EserehT
Gift med forumet
Huff, god bedring til dereHer er omgangssyken i hus!
Ligger å spyr annenhver gang jeg og sambo helt grusomt!
Stakkars lille 1 åringen våres, håper han slipper unna
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huff, god bedring til dereHer er omgangssyken i hus!
Ligger å spyr annenhver gang jeg og sambo helt grusomt!
Stakkars lille 1 åringen våres, håper han slipper unna
Tusen takkGratulerer med dagen som var
Åh, måtte denne uka gå fort! Ul på fredag
Åh, måtte denne uka gå fort! Ul på fredag
Gratulerer så mye og velkommen hitHei hei, nå kan jeg flytte inn her Er ca 5 uker på veg og har tatt en hel masse positive tester for å være sikker etter jeg fikk den første positive i forrige uke. Dette blir vårt andre barn og vi storgleder oss. Har prøvd noen mnd, så var godt å endelig få positivt svar
Lykke til på jobb i morgen, og god bedringEtter en uke borte fra jobb grunnet kvalme skal jeg prøve meg på jobb i morgen... Fortsatt kvalm, men håper jeg klarer deler av dagen iallefall... Mye å gjøre på kontoret, så har ikke tid å være syk - ingen av de andre på kontoret som kan med mitt ansvarsområde (jobber på NAV)...
nei, nå skai jeg lage middag snakkes snart igjen
Hei hei, nå kan jeg flytte inn her Er ca 5 uker på veg og har tatt en hel masse positive tester for å være sikker etter jeg fikk den første positive i forrige uke. Dette blir vårt andre barn og vi storgleder oss. Har prøvd noen mnd, så var godt å endelig få positivt svar
Krysser fingrene for hjerte på fredag ja, men jeg er jo bare 6+0 den dagen, så jeg beholder timen om to uker også
Gratulerer så mye og velkommen hit
spagetti og kjøttdeig enkelt!Hva ble det?
spagetti og kjøttdeig enkelt!
Godt det da
Her ble det svinekoteletter og grønnsaker i ovnen
Godt det da
Her ble det svinekoteletter og grønnsaker i ovnen
Det skal vi ha i morgen!
Her ble det hjemmelaget burger med cheddar og bacon, båtpoteter og løkringer med rømme og salsa mmmm! Merker jeg ble sulten igjen når jeg skrev det hahaha