enkeltDa er det bare å bestille en time når du er sikker da? altså hvis du trur du er 6 uker så bestiller du time om 1-2uker?
Jo er jo egentlig bare så enkelt
Vil ha så fort som mulig, utålmodig.no er meg
Hvor langt er du på vei da ??når skal du på tidlig ul? jeg skal 22.des! gleder meg
Hvor langt er du på vei da ??
Ja jeg skal snakke med legen, håper å bli henvistJeg ca 9+3 skal du på tidlig ul?
Ja jeg skal snakke med legen, håper å bli henvist