Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
sambo liker ikke koteletter men bruker å lage det for det, for jeg er så glad i det
Det skal vi ha i morgen!
Her ble det hjemmelaget burger med cheddar og bacon, båtpoteter og løkringer med rømme og salsa mmmm! Merker jeg ble sulten igjen når jeg skrev det hahaha
Har så innmari menssmerter i kveld skikkelig urolig, men det går seg vel til.
God bedring kanskje søvn hjelper?Hodepinen har meldt seg... vil ikke ta paracet for det.... :/
Takk. Litt søvn håper jeg hjelper ja, må bare få unna matboksen til guttungen og litt kvelds.
Skal på massasje i morgen da, så noe å se frem til
Er så heldig at jobben betaler massasje for alle faste ansatte i arb.tiden
Rømme klarer jeg meg uten
Men litt av en mandagsmiddag ja
Hehe, klart det om jeg skulle finne ut jeg ikke ville haHeldig du er da. Kan jeg komme å lat som jeg er deg? hehe
Her ble det hjemmelagd lapskaus
Går egentlig veldig fort kutter opp poteter, tilsetter div krydder og setter inn i ovnen, (de står 30-45 min, i dag tok det 30 min) så lager jeg 4 burgere av kjøttdeig eller karbonadedeig. Når jeg begynner å steke de, putter jeg løkringer i formen som allerede står i ovnen, steker burgere og bacon. Tar 30 min mmmm! Her er vår kos mat, ettersom vi ikke drikker alkohol eller spiser så mye godis, så vi legger alltid en del penger og tid i middag blir kom sikkert enklere middager når vi blir foreldre
Hodepinen har meldt seg... vil ikke ta paracet for det.... :/
Blir det tidlig natta på oss da?her også
Isj, god bedringher også
Blir det tidlig natta på oss da?
Isj, god bedring
God bedring til deg, og håper den er borte til i morgen tidlig!regner med at det blir ikke mange timene før det blir natt her nei