Skravletråd Juli 2015

Har så innmari menssmerter i kveld :( skikkelig urolig, men det går seg vel til.

Det skal vi ha i morgen! :)

Her ble det hjemmelaget burger med cheddar og bacon, båtpoteter og løkringer med rømme og salsa :) mmmm! Merker jeg ble sulten igjen når jeg skrev det :p hahaha

Rømme klarer jeg meg uten :p
Men litt av en mandagsmiddag ja ;)

Hodepinen har meldt seg... vil ikke ta paracet for det.... :/

Takk. Litt søvn håper jeg hjelper ja, må bare få unna matboksen til guttungen og litt kvelds.
Skal på massasje i morgen da, så noe å se frem til :)
Er så heldig at jobben betaler massasje for alle faste ansatte i arb.tiden :D

Takk. Litt søvn håper jeg hjelper ja, må bare få unna matboksen til guttungen og litt kvelds.
Skal på massasje i morgen da, så noe å se frem til :)
Er så heldig at jobben betaler massasje for alle faste ansatte i arb.tiden :D

Heldig du er da. Kan jeg komme å lat som jeg er deg? ;) hehe

Rømme klarer jeg meg uten :p
Men litt av en mandagsmiddag ja ;)

Går egentlig veldig fort :p kutter opp poteter, tilsetter div krydder og setter inn i ovnen, (de står 30-45 min, i dag tok det 30 min) så lager jeg 4 burgere av kjøttdeig eller karbonadedeig. Når jeg begynner å steke de, putter jeg løkringer i formen som allerede står i ovnen, steker burgere og bacon. Tar 30 min :) mmmm! Her er vår kos mat, ettersom vi ikke drikker alkohol eller spiser så mye godis, så vi legger alltid en del penger og tid i middag :) blir kom sikkert enklere middager når vi blir foreldre :p

Heldig du er da. Kan jeg komme å lat som jeg er deg? ;) hehe
Hehe, klart det om jeg skulle finne ut jeg ikke ville ha :p
Bare at det kommer aldri til å skje :p hehe

Går egentlig veldig fort :p kutter opp poteter, tilsetter div krydder og setter inn i ovnen, (de står 30-45 min, i dag tok det 30 min) så lager jeg 4 burgere av kjøttdeig eller karbonadedeig. Når jeg begynner å steke de, putter jeg løkringer i formen som allerede står i ovnen, steker burgere og bacon. Tar 30 min :) mmmm! Her er vår kos mat, ettersom vi ikke drikker alkohol eller spiser så mye godis, så vi legger alltid en del penger og tid i middag :) blir kom sikkert enklere middager når vi blir foreldre :p

Hadde poteter i form vi og i dag. Fort gjort det ja :)
Joda, hamburgere høres vel egentlig mer avansert ut enn det er...hehe ;)

Back
Topp